შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გრძნობების ზღვარი


6-11-2015, 21:25
ავტორი ლაილა
ნანახია 2 492

რამდენი რამეა სათქმელი,ვინ მოთვლის. მაგრამ ჯიუტად ჩუმად ყოფნას ვარჩევ. ახლა ისე მჭირდები როგორც არასდროს. ვწევარ და თავი შენს მუხლებზე მიდევს,შენ კი ჩემს თმაში ხლართავ თითებს. და მახსენდება კადრი ჩვენი წარსულიდან- შენს მკერდზე თავმიყრდნობილი,შენსავე მუხლებზე ვზივარ და ვუსმენ. რიტმულ გულისცემას "სტინგის" ნელი მუსიკა ერევა და მეტირება. გრძნობების ზღვარზე ვართ.ნელა ვდგები შენი კალთიდან და ფანჯარასთან ვდგები,შენგან ზურგით. არ მინდა შენიშნო რომ ვტირი. -არ მოგეხვევი-მესმის შენი ღიმილიანი ხმა და მეღიმება. 1,2,3,4-ვითვლი ჩუმად. "5"-ის წარმოთქმისას შენს სუნთქვას ვგრძნობ კისერზე.ცალი ხელით ტანზე მიკრობ,მეორეს ყელზე მიცურებ.ეკალს მაყრის. კანით ვგრძნობ შენს ღიმილს,გიხარია ჩემი რეაქცია და მე უფრო მეტად მინდება ტირილი. შენკენ მაბრუნებ,თვალებში მიყურებ. ცხელი სუნთქვა ტუჩებზე მეფრქვევა და მაკანკალებს. თვალებს ვხუჭავ. სახისკენ იხრები და მკოცნი,თავიდან ნაზად,შემდეგ მომთხოვნად და ვნებიანად,ისე რომ ტუჩებს ვეღარ ვგრძნობ.მშორდები, სიცივეს ვგრძნობ, ვხვდები რომ წახვედი და თვალების გახელა არ მინდა. მეღიმება-ბოლო კოცნა მაინც დამიტოვე (მაინც პირველია). ვერ მაპატიე რომ შემიყვარდი,ან იქნებ შენ თავს ვერ აპატიე რომ მეგობარი შეგიყვარდა. კადრი ქრება და უკვე გარკვევით ვხედავ შენს სახეს, მიყურებ და თითქოს ტვინის უკიდურეს უჯრედებში შეღწევას ცდილობ. თუმცა არიცი რომ უკვე იქ ხარ.ყველგან,ყველა უჯრედში. ნელა ვდგები და ფანჯარასთან მივდივარ.-არ მოგეხვევი-მესმის შენი ღიმილიანი ხმა. 1,2,3,4 -ვითვლი ჩუმად. "5"-ის წარმოთქმისას შენ სუნთქვას ვგრძნობ კისერზე.მაკანკალებს,შენ გეღიმება. ამჯერად უკვე აღარ მაქვს ტირილის სურვილი. შენსკენ ვბრუნდები და გკოცნი,ჯერ ნაზად,შემდეგ მომთხოვნად და ვნებიანად. გშორდები,მოკანკალე სუნთქვას ვუშვებ და ვიცინი. ჩვენ ორივემ ვაპატიეთ საკუთარ თავს...



№1  offline წევრი kakulia

მომეწონა,კარგი იყო. heart_eyes kissing_heart

 


№2  offline წევრი ლაილა

kakulia
მომეწონა,კარგი იყო. heart_eyes kissing_heart

მადლობა <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent