ტკივიი.
იცით თუ არა სიყვარულს და სიძულვილს შორის რა განსხვავება? სიყვარული ერთი უკდეგანობა სიძულვილი მეორე რომელიც ერთიანად ანადგურებს ადამიანს. ეს იგივე გკითხოთ განსხვავება კარგს და ცუდ შორის, კეთილსა და ბოროტ შორის, განსხვაება ბევრი და თვალსაჩინოა მაგრამ აშკარა რომ ადამიანს ცხოვრენაში ყველაფერი იქნება სიძულვილოც და სიყვარულოც, წამებში იცვლება ყველაფერი წამებში, შეიძლება ის აღარ იყო რაც იყავი ან ის აღარ გყავდეს გვერდით ვინც გპირდებოდა რომ ყოველთვის შენს გვერდით იქნებოდა და ვერაფერი დაგაშორენდათ ვერავინ შეხებოდა თქვენ წმინდა სიყვარულს მაგრამ ყველაფერი ტყუილია ყველაფერო სიცრუეა ტყუილი ცრემლის ღვრა ჩახუტება რომელიც ყინვიან ამინდში გათბობდა თურმე ყალბი და ყალბი გრძნობებით სავსე იყო ადამიანი რომელიც ფრენას გასწავლის და ფრთებს წაგართმენს სიყვარულს გასწავლის და არ შეგიყვარებს დაგპირდება და არ შეგისრულებს. ტკივილი, ტკივილი და კიდევ ტკივილი ამის შემდეგ გინდა გაქრე სამყაროდან წახვიდე შორს სადაც არავინ არის რომ შენი დარდები გაგახსენოს იყო მარტო და იტირო იყვირო იჩხუბო გაბრაზდე და ყველაფერი წარსულს ჩაბაროო, მაგრამ ვაი რომ არ შეგვიძლია, არ შეგვიძლია წავშალაოთ ჩვენი წარსული რომელიც გულს გვტკენს და გვანადგურებს.
|
ტესტები
აქტიური მწერლები
აქტიური მწერლები
.:დღის აქტიური მკითხველი:.
გჯერათ ბიჭის და გოგოს მეგობრობის?
ყველა გამოკ
.:შემოგვიერთდით FACEBOOK-ზე:.