შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პატარა ჩანახატი სიყვარულის შესახებ


13-07-2017, 17:10
ავტორი deep
ნანახია 2 349

ოდესმე გყვარებიათ?იცით როგორი გრძნობაა?მერწმუნეთ შესანიშნავია.ასეთი ბედნიერი .არასდროს ვყოფილვარ,ვანათებდი თან რადიკალურად შევიცვალე.ერთ დროს ქაჯი, წყნარი და დინჯი გავხდი.
როგორი ბიჭი იყო იცით?მოძველბიჭო.ყოველი წინადადების ბოლოს იგინებოდა.სულ ვცდილობდი მისთვის ეს ჩვევა მომეშალა.
როცა ვხვდებოდით სულ ვცდილობდი მისი ყურადღების მიქცევას და მგონი გამომდიოდა კიდეც.მისი ძმაკაცები მის გოგოს მეძახდნენ დერეფანში.იმ პერიოდში მრცხვენოდა ახლა კი რომ ვუფიქრდები რა დებილი ვყოფილვარ მაშინ.მოვწონდი მაგრამ შეყვარებულები არ ვყოფილვართ.მაშინ პატარები ვიყავით და მეც ბევრი ბიჭი მაწუხებდა, ამის გამო კი სულ თემები იმართებოდა.არ ვიცი ამით რის მიღწევას ცდილობდა,მაგრამ ბიჭები რომ მომაშორა ფაქტია.მაშინ არ მომწონდა ეს სიტუაცია.მიხაროდა ბიჭების ყურადღება და ვეჩხუბე კიდეც.რა შენი საქმეა მეთქი,რატომ ერევი თქო.
კარგა ხანი ვერ აბამდა ჩემთვის მისი გრძნობების გამხელას თავს.როცა შეყვარებული გავიჩინე მაშინ აღიარა და არია ყველაფერი.დამაბნია,არჩევნის წინაშე დამაყენა.ღმერთო როგორ მეშინოდა.მე დებილს არცერთის დაკარგვა არ მინდოდა.თუმცა მეათე კლასელ გოგოს რა მოეთხოვება?ბოლოს მაინც ის ავირჩიე.უნდა გენახათ როგორი ბედნიერი იყო.მარტო ამისთვის ღირდა ყველაფერი.უწმაწურ სიტყვებს აღარ ამბობდა,თემებს მხოლოდ საჭიროების შემთხვევაში მართავდა.იცით როგორ მიხაროდა?ისიც ბედნიერი იყო ჩემი ბედნიერებით.უკეთესობისკენ შეიცვალა.ხალხი ჩვენზე ჭორაობდა მაგრამ ჩვენ არავის აზრი არ გვაინტერესებდა.
გავხდი თუარა 18ის და ის 21ის დავქორწინდით.უნივერსიტეტში დავდიოდი და შესანიშნავი ნიშნები მყავდა.არაფერი იყო იმ ბიჭისგან დარჩენილი სკოლაში რომ იყო.გადასარევი სამსახური ქონდა.ქირურგობა უნდოდა და აიხდინა კიდეც.ერთ-ერთ პრესტიჟულ კლინიკაში ინტერნად დაიწყო მუშაობა.მე და სამსახურს დროს გვინაწილებდა.ხანდახან საერთოდ ვერ ახერხებდა ჩემთან ყოფნას.რათქმაუნდა მესმოდა და ყველანაირად გვერდში ვედექი.
25წლისას დავორსულდი.ცივ ნიავსაც არ მაკარებდა.მივლიდა,ყველა სურვილს მისრულებდა.სახლიდან ვმუშაობდი მეშვიდე თვიდან.შესანიშნავი დიზაინერი ვიყავი.არ გეგონოთ რომ ვტრაბახობ და რამე.არა მართლა შესანიშნავი ვიყავი.
ბიჭი გაგვიჩნდა.მამამისის სახელი კონსტანტინე დავარქვით.ღირსეული ბიჭი გავზარდეთ.ზრდილობიანი და შრომისმოყვარე.მამამისი ხანდხან ხუმრობდა კიდევ კარგი მე რომ არ დამემსგავსაო.
სიყვარული.
ეს ყველაზე მაგიური რამაა დედამიწაზე არა?
მას ყველაფერი შეუძლია.



№1 სტუმარი adamiani

კარგი ჩანახატი იყო თბილი.
მომეწონა რომ ბიჭი შეიცვალა.
სამწუხაროდ ბევრია ქვეყანაში ასეთი ბიჭები ძველბიჭობა კარგი რომ გონიათ.
სხვათაშორის მათი უმეტესობა არ იცვლება.
აქ კი შენი პერსონაჟი შეიცვალა გოგოს გამო რაც ცოტათი არარეალურია.
დანარჩენი კარგი იყო მომეწონა.
ეს და შენი მეორე ჩანახატი მეგობრობაზე ძალიან მიყვარს.
სხვათაშორის ძალიან კარგ ჩანახატებს წერ.
ასე გააგრძელე და თანდათან დაიხვეწები.

 


№2  offline წევრი deep

adamiani
კარგი ჩანახატი იყო თბილი.
მომეწონა რომ ბიჭი შეიცვალა.
სამწუხაროდ ბევრია ქვეყანაში ასეთი ბიჭები ძველბიჭობა კარგი რომ გონიათ.
სხვათაშორის მათი უმეტესობა არ იცვლება.
აქ კი შენი პერსონაჟი შეიცვალა გოგოს გამო რაც ცოტათი არარეალურია.
დანარჩენი კარგი იყო მომეწონა.
ეს და შენი მეორე ჩანახატი მეგობრობაზე ძალიან მიყვარს.
სხვათაშორის ძალიან კარგ ჩანახატებს წერ.
ასე გააგრძელე და თანდათან დაიხვეწები.



მერწმუნე ეს რეალური ისტორიაა.
შემი ყურით მაქ მოსმენნილი როგორ უყვებოდა ერთი გოგო მეორეს.ნებართვა ვთხოვე და დავწერე.
მადლობა თბილი სიტყვებისთვის მე შენ მიყვარხარ

 


№3  offline წევრი gogona tbilisidan

კოჭებიც ხო არ დაგიხვრიტაა?))))

 


№4  offline წევრი deep

gogona tbilisidan
კოჭებიც ხო არ დაგიხვრიტაა?))))

რაშუაშია?
ამ ჩანახატით მინდოდა მრთქვა რომ არსებობს ბიჭების ის კატეგორია რომლებიც იცვლებიან.
როგორც ჩანს არასწორად გაიგე რისი თქმაც მინდოდა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent