შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სარკე


19-01-2016, 01:08
ავტორი წითური
ნანახია 1 902

სარკე
გათენდა დამძიმებული თვალები ნელა და გაჭირვებით გავახილე ოთახი ძირფესვიანად მოვათვალიერე როგორც არასდროს ისე იყო დალაგებული ეს დედას დამსახურებაა გავიფიქრე გულში წუხელ ისეთი გვიან მოვედი ვერც კი შევამჩნიე არა და წარმომიდგენია რა დიდი გულით მელოდა და აინტერესებდა ჩემი რეაქცია ყოველთვის აწუხებს დედას ჩემი უემოციობა არა და ქეთი სრულიად განსხვავდება ჩემგან ვდერ შეგვატყობთ თუ დედმამიშვილები ვართ ის ყოველთვის ჩემს პატარა გოგოდ დარჩება რომლიც თმას მხოლოდ მე მავარცხნინებდა.......
ამ ფიქრების შემდეგ საწოლიდან წამოვიწიე საათს გავხედე 7 გამხდარიყო გამახსენდა სამსახური და უხალისოდ დავეშვი საწოლში და დედაჩემის გაკრახმალებული თეთრეულის სუნი :ესეც გამოუცვლია წავიბუტბუტე. ნებივრობა მეყო წამოვუძახე ჩემს, თავს და საწოლიდან ავდექი . ტანსაცმელი ჩავიცვი და სააბაზანოში გავბარბაცდი როცა გამოვედი სარკეში ჩემდა უნებურად ჩავიხედე შევკრთი ჩემმა ლანდმა შემაშინა ლოყებ ჩაცვენილი გამხდარი ნინა ვიყავი რომელსაც დედის შექებაც კი დაავიწყდა ვინ იცის როგორ მელიდა ჩემი თავის ძღით ავივსე ასე როგორ დამღალა სამსახურმა რომ ოჯახისთვისაც კი აღარ დამრჩა დრო გადაღლილი ძალა გამოცლილი უსუსური ვიდექი სარკის წინ და სარკისნაწილებად დამსხვრება მინდოდა არ მსურდა ჩამეხედა თვალებში ნამდვილი ნინასთვის გული გამალებით მიცემდა თვალებს სწრაფად ვახამხამებდი შეცვლა მინდოდა ყველაფრის ჩემი ცხოვრების წარსულის მამა მინდოდა რომელიც გვერდში დამიდგებოდა მეც დედასაც და ქეთისაც იქნებ მერე აღარ მეგრძნო ეს სიცარიელე რასაც ახლა ვებრძოდი ჩემი სხეულის ყველა ნაწილში ?! მამა აკლდა ჩემს სრულ ბედნიერებას? მხოლოდ მამა მჭირდებოდა? და ამოვიდოდი ამ ჭაობიდან რომელიც ნელ ნელა მკლავდა !! გაბრაზებული ვიყავი ძალიან გაბრაზებული ჩემს თავზე სამყაროზე ღმერთზე რომ ასე გამწირა მაგრამ რატომ ღმერთზე რატომ მაინც და მაინც ღმერთზე იქნებ მე ვარ დამნაშავე მარტო მე სამყარო და ღმერთი არაფერ შიუაშია იქნებ მე დავიღალე მე გავხდი ასეთი პესიმისტი?!! საათს დავხედე 10 დაწყებულა ამდენ ხანს ვლაპარაკობდი ჩემს თავთნ იქნებ ლაპარაკი მჭირდება სისულელა ყველაფერი ჩანთა ავიღე და ისევ საქმიანი ნაბიჯით წავედი სამსახურში გზაში კი იმას ვფიქრობდი სსარკეში ერთმა ჩახედვამ რამდენი კიტხვა გამიჩინა!



№1  offline წევრი Diosa Dela Tristeza

ჰმ კარგი იყო❤

 


№2  offline წევრი წითური

gvanciko_gvancunia
ჰმ კარგი იყო❤

დიდი მადლობა მიხარია რომ კითხულობ <3

nino araxamia
ძალიან მაგარი იყო :*

დიდი მადლობა,რომ კითხულობ <3 და მოგწონს <3

 


№3  offline წევრი kakulia

მომწოოოოოოონს kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent