შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გულიში დამალული!


4-10-2015, 16:09
ავტორი qetusia
ნანახია 2 930

1996 წლის 26 თებერვალს დაიბადა მათე ქაჯაია!
1998 წლის 4 იანვარს დაიბადა ანა მიქელაძე!
2002 წელი უკვე ანა წამოზრდილია და ეზოში თამაშობს ბავშვებთან ერთად... უამრავ ბავშვებში 1 წითური ბიჭი მოხვდა თვალში მასთან მივიდა და გაცნობაც შედგა...
ანა სოფელში ცხოვრობდა მათე კი ყოველ ზახულს სტუმრად ჩადიოდა.
ბავშვები იზრდებიან, ყოველ ზაფხლს ერთად ატარებენ და ანა ხვდება, რომ მას მათე სხვებისგან განსხვავებულად უყვარს!
ყოველ დღე ერთად თამაშობენ მთელ დროს ერთად ატარებენ, ერთად დადიან მდინარეზე, ერთად ისწავლეს ცურვა...
2010 წელი ანასთან სტუმრად ელი ჩავიდა, სწორედ ის იყო პირველი ვისაც ანამ გრნობები გაუმხილა, ანამ იცოდა, რომ მათე არ უნდა შეყვარებოდა და ამიტომაც მალავდა გულში, თუმცა აღიარების დროც დადგა...
2011 წელი მათე უკვე ჩამოყალიბებული კაცია და ანას ცხოვრებით ინტერესდება... აინტერესებს ვინ ურეკავს სად დადის და ა.შ. ამ ზაფხულს ანა თავს არიდებს.. გაურბის გრძნობებს და მათეს.
2013 წელი მათე ისევ ჩავიდა და დროს მეგობრებთან ატარებს, თუმცა თვალშისაცემია, რომ ანა და მათე აღარ მეგობრობენ... ანკა გაურბის გრძნიბებს და მათეს... მათე კი დაუღალავად ცდილობს მასთან ურთიერთობას...
2014 წელი ანკა და ელი ერთად არიან და უცებ ნასვამი მათე გამოჩნდა... თითქოს სითამამე მოემატა მოვიდა ანკას ჩაეხუტა, აკოცა, ხელი გადახვია და საკმაო მანძილი გაიარეს ერთად.. ისაუბრეს... და დაემშვიდობნენ ერთმანეთს.
საღამოს კი სახლში მისულმა ანკამ ყველა მოგონების განადგურება მოისურვა, მათეს ხსენება კი ყვალს აუკრძალა, მას სურს გაექცეს გრძნობებს, მისთვის მათე აღარ არსებობს... მას ისევ უყვარს ოღონდ გულში და მალავს რადგან იციას ამ სიყვარულს მომავალი არ აქვს... ისინი შორეული ნათესავები არიან..
არ ვიცი მათ რა მოელით მაგრამ მე მთელი გულით მინდა მათი ბედნიერება, თუმცა მეც კარგად ვიცი, რომ ამ ქვეყნად სასტიკი კაონოებია და ისინი ერთად ვერასოდეს იქნებიან... თუმცა იმედია უფალი არ გაწირავს მათ...
ანას მათე უყვარდა ხოლო მათეს გრძნობები არავინ იცის ერთი რამ აშკარაა ისინი არასოდეს იყვნენ უბრალოდ მეგობრები!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent