შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქაღალდის წერილი მარგოს


6-09-2016, 23:17
ავტორი Eleniko13
ნანახია 1 729

სალამი, მარგო.

ეს მე ვარ, ელენი. ქაღალდის გოგო, ქაღალდის ქალაქში, ქაღალდის ადამიანებთან, ქაღალდის გრძნობებით. ხანდახან ქაღალდის ადამიანებს არ შეგვიძლია გავაკონტროლოთ სამყაროს ქაოსური წყობა. ნაბიჯები რომ აუწყო, უბრალოდ საჭიროა გამორთო შენში ყველაფერი შენი და მიყვე დინებას. მკვდარი თევზივით არა, ცოცხალი, მაგრამ ქაღალდის ადამიანივით. ყველას თავისი ქაოსი აქვს, სხვადასხვა ფერით და სხვადასხვა არომატით. ჩემი ქაოსი ლიმნისფერია და ბენზინის სუნი ასდის. მიყვარს ბენზინის სუნი. შემიძლია საათობით ვიდგე და ორგანიზმი ამ სუნით გავჟღინთო, მანამ, სანამ ბინძურ ჰაერს არ ამოვახველებ და მერე...

იცი, მარგო, მე შენ გგავარ. ან იქნებ შენ მგავხარ მე. რა მნიშვნელობა აქვს. მნიშვნელობა საერთოდ არაფერს აქვს, ყველაფერი მაინც დიდი ილუზიაა, ყველაფერი მაინც შენი წარმოსახვის ნაწილია. მე არ ვუჩივი ფანტაზიას. ხშირად წარმოვიდგენ როგორი ვიქნებოდი ნამდვილი ცხოვრებით, ნამდვილ ქალაქში, ნამდვილ ადამიანებთან და ნამდვილი გრძნობებით. დავჯდები ჩემი დიდი, ნაცრისფერი ოთახის იატაკზე, ჩაის ცხელი ჭიქით ხელში და წარმოვიდგენ. ჩემი ოცნებები რეალობაზე უკეთესია, მაგრამ ოცნება ჰქვია. პირველი ყლუპი ყელს მწვავს... ჩემი ოცნებები რეალობაზე უფრო დიდ ხანს ცოცხლობს, მაგრამ წარმოსახვაა. მეორე ყლუპი ცხელია, ნიკუშას თითებივით ცხელი. ჩემი ოცნებები ფერადია, ხანდახან მხოლოდ ლურჯი, მაგრამ უფერულ სამყაროში ნადგურდება. მესამე ყლუპზე ისევ ხველება მიტყდება და მერე...

ჩემთვის ბედნიერება ისეთივეა, როგორიც 0, 1, 6, 8 და 9. როგორც არ უნდა შემოაბრუნო და როგორც არ უნდა გადაატრიალო, მნიშვნელობა მაინც არ ეკარგება. ჩემი აზრით, მნიშვნელოვანი ამ სამყაროში მხოლოდ ვინსენტის მოჭრილი ყური და ბეთჰოვენის უკანასკნელი სიმფონიაა. სხვა დანარჩენი ყველაფერი ნაგავია. შენ იღვიძებ დილით ადრე, ან გვიან, ახელ თვალებს, აკეთებ ყველაფერს, რასაც სხვა ნორმალური ქაღალდის ადამიანები აკეთებენ, მიდიხარ სამსახურში, სასწავლებელში, კაფეში, ბიბლიოთეკაში, ან საერთოდ არსად არ მიდიხარ. იმისათვის, რომ სხვა ქაღალდის ადამიანებისგან გამორჩეული იყო, ცდილობ ჩაიცვა სხვანაირად, ილაპარაკო სხვანაირად, იაზროვნო სხვანაირად, აკეთო ყველაფერი სხვანაირად და... რა გრჩება? არაფერიც არ გრჩება. შენ ასე უფრო ემსგავსები მათ. ნელ-ნელა ცურავ, ცურავ ამ ნაგავში და ფიქრობ, რომ ეს ნორმალურია. მე ვიხრჩობი, ვიხრჩობი თქვენი საცოდაობით და არ’არსებული განსხვავებულობით და ვახველებ. და მერე...

მეც მიფიქრია გაქცევაზე, მარგო. ბავშვობაში დაბრუნებაც მინდა, კარადის კუთხეში დამალვაც და თვალების დახუჭვა მანამ, სანამ ჩემს წარმოსახვაში ყველაფერი არ აჭრელდებოდა. ახლა აღარ მინდა, დავიმალო. მინდა გავიქცე, რომ ვინმემ მიპოვოს. მინდა ისე გავიქცე, როგორც შენ და მინდა მეც ვიცოდე, რომ ვიღაც მიცნობს და ყოველთვის ეცოდინება, სად ვარ. ჩვენ, ქაღალდის ადამიანებს, გვჭირდება ისეთი ქაღალდის ადამიანები, რომლებსაც ვეყვარებით. მე შენს მსგავსად, არასდროს მწამდა სიყვარულის, მარგო. რატომ სჯერათ ამ სულელ ადამიანებს რომ რაღაც გრძნობა იარსებებს სამუდამოდ, დაისადგურებს მათ გულებს და აპოვნინებთ მეორე ნახევრებს. ზღაპარს გავს, ან იქნებ ესეც მათი წარმოსახვის ნაწილია. ჩემი წარმოსახვა არ არის მათი წარმოსახვის მსგავსი. ისინი ერთმანეთს უზიარებენ ოცნებებს, ილუზიებს და მერე ყველაფერს ერთად ყრიან გონების კუნჭულში, ურევენ და ადიან ერთნაირი წარმოსახვებით, ერთნაირი ოცნებებით და ილუზიებით, გამოშტერებული და დაცარიელებული თავებით და წითელი სულებით. მეზიზღება წითელი ფერი, ხველებასთან მიჩენს ასოციაციას და მეც ვახველებ. და მერე...

მე ღმერთს სასამართლოში ვუჩივლე. არარსებობისთვის, ტყუილისთვის და იმედგაცრუებისთვის ვუჩივლე. სხდომა არ ჩატარებულა, ბრალდებული არ გამოცხადდა და კიდევ ერთხელ გამიცრუა იმედი. მერე სამუდამოდ დავკარგე ილუზიაც კი, მისი არსებობის შესახებ. შენ გწამდა ღმერთის, მარგო? ალბათ გწამდა. ქვეყანაში, სადაც ცხოვრობ, ან მორწმუნე უნდა იყო, ან ნაძირალა. ვერ ვიტან რელიგიაზე და პოლიტიკაზე საუბარს. ეს ორი, ერთმანეთთან სიბინძურით დაკავშირებული თემაა და არაფერს გვაძლევს, უამრავი ტყუილის და სიცარიელის გარდა. ღმერთზე ყველაზე მეტს ათეისტები საუბრობენ, პოლიტიკაზე საქმედაკარგული ულოგიკოთა ჯოგი, სექსზე ომგამოვლილი ბებერი ტვინგამორეცხილები და მე და შენ, მარგო, არაფერში გვჭირდება არც ერთი, არც მეორე და არც მესამე. ამის წარმოდგენაზეც კი მინდება გული ორი თითით ავირიო და ხველა მეწყება. და მერე...

არასდროს მიცდია გამორჩეული ვყოფილიყავი. უბრალოება ყველაზე დიდი გამორჩეულობაა ჩემი აზრით, და შენ სრული უფლება გაქვს ისარგებლო სამყაროს კანონზომიერებით. ხანდახან, როცა ერთ საგანს გავუშტერებ თვალს, წარმოვიდგენ რომ სამყარო ჩერდება და დედამიწა ბრუნვას წყვეტს. ამ დროს თავი არარსებული ღმერთი მგონია. ჩვენ, მარგო, ქაღალდის ადამიანებს, შეგვიძლია ვიყოთ ღმერთები, ქალღმერთები და ზეციური ქმნილებები. მე ლილიტის ერთადერთი ქალიშვილი ვარ, მარგო. შენ გიფიქრია ოდესმე ამაზე? შენ იცი, ვინ იყო დედაჩემი მარგო? სწორედ ის იყო პირველი ადამიანი იმ სამიდან, ცრუდ რომ სწამთ ადამიანებს და ლილიტი ერთადერთი რეალური იყო მათგან. მე მისი ქალიშვილი ვარ მარგო, მაგრამ როცა წარმოდგენები მემსხვრევა, ყელში ისევ მაწვება სისხლი. და მერე...

მარგო, მე ტუბერკულოზი მაქვს. მე ვიცი, რომ ჩემი სიცოცხლე დამოკიდებულია ექიმებზე და პრეპარეტებზე და ფეხებ'ზე მ'კიდია, მარგო. ისინი ითვლიან წუთებსაც კი, მაგრამ მე ათვლას მხოლოდ მაშინ დავიწყებ, როცა ქაღალდის გოგონა აღარ ვიქნები და აღარც ქაღალდის ქალაქში ვიცხოვრებ, ქაღალდის ადამიანებთან ერთად. მე იმედი ჯერ კიდევ მაქვს მარგო, რომ ერთი დღე გავა სისხლის და ხველების გარეშე და მე მაშინ თავისუფალი ვიქნები. ერთ დღეს შენც იქნები თავისუფალი და ჩვენ ორივე ვიგრძნობთ ჩვენ წილ ბედნიერებას. ბედნიერებას ყველა იმსახურებს, ვინც არ იბრძვის ბედნიერებისთვის.

მარგო, ხანდახან, როცა გადაწყვეტ რომ შენი რეალობა ოცნებაზე უკეთესია, იფიქრე ჩემზეც, როგორც ერთ-ერთ ქაღალდის გოგონაზე და იცოდე, რომ მეც ჩამიწყდა სულში ძაფი.

კავშირის დასასრული.
(მეტის დაწერა ვნებს ჩვენს ქაღალდის სულებს)



№1  offline წევრი Shokoladi :D

აღფრთოვანებული ვარ. მგონი აღარ ღირს ჩემი უაზრობის გამოქვეყნება :D

 


№2  offline წევრი კოკი

ბევრი გიშრომია ყოჩაღ ❤❤

 


№3  offline მოდერი Behandice

ვგიჟდები ქაღალდის ქალქებზე.
მარტო ჩემთვის სულ სხვა თემა..
არვიცი ისე ძალიან მომეწონა რა გითხრა.
მართლა ბევრი გიშრომია როგორც ჩანს..
აზრიანად და დალაგებულად გიწერია,უშეცდომოდაც.
აღფრთოვანებული ვარ მართლა შენით.
წარმატებებს გისურვებ.
სიყვარულით მარიამი. heart_eyes

 


№4  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

მერე იტყვი ვერ დავწერო.ყველაფერი ისე გქონდა როგორც საჭიროა. რაც გინდოდა ისიც არის და რასაც კონკურსი ითხოვდა
აქ ძირეულად ვერ შეგაფასებ.

 


№5  offline წევრი Diosa Dela Tristeza

საოცარი იყო❤❤❤სულიც კი ამიფორიაქა❤❤❤ყოჩაღ!❤წარმატებები❤❤❤

 


№6  offline ახალბედა მწერალი tgvinianidze29

პირველ რიგში, ვიტყვი რომ მოუთმენლად ველოდი ამ კონკურსის დაწყებას. პირველად ვარ ჟიური და უდიდეს პასუხისმგებლობას ვგრძნობ. როგორც ჩანს, არჩევანის გაკეთება იმაზე მეტად გამიჭირდება ვიდრე ვფიქრობდი... აქვე დავძენ, რომ არც ერთ ნამუშევარს არ შევაფასებ გრამატიკის კუთხით. გრამატიკა ტექნიკაა ანუ მისი სწავლა შეიძლება. წერა კი ნიჭია და ვერ ისწავლი ბუნებამ თუ არ დაგანათლა.

რაც შეეხება კონკრეტულად ამ ნამუშევარს... დავრწმუნდი, რომ საიტი სავსეა ახალი სისხლით, უნიჭიერესი ბავშვები გვყავს. ეს ფაქტი მაბედნიერებს! ელენიკო უდავოდ ღრმა და მრავალფეროვანი შინაგანი სამყარო გაქვს. ასევე ოსტატურად ფლობ სიტყვას. შეგიძლია მარტივი წინადადებებით იმოქმედო მკითხველზე.

წაკითხვის პროცესში თავში მიტრიალებდა შემდეგი ფრაზები: ,,იდეა ქაღალდის სამყაროსა და ადამიანებზე, ძალიან საინტერესოა!" ,,იგრძნობა დიდი აგრესია და პესიმიზმი." ,,ელენიკოს გაუცნობიერებლად ან გაცნობიერებულად ჰგონია, რომ უძლურია."

არ გეთანხმები, რომ ბედნიერებას ისახურებს ის, ვინც ბედნიერებისთვის არ იბრძვის. ყველაფერს მოპოვება სჭირდება. ცხოვრებაა ასე მოწყობილი. საჭმელი მაშინ უფრო გემრიელია როცა თავად მოამზადე, მერე რა თუ დაგეწვა ან ჩაგეხარშა... ფულის ხარჯვით მაშინ მეტ სიამოვნებას იღებ, როცა შენი გამომუშავებულია... კომენტარებიც კი მაშინ უფრო გახარებს როცა ნოველის ან ჩანახატის წერისას განსაკუთრებულად ბევრი იფიქრე და იშრომე.

შენ გაქვს უფლება პესიმისტი იყო...
გაქვს უფლება გძულდეს ყველა და ყველაფერი ან გეცოდებოდეს... უწოდებდე ნაგავს, საცოდავს და ა.შ. საერთოდაც, მწერლები ყველაზე თავნება ხალხია! ყველაფრის უფლება აქვთ და ამას იყენებენ კიდეც.

წარმატებები! შენი სახით სხვა კონკურსანტებს ღირსეული კონკურენტი ჰყავთ.

 


№7  offline წევრი teddy))

Martlac rom girseuli monawe da konkurenti xar! Dzalian momewona! Warmatebebs gisurveb eleniko! ❤❤❤

 


№8  offline ახალბედა მწერალი მორი-ელი

საკონკურსო სიახლე არის ნამდვილად,მაგრამ აქ შენი ცხოვრება უფრო მეტი დავინახე ვიდრე მარგოსი,ეს ჩემი სუბიექტური აზრია,ცუდი არ იყო,უბრალოდ რაღაც დამაკლდა,ალბათ მიხვდები და შენებურად არ გაუტევ,ბოღმა არ მკლავს სამწუხაროდ თორემ არ შეფასდებოდი ჩემგან.ლოიალურობა მიყვარს. :)
სორი,ხაზსს გადავუხვიე,ამჯერად შენ კიარა შენს ნაწერს ვაფასებ.
არ მიყვარს სექსსზე ხაზგასმა,ეს ცოტა მეხამუშა,ჯერ ვერ ჩავწვი მარგოსთან რა შუაში იყო,მაგრამ წიგნს რომ წავიკიხავ იმედი მაქვს რომ თავში იქნება. :) კარგად წერ,მაგრამ ,მაგრამ . . .წარმატებები,გული არ დამწყდება თუ ეს სიახლე ბევრს მოეწონება :დ . ყველა თანაბრები ხართ აქ. blush
--------------------
“ნამუსი ყვავილია, რომელიც თუ მოსწყდა თავის დღეში აღარ ამოვა…”

 


№9  offline წევრი ტანიტა

ელენე, ნიჭიერი რომ ხარ ჩემს გარეშეც გეცოდინება, მაგრამ ამ წერილში, რომელიც ჩემის აზრით წერილი კი არა ჩანახატი იყო, ზედმეტად პათეტიური იყავი, არ მჯერა მე ასეთი პატეთიზმის. არ იყო ეს ნამდვილი და არც შენ გერეოდა გული, როგორც წერ, არც გახველებდა და არც ის გრძნობა გაქვს რასაც ასე ლამაზად აღწერ. კარგი იქნებოდა უფრო სადად აღგეწერა და უფრო უბრალო სიტყვებით გადმოგეცა ასე მეტად სარწმუნო იქნებოდა შენი განცდები.
სხვარა გითხრა, კარგი გოგო ხარ შენ. წარმატებები

 


№10  offline წევრი 5th Angel

კარგია ელენიკო,
მართლა კარგია.
ისე ოსტატურად ფლობ სიტყვას, არ ვიცი..
მაგრამ წერილი კი არა, რაღაც უფრო სხვაა..
ხომ ხვდები,
ვეთანხმები ტანიტას, ჩანახატს უფრო ჰგავს.
წარმატებები. heart_eyes

 


№11  offline წევრი Smiling girl

ძალიან კარგი იყო ელენე <3

 


№12  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

უკვე იმდენმა გიტხრეა რომ ეს ჩანახატია და არა წერილი, მერიდება ამის შეხსენება.
პათეტიზმიც ახსენეს,არც ამას გავიმეორებ, მაგრამ მე იცი რას ვეძებ ამ წერილში? ელენიკოს, გოგონას რომელიც რამდენიმე თვის წინ სწორედ ასეტ კონკურსში აღმოვაჩინე და სხვებისგან გამოვყავი. იცი, გაზრდილა ეს გოგო, ბევრი უსწავლია, უგვრძნია, გაუგია, მაგრამ რატომღაც ყალბი მეჩვენა ეს ელენე. მაპატიე აქ შენს პირად თვისებებზე კი არ ვმსჯელობ, არამედ წერილში არწერილ გრზნობებს ვგულისხმობ.მომეცვენა, რომ სულაც არ გინდოდა მარგოსთან საუბარი, ისიც მომეჩვენა, რომ გძულს მარგო... ალბატ ეს არც ისე ცუდია პერსონაჟები ზოგი გვიყვარდება, ზოგი გვძულს. ხო კიდევ ღმერთის მიმარტ შენი დამოკიდებულება მეჩვემება გაბუქებულად, მგონია თამაშობ... რადგან ასე უკეთ ჩანს, უკეთ გამოგდის... წერილი რომ არ იყოს და ჩანახატად დაგეწერა ხმას არ ამოვიღებდი, რადგან ჩანახატს ეს ყველაფერი უხდება, შენ კი წერა ყველაზე კარგად გამოგდის. ჩემი შენიშვნები იმედია არ გეწყინება, რადგან მიუხედავად ამისა მე ვტვლი რომ გამარჯვების რეალური შანსი გაქვს.
აბა, წარმატებები

 


№13  offline წევრი N7

ელენიკო, შენ ხარ ჩემი ერთ–ერთი ფავორიტი მწერალი საიტზე.
უსაზღვრო ხარ და ეს წერილიც უსაზღვრო იყო.
მე ამ ვითომ "პათოსის" მიღმა სასტიკი რეალობის წნეხის ქვეშ მოყოლილი დაგინახე.
ჩემი სათქმელიც ამოვიკითხე.
მოკლედ, ეს იყო არაჩვეულებრივი და უფრო მეტი'ც.
ყოჩაღ!
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№14  offline მოდერი nicol

ვერ დაგეთანხმებით იმაში რომ ნაწერში ზედმეტი პათეტიკა და სიყალბე იყო. მე ვიცნობ ელენიკოს ერთ წელზე მეტია. ბევრიც გვისაუბრია. ყველაფერზე, მასზეც, მის შეხედულებებზეც და მინდა გითხრათ რომ ის რეალურადაც ასეთია. აი ზუსტად ვიცი შეუძლია დადგეს და ბენზინის სუნი ფილტვების დახეთქვამდე ისუნთქოს... ბევრი სხვა რამაც...
რა თქმა უნდა არ გედავებით. თქვენ ასე დაინახეთ...
მხოლოდ ეს მინდოდა მეთქვა, დანარჩენი ელენიკომ უკვე იცის kissing_heart
--------------------
თინა ნიკოლ

 


№15  offline წევრი Lolitta

რა ვქნა, ფავორიტი ხარ ჩემი :)

 


№16 სტუმარი Guest eni

ai, imdenad "shen" chandi am cerilshi, marto magitom moeconeboda adamians.
individualizmi. is rasac dzalian vapaseb.
ert-erti sauketeso naceri, chemi azrit:)

 


№17  offline მოდერი Eleniko13

მადლობა.

პირველ რიგში ვიტყვი იმას, რომ კონკურსის წესების მიხედვით, ჩვენ უნდა დაგვეწერა წერილი. იქ არსად ეწერა, რომ წერილში აღწერილი უნდა ყოფილიყო პერსონაჟი და მისი ცხოვრება. მოდი, მე თვითონ გადაწყვეტ წერილს როგორ წავიყვან და სად იქნება მარგო, სად ვიქნები-მე. სიმართლე გითხრათ, არც იყო ჩემი მიზანი მარგოსთვის მიწერილ წერილში მასზე მესაუბრა. მან ჩემზე უკეთ იცის, როგორია. ასე რომ, ვერ დაგეთანხმებით იმაში, რომ უნდა დამეწერა მარგოზე და არა საკუთარ თავზე...

ახლა, პათეტიკას და სიყალბეს შევეხები. არც ერთი სიტყვა არ არის ყალბი, მეზიზღება სიყალბე და იმედების გაცრუებაა ჩემთვის თქვენი კომენტარები, რომ ზედმეტი პათეტიკა იყო და ყველაფერი ყალბად მოგეჩვენათ. ეს იყო ის, რაც მე მინდოდა დამეწერა და არც ხველება ყოფილა ტყუილი და "ლამაზი" ელემენტი. თუ ოდნავ მაინც ერკვევი მედიცინაში და ბიოლოგიას სწავლობ, გეცოდინება რომ ხალხი, ვისაც ტუბერკულოზი აქვს, ხშირად ახველებს სისხლს. ნუ, ესეც გავიარეთ...

სექსზე ხაზგასმა კი, აქ არც ყოფილა ისეთი დოზით, რომ თავი უხერხულად გეგრძნოთ. შენიშვნებს ვიღებ, მაგრამ ამ წერილზე არა და ვერა. ანუ, რას ვამბობ, რომ თქვენი თვალით დანახული ეს წერილი, რეალურად არ იყო ისეთი, როგორიც დაინახეთ. და ძალიან ცუდი, თუ მხოლოდ ცოტამ გაიგო. გასაგებია, რომ ბევრს არ მოეწონება და მადლობა, რომ წაკითხვისთვის დრო დაუთმეთ. (გავურიე მაინც საიტის მწერლების კომენტარი :დ )
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 


№18  offline ადმინი უნდა ვწერო

ემოციების ქვეშ ვარ, ჩემზე შენი უბრალო სტილით დიდი ზემოქმედება მოახდინე და დარწმუენბული ვარ, არა მარტო ჩემზე. ეს იყო ბოლო წერილი იმ წერილებს შორის, რომლებიც საიტზე დევს და რომლებიც წავიკითხე. შესაბამისად, თამამად გეტყვი, რომ ჩემი ტკბილ-მწარე მოგზაურობა შენმა ნაწერმა დააგვირგვინა ღირსეულად.
საკუთარი წერის სტილი, მანერა..და საერთოდ შენებურობა გაქვს, რაც ბევრს არ გააჩნია.
იცი, შენი სტილით მაშინვე გიცნობს ადამიანი და იტყვის, ეს ელენეაო? უკვე ერთი წელია, რაც ჟიურიში ვარ და გცნობ, მიუხედავად იმისა, რომ კონკურსგარეთ არ გიცნობ.
დაიმახსოვრე, შენი სტილი შენი სიმდიდრეა, შენ ხარ შენ და ეს უნდა შეინარჩუნო. მიყვარს შენი სტილი, შენი გულწრფელი მხატვრულობა...საოცარი ხარ და წერ საოცრად! შეყვარებული ვარ ამ წერილზე..

კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი, რომ მსგავსი კონკურსების ჩატარება სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რათა ასეთი ნიჭს ჩვენი საიტის სხივები უფრო ინტენსიურად ხვდებოდეს...

არ ვიცი, რატომ, მაგრამ შენი წერილი იყო ერთ-ერთი, რომელმაც ყველაზე დიდი შტაბეჭდილება მოახდინა ჩემზე.

მრავალჯერ ვიტყვი, რომ ასეთი და ამდენი მწერალი მიხარიხართ, ეს საოცარი ბედნიერებაა.
არასდროს შეწყვიტო წერა, საუკეთესო ხარ!

პ.ს კონკურსი გახსენი და ჩემთვის დახურე ალბათ, თუ კიდევ არავინ დადებს... ეს იყო ისეთი, როგორსაც არ ველოდი. სიმართლე გითხრა მეგონა, რამე პათეტიკურს დაწერდი და ბოლოსთვის შემოვინახე, ვიცინებ-მეთქი, თუმცა ჩემი მოლოდინი სრულიად შეიცვალა, როცა პირველივე წინადადებები წავიკითხე.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent