შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როცა მარტოობა გიზიდავს


30-04-2017, 21:49
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 2 851

ყველაზე ნაკლებად მარტოსულობას არ ვგრძნობ, როცა მარტო ვარ...
როცა ოთხ კედელს შუა მხოლოდ საათის ხმა მესმის ან მუსიკის... შემიძლია მთელი შაბათ-კვირა ასე გავატარო, ხან ვწერო, ხან მუსიკას ვუსმინო, ხან ვიცეკვო, ხან კი უბრალოდ ვიფიქრო..
მე მარტოსული ვარ და ამ მარტოსულობაში ვპოულობ სიმშვიდეს..
როცა მარტო ვარ, ვგრძნობ, რომ მე ვარ მე...
როცა გარშემო არავინაა და შემიძლია ვესაუბრო საკუთარ თავს, ვუთხრა, რომ ვერ ვიტან, დავემუქრო, რომ მოვკლავ და ამგვარად დავიმორჩილო...

***
ამბობენ, როცა გიყვარს, რთულია, წინააღმდეგობა გაუწიოო, ადამიანებს კი ყველაზე მეტად საკუთარ თავთან ბრძოლა გვიჭირს, ალბათ იმიტომ, რომ ყველაზე მეტად გვიყვარს...
ალბათ მეც ამიტომ ვერ ვებრძვი საკუთარ საშინელ არსებას, რომელიც მარტოობისკენ მთელი არსებით მიისწრაფის და ოცნებობს, იცხოვროს ერთ ბნელ ქოხში, რომლის გარშემოც ტყე იქნება და არავინ შეაწუხებს...
ხშირად თავადაც ვერ ვუგებ საკუთარ თავს.. მეკითხებიან რაღაცას, მე კი არ მესმის, სად დაფრინავო, უკვირთ, რაზეც პასუხი არ მაქვს...
ფიქრი ზედმეტად გიყვარსო, მეუბნებიან, არც მე ვეწინააღმდეგები...
მე ხომ ფიქრზე შეყვარებული გოგონა ვარ...

***
ფიქრისა და მარტოობის მოტრფიალე რომ ხარ, რთულია..შენი არავის ესმის, გარშემო მყოფები უცნაურად გიყურებენ, ბევრიც ფიქრობ, ვინაა ეს გიჟიო..
შენ კი ცდილობ, არავის მიაქცია ყურადღება და ბოლომდე დარჩე შენ...
იწყებ ფიქრს უამრავ რამეზე, ფიქრში ცხოვრობ და ხშირად არც კი გაინტერესებს, გარშემო რა ხდება, იმდენად წყდები რეალობას, მისი არსებობაც კი გავიწყდება..



№1 სტუმარი l,m not sick

ვკითხულობ
ვკითხულობ
და აი მგონია
ჩემზეა დაწერილი
ზედმეტად ახლოსაა ეს ყველაფერი ჩემთან
რთულია როდესაც შენი არ/ვერ ესმით
მარიამ მადლობ

 


№2  offline წევრი L LI

,,ხშირად თავადაც ვერ ვუგებ საკუთარ თავს"- მეც ასე ვფიქრობ, ეს ემოციებიც ახლოსაა ჩემთან... ვკითხულობდი და თითქოს ჩემს თავს ვხედავდი. ძალიან მომეწონა.

 


№3  offline წევრი ანა ბალზაკი

ძალიან კარგია, შენი წერის მანერა მომწონს <3

 


№4 სტუმარი სტუმარი დაკო

ხანდახან მგონია როცა ვკითხულობ ვინმეს სულში ხარ შემძვრალი და მის სათქმელს გადმოსცემ მის ტკივილს და რეალობას,რომლის გადმოცემაც თავად უჯირს.ხშირად საკუთარ თავსაც მახსენებ და თითქოს ამ ყველაფრის წაკითხვის შემდეგ ვხვდები რომ ჩემი სათქმელი ითქვა.ძალიან მომწონს და ასე გააგრძელე.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent