შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამწუხარო რეალობა


9-01-2017, 20:02
ავტორი ფრთიანი
ნანახია 1 301

დღეს გრძობა სიტყვების გარეშე არაფრად არ მიიჩნევა.თითქოსდა ბავშვივით სუფთა სიყვარული რომელიც გულში საიმედოდ დამალულია სიყვარული არ იყოს. რას სჯობს ისეთ სიყვარულს სადაც სიტყვები ზედმეტია რადგან თვალები,მზერა და ქცევები ძალიან ბევრს ამბობენ.დღეს ისეთი სიყვარული სადაც ფული და ფიზიკური სილამაზე არაა ჩართული გრძნობად არ თვლიან.ადამიანები რომლებსაც წრფელი გული აქვთ თუმცა ცხოვრებისგან დაჩაგრულნი არიან ეკრძალებათ სიყვარული.რადგან ხალხი მათ გრძნობის საპასუხოდ მხოლოდ ცინიკურ ღიმილს უბრუნებენ.დღეს ის დროა როცა არაფერს უწოდებენ ყველაფერს და პირიქით.გრძნობები ისე გამოიფიტნენ რომ მხოლოდ იმ ბავშვური სიყვარულის ძალა თუგადაგვარჩენს.
უმრავლესობას სურს სიყვარული და თავგადასავლები თუმცა როცა ცხოვრებაში გადააწყდებიან შიშობენ.რადგან იდეალურად არ გამოიყურება. განა შეიძლება იდეალური იყოს სიყვარული ?სიყვარული იმიტომაა ასეთი ძლიერი რომ ნაკლოვანებითაც სულით ხორცამდე გვაყვარებს.ამიტომ ასეთ სიყვარულს გავურბივართ და ვარჩევთ მთელი ცხოვრება გავატაროთ ადამიანთან ვისთანაც თავს უბრალოდ კარგად ვგრძნობთ,საშუალო ფიზიკური სილამაზის მატარებელია(მეგობრებში რომ არ დავიჩაგროთ) და საკმაოდ კარგი შემოსავალი ქონდეს.ეს კი ბევრისთვის სიყვარულია .მე მას შეჩვევას ვუწოდებ თუმცა გულში ყველას ემახსოვრება ის ერთი და შეიძლება ინანოს რომ სიყვარულს ,,ლამაზი ‘’ცხოვრება არჩია რითაც საზოგადოებამაც უფრო ,,თბილად’’ მიიღო. არ მჯერა ადამიანების რომლებსაც საკუთარი სიყვარული უბრალოდ მიატოვეს.ადამიანი რომელიც ძვირფას განძს უბრალოდ დათმობს ის არ შეიძლება იყოს კარგი პიროვნება და უბრალოდ ადამიანი....იცხოვრეთ ისე რომ არაფერი ინანოთ.ხალხი ყოველთვის ნახავს თვენში ,, ცუდს’’ და აჯობებს ბედნიერი იყოთ...



№1  offline წევრი Violeta_ia

სამწუხარო რეალობა გაქვს აღწერილი,თუმცა,მხოლოდ ადამიანების ბრალი არაა ასე რომ მოხდა,ცხოვრებაა ასეთი. ადრეც ასე იყო,მაგრამ ცხოვრების სხვაგვარი წესი ჰქონდათ. ასეა თუ ისე,მივიჩნევ,რომ სიყვარული წიგნებსა და ფილმებში არსებობს მხოლოდ,დღევანდელ რეალობაში მისი ადგილი არაა, ან საერთოდაც გაძევებულია.

 


№2  offline წევრი ფრთიანი

Violeta_ia
სამწუხარო რეალობა გაქვს აღწერილი,თუმცა,მხოლოდ ადამიანების ბრალი არაა ასე რომ მოხდა,ცხოვრებაა ასეთი. ადრეც ასე იყო,მაგრამ ცხოვრების სხვაგვარი წესი ჰქონდათ. ასეა თუ ისე,მივიჩნევ,რომ სიყვარული წიგნებსა და ფილმებში არსებობს მხოლოდ,დღევანდელ რეალობაში მისი ადგილი არაა, ან საერთოდაც გაძევებულია.

სამწუხაროდ....

 


№3  offline წევრი kakulia

ძალიან ლამაზი ჩანახიატიაა heart_eyes

 


№4  offline წევრი ფრთიანი

kakulia
ძალიან ლამაზი ჩანახიატიაა heart_eyes

მადლობა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent