შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ტკბილი მოგონებები


14-12-2016, 12:27
ავტორი Nini Nini_2
ნანახია 2 901

გაღიმება მინდა გულიანი, სულის შემძვრელი შენი ღიმილი მინდა გულს რომ ამიჩქარებს დაა არამქვეყნიურ ბედნიერებას მაგრძნობინებს, სიგიჯეეე მინდა რომელიც ჩემშია დამალული და უშენოდ არ უწერია განხორციელება, ქვეყანა მინდა შევძრააა ჩემი სიგიჯით, მინდა მინდა ოხ განა შეიძლება ამდენი რამ მინდოდეს, ისე რა რის ეს ცხოვრება ზოგს ყველაფერი აქვს ზოგს არაფერი, ადამიანის მგლური ინსტიქტები არ აკმაყოფილებს რაც აქვს უნდა და უნდა მეტიი, ოხ როგორ მეღიმება, მოგონებები მაღიმებს ტკბილი მოგონებები რომლებიც სიგიჟეს უკავშირდება,, როგორ მიყვარს მოგონებები, ბედნიერების წუთები უცებ რომ თავში ამოგიტივტივდებაა და გაგაღიმებს, თავში რომ გაქვს ჩაბეჭდილი და ტრიალდება ფილმის კადრივით, რა რის ეს ცხოვრება არაფერიი გადის წლები დაა ბერდებიი ერთადერთი უცვლელი რჩება მოგონებები, ტკივილიც ბევრია კიი ცხოოვრებაში მაგრამ არ ტკივილსაც ეჩვევი და მასთან ერთად სწავლობ ცხოვრებას, დროც მიყვარს უზომოდ დროო რომელიც ბევრ რამეს გვასწავლის, შეცდომებზე ვსწავლობთ ცხოვრებას არასოდეს არაფერი არ ინანოთ თუ იმ მომენტში ბედნიერი ხართ და საერთოდაც ყველაფერი ცუდში შეეეცადეთ კარგი დაინახოთ და პოზიტიურად განეწყოთ, რადგან დრო მაინ დროა ერთხელ განცდილს სადღაც წაიღებს, დრო ისეთი რამეა გადაგვავიწყებს რაც ერთ დროს გვიყვარდა დრო ნელა მარა სამუდამოდ კურნავს იარებს, დრო წარსულს გვართმევს და მომავლის ფიალებს გვივსებს, დრო ერთადერთია და უმოწყალო, რომელმაც ყველაფერიი დაამარცხა და ფეხქვეშ გათელ, არავინ დაგპირდეთ რომ დრო თქვენს თავს ვერ დაავიწყებს, რადგან მეც თქვენც ყველანი ყველაფერი უძლურნი ვართ დროსთან. P.s. და ბოლოს ეს ჩემი არეული ფიქრების ნაკრებია, მინდა ყველას გისურვოთ ცხოვრებაში სიტკბო და ისეთი ტკბილი მოგონებები, რომელიც რთულ სიტუაციაში გაგაღიმებთ და სურვილს მოგცემთ რომ იბრძოლოთ და კიდე მეტი ტკბილი მოგონება დააგროვოთ.



№1  offline წევრი kakulia

ძალიან ლამაზი ჩანახიატიაა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent