შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Insanity


29-05-2016, 01:23
ავტორი Archive
ნანახია 1 622

თითის ბალიშით ქუთუთოებს ვეხები.
კანი რბილი და თბილია. მოძრაობს.
შენ თვალებს ახელ და იყურები.. ჩემს მიღმა.
ჩემს მიღმა კედელია, კედელზე ფოტოები, ფოტოებზე კი წარსული.
შენ იქ ცხოვრობ, ზღვისპირა სახლში, სადაც გქონდა გრამაფონი და Pink Floyd-ის ყველა ფირფიტა. გესმოდა ტალღების ხმა და სიჩუმე.
შენ არ იყავი ბედნიერი, არც უბედური, არაფერი.
იყავი სიმშვიდეში და ეს იყო ნამდვილი.
- ჩაი მომიტანე!
მე ვდგები და სამზარეულოში გავდივარ. წყალი მალე ადუღდება, მე კი შენს ფინჯანს ვერ ვპოულობ. ლურჯი იყო, დიდი და ფორთოხლისფერი სფერო ეხატა, როგორც ზაფხულის ცას ეხატება-ხოლმე ჩამავალი მზე. დამშვიდობებასავით ლამაზი და სევდიანია დაისი. ყოველთვის და განსაკუთრებით მაშინ თუ გათენების გეშინია.
ვერ ვპოულობ, ამიტომ ჩვეულებრივ თეთრ ფინჯანში გიმზადებ ჩაის და შენთან მომაქვს. ფანჯრის რაფაზე გპოულობ, ფარდის უკან. სადღაც სივრცეში იყურები და ვერ ხედავ ასე ახლოს ხის ტოტებში გაჭედილ მზის სხივებს. ვეღარ ხედავ.
ვერ ვბედავ შეგეხო. ფარდას ვაფარებ და ფინჯანს მაგიდაზე ვდგამ.
მე ვისკის ბოთლით სავარძელში ვეშვები, სიგარეტს ვუკიდებ და ფარდის მიღმა გხედავ, როგორც აჩრდილს. ვერ ვხვდები რატომ არ აღებ ფანჯარას და რატომ არ იკლავ თავს.
თვალებს ვხუჭავ და ველოდები რაღაცას. რაღაცას მაინც, მოძრაობას, ხმას, კივილს, სუნთქვას.
არაფერი..
ბოთლის ნამსხვრევით ვისერავ კანს. მტკივა და მომწონს. სისხლს ვისკის გემო აქვს. მინდა გაგასინჯო. უნდა მოგეწონოს. უნდა შემომხედო და მიმიღო შენში. ისევ.
ფარდას ვწევ და ტუჩებზე დასერილ ხელის გულს გადებ. შენ თავს ატრიალებ და ცდილობ ისევ ჩემს მიღმა გაიხედო. არა. არა!
- ენით! მიდი!
ხაოიანი კანი ჩემს ჭრილობას შიგნიდან ეხება და ტრანსში მაგდებს. შენ თვალებში მიყურებ და მე მხედავ. გინდა სისხლისგან შენში დავიცალო. ვიცი.
მოპირდაპირე ფანჯარაში ბავშვს ვხედავ. გაშტერებული უყურებს ჩვენს ეროტიკას და ხელისგულს ეფერება.
- შეხედე!
მე და შენ ბავშვს ვუყურებთ.
სამივეს მოგვწონს.



№1  offline წევრი kakulia

ძალიან,ძალიან მომეწონა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent