შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნაცრისფერი ქალაქი


27-04-2017, 23:10
ავტორი L LI
ნანახია 1 587

ალბათ არ ვინანებ, როდესაც დავტოვებ ყველაფერს. ჩავალაგებ ბარგს და უბრალოდ გავქრები ნაცრისფერი ქალაქიდან, რომელშიც მტვერი დაედო ადამიანობას. მოშავო სილუეტები მოჩვენებებივით დაძრწიან ჩაბნელებულ ქუჩებში. განუწყვეტლივ ისმის ხმაური, უცნობების ტირილშერეული ხარხარი, სიცილშერეული ტირილი...

სანამ წავალ, სანაგვეზე მოვისვრი მოწიკწიკე საათს, დროის შეგრძნებას დავკარგავ და უსასრულოდ ვისეირნებ ტყეში. ცამდე ასულ ხეებს შორის ჩამოიღვენთება მზის სინათლე სვეტებად, მასში იცეკვებენ დაუსრულებლად მტვრის პატარა ნაწილაკები. და ეს სინათლე გაანათებს ყველაზე ბნელ კუნჭულებს.

მერე ალბათ ცას მოაწყდება ცივი ნაცრისფერი, ღრუბლებს გაკვეთს ელვა, სულისშემძვრელად დაიგრიალებს. ცა იტირებს, ცრემლებად ჩამოღვრის წვიმას. ამ დროს მე მთელი ძალით გავიქცევი მინდორში, მოვისვრი ქოლგას და დავსველდები, კარგად შევიგრძნობ ცამდე ასულ მიწის სურნელს. ჩემამდე მოაღწევს ზღვიდან მონაბერი ნიავი, თან გამიყოლებს.

და მაშინ, როდესაც სანაპიროზე მივალ, უკანასკნელად მოვიხედავ. ვიცი, ახლა სიჩუმეს მოწყურებულს, ბოლოჯერ მომესმება ხმაური. სინათლეს მოწყურებული, ბოლოჯერ ვიხილავ სიბნელეს. და შევიგრძნობ უსასრულობას...

დავუქნევ ხელს სილუეტებს, ნაცრისფერ ქალაქს და თანდათან ავორთქლდები.

ვიცი, ოდესმე უნდა დავტოვო ნაცრისფერი ქალაქი, მოვისროლო საათი, ქოლგა და ჩემი სხეული. ცაში არ ავალ, ღმერთებს არ შევაწუხებ. ალბათ სადმე წყლის ქვეშ დავიდებ ბინას, პოსეიდონს გამოვგლეჯ თავის ჯადოსნურ კვერთხს და ზღვაზე ვიბატონებ. აზვირთდება წყალი და გადარეცხავს მტვერს ნაცრისფერ ქალაქზე. წალეკავს სიბინძურეს, ხმაურს, სიბნელეს...

მე არ დამჭირდება სხეული, არ მექნება ფორმა. აბსტრაქციად ვიქცევი. მე ვიქნები სიჩუმე, რომელიც დაისადგურებს ხმაურიან ქუჩებში, მე ვიქნები სინათლე, რომელიც გაანათებს სიბნელეს...



№1 სტუმარი GrandCheroki

Добрый день!
Телевидение высокой четкости без установки какого-либо оборудования http://www.rusiptv.cf и никаких проблем с антеннами, тарелками и т.д. Примерно 120 каналов. В месяц 1$ - 1,5$ выходит и куча HD каналов открыто.
Можно смотреть как с компьютера, планшета, смартфона, так и через приложение на телевизорах Smart TV.
Бесплатный тест имеется.
Подключайтесь пока не набрали критическую массу народа, после чего дальнейшая регистрация будет невозможна. Сервер то не резиновый.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent