შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული


6-06-2017, 21:30
ავტორი tako1n
ნანახია 2 360

-მაშ არც გცოდნია რა ყოფილა ნამდვილი სიყვარული? როცა გეუბნებიან ჩვენს შორის ყველაფერი დამთავრდაო შენ რა გიგრძვნია? ჰმ, ალბათ არც არაფერი , აი ამ დროს კი ადამიანს ფეხ ქვეშ მიწა ეცლება , სიკვდილზე ოცნებობს , იცი გულში რას გრძნობს? ტკივილს... ეს ტკივილი არაა გამოწვეული დაცემით, რომ რამეს იტკენ, არა ეს ტკივილი უფრო მეტია. ადამიანი ყველაფერზე ოცნებობს , მერე რა თუ ის სრულწლოვანია , მისი ილუზია ბავშვურია... ყოველ ღამით დაწოლის დროს რაზე ფიქრობ? რა თქმა უნდა, შენ ვერ იფიქრებ იმაზე თუ რას გააკეთებ როდესაც მას შეხვდები.. შენ არ იცი რა ტკბილია დაწოლისას ორი წუთი ოცნებებში რომ ხარ, თითქოს მასთან გძინავს, ეხუტები, მის ხელებს და სხეულს გრძნობ. შემდეგ კი ამ ფიქრებში გეძინება .. თვალს გაახელ და პირველი იმაზე არ ფიქრობ რა ჩაიცვა, რა ჭამო ან რა გააკეთო დღის განმავლობაში, არა ! პირველი მასზე ფიქრობ ვისზეც დაძინებამდე ფიქრობდი.. იცი რა ბედნიერებაა სიყვარული? როცა ვიღაც გიყვარს თავს არასდროს გრძნობ მარტო, მარტო ვერც იქნები ის სულ შენ ფიქრებშია .. თითქოს ყოველი ადგილი მის თავს გახსენებს , აი იმ ქუჩაზე რომ გაივლი, ვინმეს მაინც ეტყვი ამ საიდუმლოს "ჩვენ აქ გავიარეთ" მერე გაგეღიმება და იმაზე ფიქრს დაიწყებ რა მოხდა იმ დღეს ... აი ეს არის ცხოვრება, როცა გიყვარს და უყვარხარ !



№1  offline მოდერი bla.ell

სასიამოვნო და პოზიტიური იყოheart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent