შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მზე


24-04-2017, 22:52
ავტორი თიკუნა27
ნანახია 1 091

დღეს პირველი მარტია და მზიანი დილა გათენდა...ისეთი ლამაზია ცა კამკამა ზღვას გავს თითქოს გამჭვირვალეა და კოსმოსი მოჩანს ჩემი ფანჯრიდან. ადგომის დროა უკვე რვა საათია ,რომელ ნორმალურ მოსწავლეს უხარია სკოლაში წასვლა? მგონი არც ერთს , მაგრამ მე ბედნიერი ვარ , რადგან მიყვარს სკოლა , ჩემი კლასელები , ჩემი მასწავლებლები , მე იქ ყველა და ყველაფერი მიყვარს .
პირველი მათემათიკა მაქვს , მაგრამ მე სულაც არ მიზიდავს ეს საგანი რადგან რთულია! სკოლაში ერთი ახლო მეგობარი მყავს მას თაკო ჰქვია , ის ძალიან ლამაზია , ცისფერი თვალებით რომელიც ზღვას მიუგავს , ქერა თმით თითქოს მზეზე დიდხანს ყოფნით გაუქერავდა , ის მეტრაორმოცდაშვიდმეტია სიმაღლეში მოკლეთ მე და თაკო ერთმანეთს ყველაფერს ვუყვებით. ყვე-ლა-ფერს !
ჰო და აი რამის დამავიწყდა მე ლინა მქვია. შავი თმა მაქვს , ყავისფერი თვალები , არც თუ ისე სახარბიელო ტანის და სიმაღლის ვარ , მაგრამ გაგიკვირდებათ და მე ერთ მზისფერთვალება ბიჭს მგონი მოვწონვარ . არ გაგიგიათ ალბათ მზისფერი თვალები. ის ულამაზესია მასში მე სამყაროს ვხედავ , მაგრამ ის მე არ მეკუთვნის..
და აი მზისფერთვალებაც გამოჩნდა, რომელიც მე ძალიან , ძალიან მიყვარს . ის მეტრაოთხმოცია და ყოველ ჯერზე მიჭირს გადახვევა .
-მზისფერთვალებავ როგორ ხარ?
-ისე როგორც არასოდეს და შენ როგორ ხარ?
-მე ? ჰაჰ მე დაღლილი , მაგრამ მაინფ კარგად ისეთი კარგი ამინდია სხვანაჯრად როგორ შეიძლება.
და შენი ასეთი კარგად ყოფნის მიზეზს ხომ არ გამიმხელდი ბატონო გიორგი? (გამეცინა)
-ოჰ რა თქმა უნდა ზუსტად ახლა ერთ გოგონას ვუყურებ და მისი თვალების შემყურე ბესნიერი ვარ.
-კარგი კარგი არ გვინდა ახლა აფერისტობები , სიმართლე მითხარი.
-ლინაააა დაიხურა ეს თემა წავედი აზლა და საღამოს მოგწერ ტელეფონზე
-კარგი როგორც გინდა..
მეტროში ჩასვლის დროა ჩემო თავო სხვა რა გზა გაქვს? ისევ წარუმატებელი საუბარი მზისფერთვალებასთან და მგონი დამცინა კიდეც ბლა ბლა ბლა სულელი მაგას ჰქონია , რომ მომწონს? ელოდოს ! მძულს ! მძულს ! მძუუუულს! რატომააა ასეთი ხომ შეიძლება ჰქონდეს რაიმე ნაკლკი? მაგრამ არა მისი თვები მაინც ყველა ნაკლს დაფარავდა..


პირველი ჩანახატია თუ მოგეწონებათ გავნაგრძნობ წერას..




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent