შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გულნატკენი


14-02-2016, 14:18
ნანახია 2 663

**********
ძალინ ძალიან მტკიოდა ხო უიმისობა მტკიოდა და თან უზომოდ მისი ხმა მისი სიტყვები მენატრებოდა...სიგიჟემდე მიყვრდა და ვერ წარმომედგინა რომ ეს ურთიერთობა შეიძლებოდა ოდესმე დამთავრებულიყო...
მისი სიტყვები ეხლაც მახსოვს შენ თუ არ მოგინდება ჩემი მიტოვება მე არასდროს დაგტოვებ.. მაგრამ რა მოხდა სწორედ მან დამტოვა,არა და ვიცი რომ უყვარვარ მართლა ვუყვარვა მაგრამ მანძილმა ვერ გაუძლო ჩვენს სიყვარულს მე?მეც მტკიოდა უიმისობა მაგრამ ჩემი სიყვარული დიდი და ძლიერი აღმოჩნდა რომ უძლებდა ამ ყველაფერს მისი კი ასეთი ძლიერი არ აღმოჩნდა...
—ფერია არასდროს მიგატოვებ ყველაზე მეტად მიგვარხარ
—მეც უზომოდ მიყვარხარ უსასრულობდე ცხოვრება!
*****
მენატრება სიგიჟემდე მისი სიტყვები მესმის ყველგან ლუკას ვხედავ ლუკას და სხვას არავის მართლა უზომოდ მიყვარდა და მიყვარს ალბათ მის დავიწყებას ვერასდროს შევძლებ...
—და თუ მართლა გიყვარვარ რატომ არ უბრძვი?
—აზრი არ აქ
—რატომ?
—იმიტო
—ანუ მორჩა?ყველაფერს აქ ასე დაამთავრებ შენს სიტყვებს ტალახში ამოსვრი?არაფერს გააკეთებ ჩვები სიყვარულის გადასარჩენად?
—ნწ აზრიბაქ და მაგიტომ დამთავრდა გაიგე დამთავრდაე შენნაირი გოგოს ღირსი არ ვარ..
—კარგი მაგრამ ერთი რამ იცოდე თუ იქ ზევით სიცოცხლე გრძელდება იქაც შენ მეყვრები უკანსკნელი სიყვარული ხარ შენ ჩემთვის უკანასკნელად შენზწ ვიფიქრებ და სხვაზე არავიზე უკანასკნელად შენს სურათს ვუყურებ მშვიდობით
—მშვიდობით ფერიაჩFემი პატარა ჩემი ერთადერთი და კიდრვ ჩემი პრინცესა ხარ...
*********
ლანა კარი გააღე ნუ მქშინებ ხმა გამეცი გთხოვ ლანა ლანა ეს რა გააკეთე ლანა გონს მოდი გთხოვ ხმა გამეცი არ დამტოვო გთხოვ
********
ექიმო როგორ არის?
მდგომარეობა სტაბილურია გადარჩენა მოვახერხეთ ვენების გადაჭრასთან ერთად წამლებიც მიუღია რაც მდგომარეობას უფრპ ამძიმეს მას ცხოვრების გაგრძელება არ უნდა ეს კი ცუდია აღარ ივრძვის..
სტიმული და საყვარელი ადამიანის მხარდაჭერა სჭირდება

******
ლუკა მე ლანას დაქალული ვარ მან სცადა ცხოვრების გაგრძელება აღარ უნდა უნდა ნახო ან დაელაპარაკო რომ ცხოვრება გააგრძელოს გთხოვ დაელაპარაკე
—არ შემიძლია არა ჩვენს სიყვარულს აზრი არ აქ მე მას დავტანჯავ გულინეტკინება მიხედე ჩემს ფერიას და უფლება არ მისცე ისეთი ვინმე შეიყვაროს ვინც გულს ატკენს აკოცე მას ჩემს მაგივრად პირველად და უკანსკენელად და უთხარი რომ მიყვარს...
*****
არ მჯერა 10დღე გავიდა და ძალიან მტკივა მისი დავიწყება არ შემიძლია გესმის არა და მორჩა
—უნდა. დაუვიწყო და ვსო გაიგე დაივიწყე და მორჩა
—შენთვის ადვილია მაგრამ მე მისო დავიწყება არ შემიძლია ყოველ ღამე მესიზმრება და უიმუსობა მტკივა მისი ნათქვამი ფეტია მენატრება გაიგე მისი გარდა არ მინდა სხვა.არაა
—ნება შენია...ლანა მოიცადე დააგდე სასწაფოდ დააგდე ეგ დანა დადე გთხოვ ლანა არა...
******
ლუკა იდგა მის საფლავთან და უყურებდა საყვარელი ქალის ცუვ უსიცოხლო სურთს და ფუქრობდა რომ ის არ აღმოჩნდა იმდენად ძლიერი რომ ლანას სიყვარული დაეფასებინა ახლა კი დგას უსიცოცხლოდ და უყურებს მის ულამაზეს სახეს....



იმედია მოგეწონათ ეს უბრალო 5წუთში დაწერილი ჩანახატია
--------------------
romantikosi mwerali

 


№2  offline წევრი impossible

მტკივნეულია. თუმცა ჩანახატი კარგია...

 


impossible
მტკივნეულია. თუმცა ჩანახატი კარგია...

რეალურზეა აგებული
--------------------
romantikosi mwerali

 


№4  offline წევრი kakulia

მომწოოოოოოონს kissing_heart

 


№5  offline ახალბედა მწერალი ერკე

წარსულის დავიწყება არ გამოვა. ვინმემ რომ გთხოვოს წარსული დაივიწყეო, ეს ისეთივე აბსურდი იქნება, ახლა უეცრად მოვარდნილ ქარიშხალს რომ ავყვე ცამდე და მის ხელებში გავთბე.
წარსული ადამიანის სახეა, მისი ანარეკლია. თუ წარსულს დაივიწყებ ჩათვალე არც გიცხოვრია ადამიანს, ამიტომ მე მიმაჩნია რომ უნდა გახსოვდეს წარსული, მაგრამ არ უნდა იცხოვრო წარსულით, ეს ორი სხვადასხვა რამეა. წარსულით ცხოვრებას მხოლოდ ტანჯვა მოაქვს. წარსულის ხსოვნას კი შეიძლება სიამოვნებაც კი... რადგან გაიხსენებ იმ დეტალებს, ყველაფერს და მიუხედავად იმისა რომ არ დაბრუნდება ის მაინც გასიამოვნებს რომ ერთ დროს იყო შენთან და მასთან ერთად უსაფრთხოდ იყავი.
ოღონდ ეს ისე უნდა გააკეთო, რომ შენ მომავალს არ ეტკინოს გული... ანუ იმას, ვინც შეგხვდება და ვინც მაინც შეგიყვარდება, რაც არ უნდა იძახო რომ სხვას ვერავის შეიყვარებ. ის მაინც მოვა.
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№6  offline წევრი dremear girl

ერკე
წარსულის დავიწყება არ გამოვა. ვინმემ რომ გთხოვოს წარსული დაივიწყეო, ეს ისეთივე აბსურდი იქნება, ახლა უეცრად მოვარდნილ ქარიშხალს რომ ავყვე ცამდე და მის ხელებში გავთბე.
წარსული ადამიანის სახეა, მისი ანარეკლია. თუ წარსულს დაივიწყებ ჩათვალე არც გიცხოვრია ადამიანს, ამიტომ მე მიმაჩნია რომ უნდა გახსოვდეს წარსული, მაგრამ არ უნდა იცხოვრო წარსულით, ეს ორი სხვადასხვა რამეა. წარსულით ცხოვრებას მხოლოდ ტანჯვა მოაქვს. წარსულის ხსოვნას კი შეიძლება სიამოვნებაც კი... რადგან გაიხსენებ იმ დეტალებს, ყველაფერს და მიუხედავად იმისა რომ არ დაბრუნდება ის მაინც გასიამოვნებს რომ ერთ დროს იყო შენთან და მასთან ერთად უსაფრთხოდ იყავი.
ოღონდ ეს ისე უნდა გააკეთო, რომ შენ მომავალს არ ეტკინოს გული... ანუ იმას, ვინც შეგხვდება და ვინც მაინც შეგიყვარდება, რაც არ უნდა იძახო რომ სხვას ვერავის შეიყვარებ. ის მაინც მოვა.




ერკე შენ მართალი ხარ მაგრამ მაინც ზოგჯერ შეუძლებელია მასე მოქცევა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent