შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შემოდგომისფერი


12-09-2015, 19:07
ავტორი Ghost ♡
ნანახია 2 823

შემოდგომა დაუკითხავად შემოიპარა ჩემს სხეულში და სულის გათბობა გულიდან დაიწყო.. წვიმების სეზონი იწყება .. გარეთ სირბილთან და მასზე ფოქრთან ერთად.. ბუნება ადამიანს ჰგავს რომელსაც ცხოვრების თავიდან დაწყება უნდა .. მანამდე კი ძველი ფურცლები უნდა მოიშოროს..

ერთ წვიმიან საღამოს ერთმანეთს გოგო და ბიჭი შეხვდა.. უთქმელად გაუგეს ერთმანეთს და რამოდენიმე წლის შემდეგ დაქორწინება გადაწყვიტეს.. ქორწილის დღესაც წვიმდა..
ქალი მაშინ 21 წლის იყო..  ორი ერთნაირი თვალები და გულისცემა ერთმანეთისთვის.. პატარა მყუდრო სახლი მთის წიაღში.. ვარსკვლავებით მოჭედილი ცის ქვეშ.. სამოსახლო კაცობრიობიდან შორს.. დედამიწისა და ცის გასაყარზე მდებარეობდა.. ისტორია წვიმების სეზონიდან იწყება და ისევ იქ სრულდება.. მათ ერთმანეთი ძალიან უყვარდათ.. პირველი ჩახუტება.. პირველი გამოხედვა.. და ამ დროს პირველი სიყვარულიც კი.. გოგონას ორი პატარა შეეძინა..


ბავშვების აღზრდის ისტორია კი ცოტა მძიმეა.. ისინი მშობლების გარეშე გაიზარდნენ..  წვიმიან საღამოს მომხარმა ავარიამ ორივე წაართვა მას.. მამა ადგილზე გარდაიცვალა დედამ კი ვერ გაუძლო ქმრის სიკვდილს და სიცოცხლე თვითმკვლელობით დაასრულა.. ახლა კი ორი სასაფლაოა ერთმანეთიდ გვერდით.. ყოველ საღამოს დადიან ბავშვები იქ და ვარდები ააქვთ.. რთულია მშობლების გარეშე გატარებული ბავშობა.. ბავშვებიდან ერთ ერთმა დედის ისტორია გაიზიარა და თავისი სიყვარული შემოდგომას იპოვა..

მათი სიყვარული ჰალუცინაციას გავდა.. უფრო აღმაფრენა იყო.. რაღაც არაამქვეყნიური.. მხატვარი ბიჭისა და პოეტო გოგოს სიყვარულის ისტორია ლეგენდად შემორჩათ ადამიანებს..

შემოდგომაა ბუნებას რომ ძარცვავს და ახალი სიცოცხლის დაწყებაში ეხამრება.. ხეებს ფოთლები სცვივა და დედამიწას საბნად ეფინება .. მე მისი ჩახუტება მათბობს ვარსკვლავებით მოჭედილი ცის ქვეშ..


გამიშვით.. გამიშვით მეც უნდა ვუყურო ყვითელი ფოთლები თავს როგორ იკლავენ ♡
შემოდგომისფერი




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent