შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თქვენთვის არაფერი.. ჩემთვის ყველაფერი


2-01-2017, 21:10
ავტორი likaqavtaradze
ნანახია 1 344

ცხრა საათი შესრულდება ნახევარ საათში და მე ტანსაცმელებიანად დავწექი ჩემს საწოლში სადაც ხანდახან ვწევები რადგან ის ჩემი საწოლი არ არის მაგრამ თან არის, ხანდახან სახლის დალაგება ისე მსიამოვნესბს და მინდა თითოეული მტვერის ნაწილაკი გავაქრო... დგეს ასე მოვიქეცი.. მაგრამ ვერ მოვასწარი ჭუჭრლის დარეცხვა რადგან ხელი შემიშალა ჩემი ძმის და მამაჩემის კამათმა.. დგეს ბედობაა .. არ მწამს ამ დგის.. ჩემთვის ჩვეულებრივი დგეა.. განსაკუთრებული დგე იშვიათად მაქვს.. ვეჩხუბე სამყაროს.. მაგრამ თან არ ვეჩხუბე ..თითქოს გაბრაზებული ვარ თან ტირილიც მინდა თან არ მინდა რადგან არ მეტირება .. არა ძაან ცუდად არ ვარ.. როგორც ხადნახან ვარ ხოლმე.. მგონია რომ არავის ვუყვარვარ მაგრამ თან ვუყვარვარ ზოგიერთს მაგრამ ამას იშვიათად ვხედავ.. როგორ მინდა მოვიგო ბილეთი რომელიც ბებიას შევავსებინე დგეს რომლის გათამაშებაც ხვალ არის. რადგან მოვშორდე ჩემს ქალაქს და ქვეყანას და უკეთესად შევძლო სიყვარულის განვითარება და სიძულვილს ხელი შევუსალო.. საშუალება ეს არის რაც მჭირდება მართალია არ ვიმსახურებ მაგრამ იქნებ რაგაც შეიცვალოს უკეთესობისკენ.. ვის ცალია შენთვის თავისი ნებით? არავის... შენ უნდა გადადგა პირველი ნაბიჯი.. მინდა მწამდეს უფლის .. მჯერა.. მჯერა..მჯერა.. მინდა კეთილი გავხდეე.. მინდა ეკლესიაში ვიარო და სხვაგან ფიქრებში არ ვიყო როდესაც უფლის სახლში შევალ .. დავანთო სანთელიი და მამაჩემის გამოჯანმრთელება შევსთხოვო უფალს.. ბევრჯერ მითხოვია მაგრამ ეს შეუძლებელია რადგან.. მე არ შემიძლია ეს გავაკეთოო .. რწმენა მაქვს მაგრამ რაგაც მებგაუჭება ... მაკავებს და მაგდებს სიბნელეში.. ვიცი რომ ეშმაკი მებრძოლება მაგრამ არა მე ამის უფლებას არ მივცემ.. ბნელ ოთახში ვარ .. სიცივეში.. და მეშინია გასვლა .. სამყაროს ისასტიკის მეშინია.. ჩემი ოჯახის მეშინიაა.... ადამიანების რომლებიც გულსე ისე ექცევიან თითქოს უსულო ნივთი იყოს....მას ვიცაავ მაგრამ არ გამომდის რადგან მათ ჩემზე მეტიი გამანადგურებელი აქვთ... ჩემი გული ვერ უძლებს და ეშვება უსასრულო დეპრესიაში.. ამას მოყვება გამუდმებით უხასიათობა.. და რანაირი ბედნიერება.. გინდაა ჭამო ნამცხვარი ან შოკოლადები რომელის დედამ იყიდა მაგრამ არაა.. სიამაყე იმისა რომ არ უნდა გაიცინოო შენ ხომ სიბნელეში ხარ და გაჩერებს ეშმაკიი... არ გიშვებს უფალთან ის გტოვებს ტექნოლოგიასთან და შენ თავს აიძულებს სიცოცხლეს გამოგასალმოსს.მაგრაამ მაინც გრჩება ძალა რომ მას შეებრძოოლო ,მოითმინო,ცხოვრება გააგრძელო,ისევ აკოცო დედაა, და შენი სიამაყე დაივიწყო, სიძულვილი დაივიწყო,წყენა დაივიწყო რაც მოგაყენეს. შენ თავს აბიჯებ და ისევ ელაპარაკები ადამიანებს რომლებმაც გული ამოგლიჯეს და დამარხეს.... და მათ არასდროს აგრძნობინებ რომ შენ ცუდად ხარ... ყოველთვიის უნდა იგიმებოდეე ... მათ უსმენდე და შენ არ გისმენდნენ... ვითომ ჭირდებით არა ჭირდებით მაგრამ მხოლოდ თავისი თავისთვის.. ადამიანები რომლებმაც თავისი ნებით გამოასალმენ თავიანთი თავები სიცოცხლეეს ესს ადამიანების ბრალიია..ეს თქვენი ბრალიაა. დაფიქრდით იქნებ ცუდათაა ის ადამიანი რომელიც სულ იცინის და უნდა რომ კარგად იყოო.. იქნებ მასაც ჭირდება რაგაც.. შეეკიითხეთ მათაც.. ეს თქვენი ბრალიაა მათი სიკვდილიი... თქვენ ატკინეთ გული.. თქვენ დაუნგრიეთ ოცნებები.. თქვენ მიაყენეთ შეურაცოფა .. თქვენ უთხარით უარიიი.. თქვეენ მოატყუეთ... და სხვა მრავალი რამ რაც მას ნელნელა უვსებს სიკვდილის გზას.. მას სხვა გზა არ რჩება და ცდილობს თავი დააგწიოს იმის მიუხედავად რომ მას უყვარს, მას უყვარც ცხოვრებ, მას უყვარს ბედნიერება, მას უყვარს ადამიანები და არავინ ძულს.. ამ ყველაფრის მიუხედავად ის გტოვებთ და თქვენ ამ დროოსს განიცდით აყენებთ სოციალურ ქსელზე მის ფოტოს პროფაილზე .. წერთ სტატუსებს .. ტირით რამოდენიმე ხანიი... იციით გავიდა დროო რა ხდება თქვენ მისი პოტო ჩაანაცვლეთ თქვენით.. შენ ის დაივიწყე და გახსენდება მაშინ როცა ამის დრო მოვა.. როგორი იყოო.. როგორი კეთილი და კითხულობ რატოოომ? უნდა შეგრცხვეთ ამ კითხვის დასმა.. რადგან თქვენ მის გვერდით არ იყავით რთუ დროს და ამჯობინეთ სხვა მხიარულ ადამიანთან ურთიერთობაა. რაში გჭირდებოდა ის სევდიაანი ადმიანი რომელიც შენ გამო იცინოდაა... და ცდილობდა შენ მისი ტკივილი არ გაგეგოო.. რაგაცნაირად შეიძლება გახვედრებდაა რომმ სიკვდილს აპირებდა მაგრაამ დდაიკიდე და გზა გააგრძელე.... ისინი მოკვდნენ მაგრამ თქვენ ცოცხლები ხართ...ამოუდექიღ ერთმანეთს გვერდიით...და ერთმანეთი მოინახულეთ... არ დაივიწყოთთ ერთმანეთი..შეხებაც რომ არ გქონდეტ რაგაც მიზეზის ან საქმის გამოო მაინც მოიკითხეთ ყველაა... შეეკითხეთ როგორ ხარ? და აიძულეთ გითრას როგორ არიის.. არ ეჩხუბოთ ერთმანეთს რადგან ამითაც შეიძლება დაკარგოთ ვინმე... ნუ მოკლავთ ანგელოზებს რომლებიც ვეგარ გიძლებენ! მიაქციეთ მეგობრებს ყურადგება.. შვილებს, დედა,მამას...და სხვა დანარჩენს რადგან ერთ დგეს შეიძლება აგარ გყავდეთ...



№1  offline წევრი kakulia

ძალიან ლამაზი ჩანახიატიაა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent