ცხოვრების თამაში
რატომ არის ცხოვრება ასეთი დაუნდობელი?...სიყვარულის გამოც კი ადამიანს ძალიან ბევრი განსაცდელისა და წინააღმდეგობის დაძლევა უწევს.ახლა მივხვდი თუ რა არის ,,სიყვარული"როგორ იტანჯებიან შეყვარებული წყვილები რათა მათი თითოეული ნაბიჯი არ იყოს მცდარი და ამით წერტილი არ დაესვას მათ სიყვარულს.თითოეული ფიქრობს ურთიერთობის შენარჩუნებაზე და არიან იმის შიშით რომ მათ შორის ჩადგება ვიღაც,გოგო თუ ბიჭი.გოგონა ათენებს ღამეს,ბიჭზე ტირილით და ფიქრობს,რომ ბიჭი რომელიც სიცოცხლეზე მეტად უყვარს,მასთან ბედნიერი არ არის.ამიტომ სხვა უნდა იპოვოს მიუხედავად დიდი სიყვარულისა,მაგრამ გულის სიღრმეში სულ სხვა ფიქრები უტრიალებს.ბიჭი რომელიც უყვარს მხოლოდ მისია და მის გარეშე ვერ იცოცხლებს,როგორც,,ვარდი უდაბნოში".იგი ყოველთვის ფიქრობს ბიჭზე:როგორ არის,რას აკეთებს,თბილად არის თუ არა,ვის წერს,როგორ ხასიათზეა და ენატრება თუ არა,მასაც ისე გოგო როგორც სიტყვებით აღწერს მიმოწერისას.თუ ტყუილი და ფუჭი იმედებია და მათ სიყვარულს მომავალი არა აქვს.მაგრამ ბიჭის თქმით,იგი არ აპირებს თავი დაუხაროს ცხოვრებას და გოგო რომელიც ასე ძალიან უყვარს ესე ადვილად დათმოს.არც გოგონა აპირებს თავისი ანგელოზი დაუთმოს ვინმეს,მათ სწამთ რომ მათი სიყვარული,ერთგულება,გაგება და მზრუნველობა ერთმანეთის მიმართ,უსასრულოა,რადგან,,დრო მხოლოდ სიყვარულს დაინდობს".
|
ტესტები
აქტიური მწერლები
აქტიური მწერლები
.:დღის აქტიური მკითხველი:.
გჯერათ ბიჭის და გოგოს მეგობრობის?
ყველა გამოკ
.:შემოგვიერთდით FACEBOOK-ზე:.