შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ღიმილიანი ჩანახატები


4-11-2015, 18:46
ავტორი teddy))
ნანახია 2 262

ძვირფასი წვიმა...
...თვალებს ვახელ, ხელი პირთან მიმაქვს, მძინარე თვალებს ფანჯრისკენ ვაცეცებ და რას ვხედავ, ჩემი წვიმა, ჩემი ძვირფასი, საყვარელი წვიმა მოსულა, მაგრამ, შემდეგ გამახსენდა, რომ სკოლაში ვიყავი წასასვლელი. იმედი მაინც მქონდა სიხარულის... გარეთ, რომ გავიდოდი და მიწაზე ფეხს დავადგამდი, დამეცემოდა შავ წამწამებზე ცივი წვიმის წვეთი. შაგვრემან სახეზე ბედნიერება, ღიმილი დამეტყობოდა. ადამიანებზე, მოციმციმე თვალებს, სიყვარულს დავინახავდი. ჩემი ლამაზი წვიმა, ძვირფასი, სილამაზის მომტანი.
,,ზოგიერთი ადამიანი გრძნობს წვიმას. სხვები კი უბრალოდ სველდებიან." (ბობ მარლი).

გაზაფხულის პალიტრა
ფანჯრის სარკმელთან ვდგავარ, ვიყურები და ვხედავ: არემარე ისე შეღებილა, როგორც პალიტრაში ფერები. მოლბერტის ფერებს ღიმილი შეჰპარვიათ. ბედნიერების ყვავილი გაიშალა, გაზაფხულის კვირტივით. მაღლა აიხედავ ყვითელ და ცისფერ კრიალა საღებავს დაინახავ. არემარეს უმშვენებენ ჭრელად მოხატული პეპლები. გაზაფხულის ხეებზე ნარინჯისფერი გულიანი ჩიტუნები, შემომსხდარან და ,,მუსიკის ჰანგებით" იმშვენებენ თავს. შხაპუნა წვიმა კი ბედნიერების წკაპაწკუპით, დედამიწის მწვანე მინდორზე ეშვება.

,,ბრძოლა წესების გარეშე"
ფანჯრებიდან გამოსხივებული ფერები. ზოგი ყვითელია, ზოგიც ნაცრისფერი. ჩრდილს იკავებენ დარაბებთან, ფერად-ფერად შემოსილი მაისურიანები. იცინიან, ცეკვავენ...
ზოგსაც კი აინტერესებს მის მოპირდაპირე ფანჯარაში რა ხდება. ის ფანჯარა არ მოეწონება და სხვა დარაბასთან გადაინაცვლებს. და გრძელდება ასე. ,,ბრძოლა წესების გარეშეა", უფროსწორად ჭორები წესების გარეშე. ჭორაობაში წესები ხომ არ არსებობს?! რათქმაუნდა არა, მაგრამ არავის აინტერესებს, რა ხდება მასთან, მის ფანჯარასთან.

------------------------------------------------------------
იმედია მოგეწონებათ. დაბეჭვდაში შეიძლება რაღაც შეცდომები იყოს და ბოდიშს გიხდით. ასევე მინდა ბოდიში მოგიხადოთ გვიან რომ ვამატებ ჩემ სიახლეს. მადლობა ყველას ვინც ჩემი წინა ისტორია წაიკითხა და მადლობა ასეთი თბილი სიტყვებისთვის love თქვენი თითოეული კომენტარი მნიშვნელოვანია.



№1  offline მოდერი sopiko

ძალიან მომეწონა , წინასგან რადიკალურად განსხვავებულია. მხატვრულად გაქვს გაფორმებული და ამასთანავე ბუნების აღწერები პირდაპირ მითრევს. ",ბრძოლა წესების გარეშე"
ფანჯრებიდან გამოსხივებული
ფერები. ზოგი ყვითელია, ზოგიც
ნაცრისფერი. ჩრდილს იკავებენ
დარაბებთან, ფერად-ფერად
შემოსილი მაისურიანები.
იცინიან, ცეკვავენ..." ეს სიტყვები ზენიტი იყო. მშვენიერია ახალბედა რომ ასეთ დონეზე წერს... ძალიან მაინტერესებს როგორი იქნება შენი პირველი ისტორია და ველოდები... ♥ პ.ს.ბეჭდურ შეცდომებს რომ ყურადღება არ მივაქციოთ რამდენიმე ადგილას მძიმის ნაცვლად ძახილის ნიშანი უნდა ეწეროს ანუ პუნქტუაციურ შეცდომებზე გააკეთე ორიენტირება.

 


№2  offline წევრი teddy))

sopiko
ძალიან მომეწონა , წინასგან რადიკალურად განსხვავებულია. მხატვრულად გაქვს გაფორმებული და ამასთანავე ბუნების აღწერები პირდაპირ მითრევს. ",ბრძოლა წესების გარეშე"
ფანჯრებიდან გამოსხივებული
ფერები. ზოგი ყვითელია, ზოგიც
ნაცრისფერი. ჩრდილს იკავებენ
დარაბებთან, ფერად-ფერად
შემოსილი მაისურიანები.
იცინიან, ცეკვავენ..." ეს სიტყვები ზენიტი იყო. მშვენიერია ახალბედა რომ ასეთ დონეზე წერს... ძალიან მაინტერესებს როგორი იქნება შენი პირველი ისტორია და ველოდები... ♥
პ.ს.ბეჭდურ შეცდომებს რომ ყურადღება არ მივაქციოთ რამდენიმე ადგილას მძიმის ნაცვლად ძახილის ნიშანი უნდა ეწეროს ანუ პუნქტუაციურ შეცდომებზე გააკეთე ორიენტირება.

pirvel rigshi minda bodishi mogixado qartuli shriptit rom ver vwer. Merec minda didi didi madloba gadagixado! Da gavitvaliswineb shen shenishvnebs. Dzalian maxareb sheni cisartyelasavit feradi sityvebit! Kidev ertxel didi madloba sayvareloo

 


№3  offline წევრი kakulia

მომეწონა,კარგი იყო. heart_eyes kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent