შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ახალი და უჩვეულო!


7-06-2017, 23:38
ავტორი ANABARATASHVI
ნანახია 1 404

ახალი და უჩვეულო!
-ნატა დღეს თბილისში ისევ ცხელა! დამირეკა დილის 10, საათზე ზუკამ!
-უკვე მერამდენე წელი უნდა მებუზღუნო ზუკა? ხო იცი თბილისს ასეთი სიიცხეები ამ დროს ჩვევად აქვს!
-ნინა ხო იცი ამ სიცხეს ვერ ვიტან.. მალე ჩემი დაბადების დღეა და მინდა წელს ორიგინალური იყოს!
-ამჯერად რა დაგეგმე? გენიოსო ზუკა!
-ნინა შენ ხო ბათუმიდან ხარ! ამიტო გადავწყვიტე წელს დღეობა ბათუმში გადავიხადო..
-ოჰო დიდებული აზრია მე რას დამავალებ?
-ნინა! უბრალოდ ახალი და კარგი კაფე უნდა მონახო!
-კარგი ზუკა ვეცდები მეც დიდი ხანია არ ვყოფილვარ ბათუმში...
რამდემიმე დღე მთელი ბათუმის კაფეები დავგუგლე არცერთი არ მომეწონა ყველა ერთმანეთს გავს..
-გამარჯობა ზუკა როგორ ხარ?
-ოჰო ასე საუბარს რო იწყებ რაღაც ვერ ხარ კარგად ხო?
-ნეტა ეს მახვილ გონივრული აზრები საიდან მოგდის! ნუ ხო ბევრი ვეძებე ონტერნეტში და..
-ვერ იპოვე ხო? არაუშავს ერთ მეგობარმა მითხრა რომ ბათუმში ერთი ახალი ყველასგან გამორჩეული კაფეა! მის დასახელებამაც დამაინტერესა იქ მივიდეთ!
-ასეთი რა კაფეა ნეტა? მე რომ არ ვიცი!
-ახლად გაიხსნა და ალბად ამიტო არ იცი..
-და რა ქვია კაფეს? ასე რომ მოგეწონა!
-თავისუფალი სივრცე!)
-კარგი იქ წავიდეთ არ მიკვირს შენ ხომ ასე გიყვარს თავისუფლება..
ერთი კვირის შემმდეგ როცა ყველა სასწავლებელში არდადეგები დაიწყო მე, და ზუკა უკვე ბათუმში ვიმყოფებოდით..
-ნინა წამო რა იჩქარე
-მაკიაზის გარეშე არსად გავდივარ ზუკა დამაცადე! მესმოდა ზუკას ბუზღუნი კარს მიღმა..
-აი მგონი ამ ქუჩაზეა!
-დიახ აქ არი აი აბრაც!
შევედით თუ არა იქვე მაგიდას მიუჭექით აქ ყველა მართლა რა თბილია!
-ნინა ნახე რამდენი ნახატია ბარიც ძალიან მომწონს..
-მართლაც ლამაზი კაფეა და ადამიანებიც! აბა აქ იხდი დაბადების დღეს!?
-დიახ აქ და სხცა კაფის ძიებას არც ვაპირებ...
-ვიცი ეს კაფე რატომაც მოგეწონა ზუკა!
-მითხარი რატო ვიცი რო შენც გაოცებული ხარ და კმაყოფილიც ამ ადგილით,
დიახ ზუკა მართალი იყო აქ ყველაფრის ნახვა შეგეძლო აქ ყველა ერთმანეთს ეხმარება ცოცხალ მუსიკასაც კი მოუსმენს მსურველი!
მაგრამ მე ის უფრო მომწონდა რომ ამ კაფეში ყველას შეეძლო მოსვლა ეტლით მოსარგებლეს, სმენის პრობლემის მქონე და ა. შ ადამიანებს! აქ თითქმის ყველამ იცის ჟესტური ენა..
პირველად ვიყავი ასე აღფრთოვანებული და გახარებულიც რომ ბათუმში ასეთი კაფეა და მე გადავწყვიტე მომავალში ამ კაფეში დავსაქმდე..
ზუკას დღეობამ მშვენივრად ჩაიარა ასეთ კმაყოფილს პირველად ვხედავდი.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent