შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაინც რა არის სიყვარული ?!


4-04-2016, 21:46
ავტორი Kristy
ნანახია 2 658

სიყვარული - სიტყვა, რომელსაც სამყაროს ყველა მცხოვრები იმეორებს, თუმცა მისი მნიშვნელობა ცოტამ თუ იცის!
მე შენ მიყვარხარ - მოდური ფრაზა, რომელსაც ყველა გაიძახის... ნუთუ ყველას უყვარს?!
გული - სიყვარულის სიმბოლო, რომელსაც ყოველ ფეხის ნაბიჯზე შეხვდები: ფურცელზე, კედლებზე, ქვიშაში თუ ცაში, ან დახატულს ან სურათში... უბედურებაც სწორედ ესაა: ის ან დახატულია ან მხოლოდ სურათზე არსებობს!
და რატომ? განა შეუძლებელია გიყვარდეს? ნუთუ ჭეშმარიტი სიყვარული არ არსებობს?
არა! შეუძლებელია ასე გამქრალიყო! ის ხომ არსებობდა?! ნამდვილად არსებობდა და ის არსად წასულა, ეს ჩვენ შევიცვალეთ, ეს ჩვენ არ გვიყვარს ერთმანეთი!
სიყვარული სიტყვაძუნწია, რადგან სურს შენ ილაპარაკო: ბავშვად უნდა გაქციოს, გულუბრყვილო ბავშვად, რომელსაც სამყარო ჯერ კიდევ ფერადი ზღაპარი ჰგონია... ბავშვად იმიტომ, რომ ბედნიერებისგან გაუჩერებლად შეძლო ტიკტიკი!

და მაინც რა არის სიყვარული?
სიყვარული ზღვაა, უძირო და უკიდეგანო კამკამა სილურჯე... ზღვა, რომელშიც არ იძირები... მასზე ისე დადიხარ, როგორც მყარ ზედაპირზე, თუმცა ძალიან ფაქიზია: ერთი არასწორი მოძრაობა, ერთი მცდარი ნაბიჯი და... შეუჩერებლად, დიდი სისწრაფით ეშვები ფსკერზე და ჩათვალე, რომ ვეღარ ამოხვალ! სამუდამოდ იქ რჩები ჩაძირული განძივით, რომელსაც მუდამ ეძებენ, თუმცა ჯერ არავის უპოვნია... ვერ პოულობენ, რადგან ძალიან ღრმად აღმოჩნდა ჩამარხული: წყალმცენარეებმა გულში ჩაიკრეს და გაქრა, ფერი იცვალა - ისეთი აღარ არის, როგორიც ჩაძირვამდე...
სიყვარული ცაა - უსასრულო სილაჟვარდე, რომელშიც ოცნების ფრთებით დაფრინავ... ფრენის სწავლა ადვილია, დავიწყება კი შეუძლებელი! თუ ერთხელ მაინც შეძლებ და ფრთებს გაშლი, თუ ერთხელ მაინც აიჭრები ცაში და შეუერთდები მის უსასრულობას და თუ ერთხელ მაინც იგრძნობ ამ ყოვლისმომცველ თავისუფლებას, ვერასდროს შეელევი...
და თუ ერთ მშვენიერ კი არა და უბედურ დღეს, შენივე გაუფრთხილებლობის ან სხვისი დანაშაულის გამო, ფრთები დაკარგე და მიხვდი, რომ ვეღარ აფრინდები, ვეღარ შეუერთდები ცის სილაჟვარდეს და ვეღარ შეისუნთქავ მსუბუქ ჰაერს... მიხვდები, რომ ჩიტივით ხარ - გალიაში გამომწყვდეული ჩიტივით, რომელიც ბუნების წიაღში დაიბადა, დღემდე თავისუფლებით ტკბებოდა... დღეს კი ტყვეა - სასტიკი ადამიანის ტყვე...
სიყვარული სამყაროა - საოცრად მომხიბვლელი სამყარო... იქ სიმშვიდე და წესრიგია: კაშკაშა მზე იქაურობას გულუხვად ასაჩუქრებს თავისი სხივებით... ტყის სიყვითლე, ხასხასა ბალახი თუ საოცარი არსებები, არნახულ პეიზაჟებს ქმნიან... ნეტავ, ეს სამყარო ჩემი თვალით დაგანახა მკითხველო! ნეტავ, თუნდაც ერთი წამით შეგეძლოს თვალი შეავლო მას...
სიყვარული ჭაბუკია - ძლიერი, მოსიყვარულე და თავმდაბალი ჭაბუკი... მას არავინ და არაფერი აშინებს: მზადაა ყველა დაბრკოლება დაძლიოს და არასოდეს უშინდება ბედისწერას, მას ის თვითონ ქმნის...
და მაინც... სიყვარული გოგონაა - პატარა, ცელქი გოგონა... გულუბრყვილო და მიმნდობი... ადვილია მისი მოტყუება, ადვილად აწყენინებ და ასევე ადვილად შემოირიგებ... პატარა, საყვარელი არსება - სუსტი, გულწრფელი, ცოტა თავნება და ჭირვეული (მორცხვიცაა, ოღონდ მხოლოდ თავიდან!)... ადვილად გაახარებ, სულ მცირედით და მცირედითვე აატირებ: პატარა გული გამალებით დაიწყებს ძგერას, ლამაზ თვალებზე ცრემლი მოადგება... არ უნდა იტიროს (ჯერ არ მითქვამს, რომ ამაყია?), მაგრამ თავს ვერ იკავებს... თუმცა, როგორც არ უნდა უჭირდეს, ცრემლებს არასოდეს დაგანახებს!
სიყვარული ძლიერი და სუსტი, ამაყი და თავმდაბალი, კონტრასტული გრძნობაა... ის ისეთია, როგორადაც შექმნი, როგორიც შენ ხარ... ნუ ეცდები, შენიც ისეთი იყოს, როგორიც ჩემია! შენ შენი შექმენი...



№1 სტუმარი kakala

arada siyvaruli saertod ar arsebobs

 


№2 სტუმარი kakala

Kristy
არ არსებობს, თუ არ გყვარებია... მაგრამ ერთ დღესაც, მიხვდები როგორ ცდებოდი (როცა
მოგაკითხავს) winked

ar myvarebia imito ro ar mjeraa shechvevaa es ubralod da daarqves saxeli siyvarulii..tundac dgevandelobidan avigot ar gegonot ro adamians da dzagls ertmanets vadareb magram am shtxvevashi vaigiveb (rogorc dzagls magalitad yavs kargi patroni achmevs asmevs da dzaglic mastanaa imito ro sheechvia magram es dzagli uketess tu naxav uketesi sakvebit da patronit mere imas sheechveva mere uketesze imas da asee..axla chvenc ase vart xan erti mogvwons ragac aqvs kai magram gamochdeba meore romelsac isic kai aqvs ras pirvelshi mogwons da sxva dadebiti pliusic aqvs axlaa is mogvwons) es ubralod sheechvevaaa magram tqven tqveni shexeduleba gaqvt..chemi esaa

 


№3 სტუმარი Mehidos achrdili

Me rac migvrdznia 'neta' siyvaruli mainc yopiliyo...ar vici..

 


დღეს წავიკითხე მაგრმ არ ვიცი ალბათ გყვარებია და ეს გრძნობა განგიცდია მე მჯერა რწფელი სიყვარულის და ეს ძალიან მაგარია რადგან მყვარებია და მიყვარს

 


№5  offline წევრი kakulia

ძალიან,ძალიან მომეწონა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent