შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბრბო...


8-01-2016, 20:38
ავტორი Smiling girl
ნანახია 4 103

ბრბო.. ადამიანების ჯგუფი, რომლის ქცევაც დამყარებულია იმპულსებზე და ამიტომაცაა, რომ მისი გავლენის ქვეშ შეიძლება მოექცეს ნებისმიერე ადამიანი, თუნდაც ეს იყოს ის პიროვნება , რომელიც თავისი სიცოცხლის განმავლობაში სიკეთის სამსახურში იყო.ხალხი ხომ ბრბოა , ხანდახან რომ ხალხი ქვია.
ბრბო- იმპულსური და ცვალებადია.სწორედ, რომ ამის ნათელი მაგალითია გიორგი ლეონიძის უმშვენიერესი ნაწარმოები "მარიტა". ამ მოთხრობაშია ხომ გადმოცემული ერთი გოგონას ტრაგედია , რომელიც არამარტო მისი არამედ მთელი სოფლის ტრაგედია, გოგონასი რომელსაც წართვეს ოცნება, დასწამეს ცილი, დააბრალეს ღალატი.ნაწარმაობშიც სწორაადაააქ გადმოცემული მწერალს განრისხებული ბრბოს ემოციები და განცდები. მაგრამ რამოხდა ბოლოს.. დროთა გამავლობაში ყველა მიხვდა თავის შეცდომას და ბოროტებას, ყველამ გაითვალისწინა საკუთარი ნამხეცარი–აწყენინეს სოფლის საუკეთესო შვილს, უმანკოს და უნაკლოდ პატიოსან ადამიანს.
და რაგანსხვავებაა მარიტასა და მალენას შორის? მალენა,ფეხქვეშ გასთელა ყველა ქალმა, ვისაც ხელის განძრევა შეეძლო. მათი ქმრები კი შიშნარევნი შესცქეროდნენ საქციელს ევის და ხელგამოწვდილი, დახმარებისმოიმედე ღვთისმშობლის შველა არავინ იკისრა. მიხვდა დაცემული, რაოდენ დიდი განსაცდელი ადგა თავს და დატოვა ქალაქი.რატომ არავინ დაეხმარა მას? ის ხომ ბრბოს მსხვერპლი გახდა. რადააშავა? არავინ იცის , ის ხომ საკუთარი სილამაზის მსხვერპლი გახდა, გაანადგურეს და ფეხქვეშ გათელე. რამოხდა ამ შემთხვევაშიც ბოლო? ქალაქში დაბრუნება. გაშეშებული ყველა. გაშტერებული მზერა ერთ წერტილზე.

და მიტევება ქალაქის მკვიდრებისადმი. ყველაზე დიდი, სიყვარულისთანმხლები ნიჭი, რაც ადამიანს გააჩნია ამქვეყნად.

*******
პ.ს.
არვიცი ამას წაიკითხავს თუ არა ვინმე მაგრამ მომინდა უცებ დამეწერა. ემოციების გამოხატვა რომელიც მოზღვავდნენ ჩემში ფილმის "მალენა"-ს ყურების შემდეგ. იმდენად მძიმე იყო ეს ჩემთვის, პირველი რაც ამომიტივტივდა თავში იყო მსგავსება მალენასა და მარიტას პერსონაჟებს შორის. მადლობა წინასწარ თუ ვინმე წაიკითხავს და მოეწონება.



№1  offline წევრი nini31323

Love you, my girl. <3

 


№2  offline წევრი kakulia

მომწოოოოოოონს kissing_heart

 


№3  offline წევრი Smiling girl

kakulia
მომწოოოოოოონს kissing_heart

მადლობა <3

 


№4 სტუმარი Lalallalala

Maagaaaaaeriaa jigaaro????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent