შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მთელი ჩემი ცხოვრება დრამაა.. !!


12-06-2017, 00:48
ავტორი Bleef)
ნანახია 1 290

როდესაც დავბადე ჩემი მშობლები ძალიან ბედნიერები იყვნენ, მხოლოდ მე ვიყავი უბეედური ) დავიბადე და წლების მატებასთან ერთად ჩემი ცხოვრება სულ უფრო მძიმე იყო .. 5 წლის ვიყავი როცაა ჩემი პატარა მწვანე თვალებით ვიყურებოდი ამ გატყავებულ საქართველოში და უშუქობაში ,ნავთის სუნში დაძინებულ ბავშვებს ვუყურებდი. ვუყურებდი როგორ შოდათ ხალხს , ვუყურებდი როგორ არ ქონდათ საშუალება ხალხს რომ ასანთი ეყიდათ და კარებზე კაკუნისას ვიცოდი რომ მეზობელი იქნებოდა და რამეს გვთხოვდა .. ასე გადიოდა დღეები...!! ერთ დღესაც ჩემმა ყურებმა გაიგო რომ დედაჩემი წასვლას აპირებდა საქართველოდან შორს ,, იმისთის რომ ჩვენ კარგად გვეცხოვრა , ძალიან პატარა ვიყავი და ვერ ვხდებოდი თუ რა ხდებოდა ჩემ თავს, როცა მივხვდი რომ ჩემი მსობლები მტოვებდნნ და ჩანთების ჩალაგებას იწყებდნენ მე მათ ვეკითხებოდი და ჩანთებს ვუყურებდი და მაინც ვერ გამეგო სად მიქონდათ ვეკითხებოდი და დედაჩემიც კი პასუხს არ მცემდ... არ მახსოვს განშორების წუთები ... მახსოვს როგორ ვეკითხებოდი ჩემს დას სად არიან და რატომ არ მოდიოდნენ ? პასუხის გაცემა მისთვისაც რთული იყო და მხოლოდ იმას მეუბნედბოდა რომ საღამოს მოვიდოდა და ბევრ შოკოლადებს და კაბებს მომიტანდა ... მე კი მთელი დღე ეზოშ ჩემი პანჯრის წინ ბარდულზე ჩამომჯდარი ეზოში ყოველ შემოსულ მანქანას ვუყურებდი და ველოდებოდი კარის გაღებისას რომ დედაჩემი და მამაჩემი გამოვიდოდნენ .. სახში შესვლისას პანჯრის რაფაზე მიწევდა ძილი და ლოდინი .. დღევანდელი დღესავით მახსოვსს ერთი უცნობი კაცი როგორ მივამსგავსე მამაჩემს გვაიქეცი და ჩავეხუტე და ხელებით მომიშორა ამ კაცმა გამწია და გაკვირვებული სახით მიყურებდა მაშინ მივხვდი რომ ისიცნი არ მოვიდოდნენ ..... მიჭირს ყველაფრის გახსენება ყველაფრის მოყოლა ...სახში ტელეფონის დარეკვისას დასწრებაზე იყო მე დაჩემი და რომ ვჩხუბობდით ჯერ მე დაველაპარაკები მერე შენ და ერთმანეთის რიგს ველოდებოდით ... მახსოვსს სიხარულით რომ მეუბნებოდნენ... დე იცი რა ლამაზი კაბა გიყიდე ... დეე მე შენ ულამაზესიი ფეხსაცმელი გიყიდე ... და მეც მიხაროდა მაგრამ რომ ვიხსენებდი რომ ისინი ჩემგან შორს იყვნნენ თვალები ცრემლებით მევსებოდა ....ახლა კი მივეჩიე რომ ყოველ დღე მარტო ვიღვიძებ ამ ცარიელ სახში სადაც არავის ხმა არ ისმის .. მხოლოდ ჩემი ..!! არვიცი როდის შეწყდება ჩემი ტანჯვა მაგრამ იმდეს არ ვკარგავ რომ ერთ დღეს მათი ხმა გამაღვიძებს ...!!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent