შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

#000132


19-10-2015, 12:51
ავტორი ფორთოხალი
ნანახია 2 872

“იქამდე დავწერ სხვა რამეებს. 'შემოდგომის ფოთლები იისფერ ტანგოს ცეკვავენ'.. ან რამე მსგავს სისულელეს. თუ მოინდომებ, ყველაფრის წარმოდგენა შეიძლება.”

შემოდგომაზე წერა არ მიყვარს. საერთოდ არ მიყვარს ისეთ რამეზე წერა, რასაც განსაკუთრებული მნიშვნელობა აქვს ჩემთვის. პარადოქსია, არა? მეშნია მათთან შეხების. მეშინია, არ ავამღვრიო. ალბათ, მასზეც ამიტომ არ ვწერ არასდროს. არ მინდა, გავუშვა. წერა კი გათავისუფლებს.
მით უმეტეს, ჩემს ქალაქში ვერ დაწერ შემოდგომაზე, ოქროსფერზე და ხრაშუნაზე. ჩემს ქალაქში შემოდგომა სველია და ტალახიანი. ამიტომაცაა, წარმოსახვის ხარჯზე რომ მიწევს ყოველი შემოგომის გადაგორება. ერთადერთი, ამინდი თუ მოუხდება და ცხელი, თაფლიანი ჩაი.
ჰოდა, ახლაც, მოდი, წარმოვიდგინოთ, რომ დაორთქლილ ფანჯრებს მიღმა ლამაზი, ოქროსფერი, ჯადოსნური შემოდგომაა. ცივა და წვიმს. ჰო, წვიმს. ახლა მზეს, ალბათ, ვერ ავიტან. სრულ სიჩუმეს წვიმის წვეთების ხმა არღვევს მხოლოდ და თითქოს სუნსაც კი ვგრძნობ. სველი მიწის სუნს. ყველას გვდომებია, ღრმა ბავშვობაში მაინც, ქოხი ტყეში. მე დიდი ხანია ამ სურვილს თავი დავაღწიე და ოცნება შევარქვი. ყველაზე ნამდვილი ოცნება. ოცნება, რომელიც არ უნდა ახდეს. ახლა ცოტა ხნით ვბრუნდები ჩემს არასდროსასახდენ ოცნებაში და ვგრძნობ, რა არის ბედნიერება. გამოგონილი, არარეალური, მაგრამ მაინც ბედნიერება. ჩაი, კუბოკრული პლედი და ოქროსფერი შემოდგომა. ჰო, ბანალურია. ნამდვილად.
მერე იცეკვებენ შემოდგომის ფოთლები იისფერ ტანგოს. ჰო, ჩვენ ხომ ყველაფრის წარმოდგენა შეგვიძლია. ყველაფრის. არ მინდოდა, ჩვენი ურთიერთობა ოდესმე იმ დონემდე დასულიყო, რომ ისეთი სიბინძურეები მიწვდენოდნენ, როგორიც სამაგიერო, ბრაზი, ჯიბრი და კიდევ ათასი უბედურებაა. მაგრამ მიწევს. მიწევს, ახლა მხოლობითში ვწერდე.
მაინც როგორ ცეკვავენ შემოდგომის ფოთლები იისფერ ტანგოს? ალბათ, ამ კითხვას არ უნდა ვსვამდე. არც დავსვამდი არასდროს, რაღაცები რომ არ შეცვლილიყო. რაღაცები რომ არ გადამელაგებინა. არადა, არ მინდოდა, ჩავრეულიყავი. მინდოდა, ყველაფერი თავისთავად წასულიყო, თუნდაც ჯანდაბაში, მაგრამ თვითონ წასულყო, რაღაც ხელოვნური სისულელეების გარეშე. მაგრამ ვერ გავძელი. ვერ გავქაჩე. იმიტომ, რომ არ დამეხმარა. იმიტომ, რომ არ დაიმსახურა. იმიტომ, რომ... არ მინდა, ვბრაზობდე. საშინლად არ მინდა. არ მინდა, გავჩვეულებრივდე.
თუმცა მარტო ბრძოლას აზრი არ აქვს. საერთოდ არანაირი აზრი არ აქვს. რამდენადაც არ უნდა გტკიოდეს, უაზროდ ხელების ქნევა ღია ზღვაში არაფერს გიშველის, თუ ვინმემ ხელი არ გამოგიწოდა. ჰოდა, ეს ყველაფერიც დაიხრჩობა ერთ დღეს. აუცილებლად დაიხრჩობა. იმიტომ, რომ ძალიან შორს გაცურა. იმიტომ, რომ უკან არ მოიხედა და ვერ დაინახა, რომ შორს იყო. იმიტომ, რომ ახლა ძალა აღარ აქვს. კიდევ იმიტომ, რომ ნებას მივცემ, დაიხრჩოს.
და ეს იქნება ჩვენი ბრალი. ესეც მრავლობითი რიცხვი.
უზომოდ ბევრს უნდა ვწერდე ახლა. უსაზღვროდ ბევრს, მაგრამ ყველა სიტყვა ერთმანეთის მიყოლებით მიცვივდება ხელებიდან. ეს კი არა, იმისიც მეშინია, აქამდე დაწერილიც სადღაც არ გაქრეს.
არასდროს მიწერია ვინმე სხვაზე. ჩვენი ამბავიც ასე დაიწყო. არასდროს მიწერია არავისზე, გარდა საკუთარი თავისა. ჰო, საზიზღარი ეგოისტი ვიყავი ყოველთვის. ჰოდა, ასევე დამთავრდება.

აღარ იცეკვებენ შემოდგომის ფოთლები იისფერ ტანგოს.



№1  offline წევრი N7

ვგიჟდები შენს ნაწერებზე!
სასწაული გოგო ხარ
და, სასწაული რაღაცები შეგიძლია <3
ბრავო !
შენი ყოველი ახალი ნაწერი ფავორიტია.. ყოველთვის!
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№2  offline აქტიური მკითხველი grafo

მომწონს მე ასეთი ფორთოხალი, ოღონდ...შენი ბრალი არაფერი არაა, ვერ იქნება უბრალოდ :* :*

 


№3  offline წევრი Archive

მომეწონა. ძალიან.
:)
საერთოდ რაც მართლა მნიშვნელოვანი და ხელშეუხებელია, მხოლოდ ჩვენს წარმოსახვაში არსებობს, ვფიქრობ.
არაფერი რეალური.
უფრო სწორად, სუბიექტური რეალობა, ერთადერთი ნამდვილი რეალობა.
რა ფიქრებთან დამაბრუნე :) კარგი ხარ

 


№4  offline ახალბედა მწერალი lullaby

სულაც არაა ბანალური იოცნებო ტყეში ჩამდგარ ქოხზე და იმ დეტალებზე რაც გიწერია.
წვიმიანი ჩანახატი იყო, მაგრამ მაინც თბილი და შენეული...
საოცარი გოგო ხარ, და რა კარგია, რომ ხარ!!!

 


№5  offline წევრი Khaleesi

ძალიან მომწონხარ და მომწონს შემი ნაწერები

 


აუ,რა თბილი იყო. love request

 


№7  offline წევრი ფორთოხალი

N7
ვგიჟდები შენს ნაწერებზე!
სასწაული გოგო ხარ
და, სასწაული რაღაცები შეგიძლია <3
ბრავო !
შენი ყოველი ახალი ნაწერი ფავორიტია.. ყოველთვის!

ძაალიან დიდი მადლობა. მიხარია ❤
grafo
მომწონს მე ასეთი ფორთოხალი, ოღონდ...შენი ბრალი არაფერი არაა, ვერ იქნება უბრალოდ :* :*

მეც მომწონს, გაგიკვირდება და :)

Archive
მომეწონა. ძალიან.
:)
საერთოდ რაც მართლა მნიშვნელოვანი და ხელშეუხებელია, მხოლოდ ჩვენს წარმოსახვაში არსებობს, ვფიქრობ.
არაფერი რეალური.
უფრო სწორად, სუბიექტური რეალობა, ერთადერთი ნამდვილი რეალობა.
რა ფიქრებთან დამაბრუნე :) კარგი ხარ

შეიძლება, ასეცაა. უფრო სწორედ, ასეა. აღიარება გვიჭირს უბრალოდ .
lullaby
სულაც არაა ბანალური იოცნებო ტყეში ჩამდგარ ქოხზე და იმ დეტალებზე რაც გიწერია.
წვიმიანი ჩანახატი იყო, მაგრამ მაინც თბილი და შენეული...
საოცარი გოგო ხარ, და რა კარგია, რომ ხარ!!!

არ ვიცი, არ ვიცი. მადლობა ვანილიანო ❤

Khaleesi
ძალიან მომწონხარ და მომწონს შემი ნაწერები

შეყვარებული გოგონა
აუ,რა თბილი იყო. love request

ძალიან დიდი მადლობა, გაიზ ♥♥

 


№8  offline მოდერი TaMo)

აქამდე რატომღაც არ ვკითხულობდი შენს ნაწერებს. წეღან ერთ-ერთ ნაცნობ ბლოგზე შევედი, პოსტის სათაური მეცნო, მერე აქ გადმოვედი დაა თურმე გკითხულობ ხოლმე :D ^^

 


№9  offline ახალბედა მწერალი ერკე

love love love love love მე მასთან ერთად რომ ვიყო სადღაც მიკარგულ ადგილას, პასუხისმგებლობების და დროის გარეშე, გადავაგდოთ დრო, მოვაშოროთ, რა ჯანდაბად გვინდა, ან რად გვინდა ყველანაირი ფიზიკური სიმდიდრე, თუ სულიერი არ გაგვაჩნია - სიყვარუუუულიიი....
ო, როგორ მომეწონა.
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№10  offline ადმინი შამანი

ყოველ ჯერზე მაოცებ!!
ბრავო,თეო...ბრავო!!! love
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent