შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცხოვრება


15-07-2017, 20:41
ავტორი cicino
ნანახია 1 163

ყოველთვის როცა ახალი დღე იწყება რაღაც ახალს და საინტერესოს ველით, არ არსებობს დღე რომ რაიმე არ შეიცვალოს, შეიძლება ვფიქროთ რომ ყოველი დღე ერთმანეთს გავს მაგრამ ასე არ არის, ყველა დრეს აქვს რაღაც დეტალი რაც განასხვავებს ერთმანეთიდან თუმცა რთულია ამ დეთალის დანახვა რადგან უმნიშვნელოთ ვთვლით იმ დეტალს, ცხოვრება დეტალებშია უმნიშვნელო დეტალში რომელიც ჩვენთვის სისულელეა, გონება ისე აღიქვავს იმ დეტალს როგორც გვინდა რომ იყოს მაგრამ სხვა კუთხით უნდა შევხედოთ და ვნახავთ რა ხდება სინამდვილეში და რაც არ უნდ მოვიმოქმედოთ იმ უმნიშვნელო დეტალის გასაქრობათ ყველაფერი მაინც ისე იქნება როგორც უნდა ყოფილიყო, შეცვლი როდემდე ბოლოს მაინც იგივე იქნება, რასაც გაურბიხარ ის მუდამ თან გზდევს გაქცევას სჯობს შეჩერდე და პირისპირ შეხვდე რაც არ უნდა იყოს უნდა შეძლო ძლიერი იყო, ალბათ ფიქროთ საიდან სად გადაფრინდაო მაგრამ რასაც ამჟამათ ვფიქრობ იმას ვწერ.
ცხოვრებაში ბევრი დაბრკოლება გვხვდება რისი გადალახვაც რთულია მაგრამ შესაძლებელი, არ არსებობს დარკოლება რომლის გადალახვაც შეუძლებელია, უბრალოდ ვერ ვხედავთ იმ გზას რა გზითაც შეგვიძლია ეს დაბრკოლება გადავლახოთ, შესაძლოა დრო გავიდეს სანამ დავინახავთ ამ გზას მაგრამ მაინც დავინახავთ. ბევრნაირო დაბრკოლება არსებობს მაგრამ ყველანაირ დაბრკოლებას აქვს გამოსავალი.
შური, რა არის შური? ჩემთვის შური დაავადებაა რომელიც ადამიანს სულს და გულს ულპობს და ცუდს აკეთებს. რაც შურია მსოფლიოში იმდენი სიყვარული რომ არსებობდეს ყველა ედნიერი იქნებოდა, რატომ უნდა გშურდეს? გინდა ირძოლე და გექნება მაგრამ ბრძლოლასაც გააჩნია, პატიოსნათ მოპოვებულს ვერაფერი სჯობს. ისე უნდა იბრძოლო რომ არავინ დააზარალო, თუ სხვისი უბედურებით მოიპოვე მაინც ვერ გაიხარებ ბოლოს ყველას მოეთხოვება იმის რაც ცუდი ჩაიდინა.
შენი ოცნება, როცა რამე ძალიან გინდა და გარწმუნებენ რომ ეს რამე ან ვინმე შენთვის შეუფერებელია, ამ დროს იბნევი გიჭირს გადაწყვეტილების მიღება, გეშინია შენმა გადაწყვეტილებამ სხვას ტკივილი არ მიაყენოს, მაგრამ შენ გაყენებს ტკივილს რადგან უკან იხევ სხვების გამო, გარისკვა უნა შეეძლოს ადამიანს ყველა სიტვაციაში, ვინც რისკავს ის იგებს კი რისკს ბევრი პრობლემა ახლავს მაგრამ თუ არ გარისკე რას მოიგებ რისკის გარეშე ცხოვრება რა არის, გინდა შენი ცხორების სურვილი აისრულო ამისთვის გარისკვა ღირს რადგან იცი რომ ეს გარისკვა წარმატებას მოგიტანს, სწორედ ის დრო როცა უკვე იმას მიახწევ რაც გინდოდა და უკან ამაყათ მოიხედავ დაინახავ რამხელა გზა გაგივლია და რა რთული, სირთულე, რისკი, შიში თან სდევს წარმათებას თუ წარუმატებლობას, ყველაფერი შენზეა დამოკიდებული რას გააკეთებ და რამდენათ ძლიერი იქნები, სხვის გამო იმაზე უარი არ უნდა თქვა რაც იცი რომ შეგიძლია სხვის მოსმენას რომ ვერ შეძლებ სჯობს სცადო და გაიგო რა შეგიძლია და რა არა.

სიყვარული-თითქოს უბრალო სიტყვა და ამავე დროს ყველაფრის მთქმელი, ტკივილის, დარდის, ბედნიერების და კიდევ უამრავი ემოციის მომტანი. რთულია როცა სიყვარულს კარგა მთელი სხეული გეწვის, გტკივა და განიცდი მაგრამ დრო კურნავს თუმცა სიყვარულიდან განცდილ იმედ გაცრუებას ვერაფერს უხერხებს, გტკენენ ისე რომ არ ფიქრობენ რამხელა დარტყმას გაყენებენ მაგრამ ეს ტკივილი გაძლიერებს. როცა გიყვარს ყველაფერი შეგიძლია უფრო ძლიერდები, სიყვარულს ბევრი ტკივილიც მოაქვს არ არსებობს სიყვარული ტკივილი რომ არ განგაცდევინოს. ბევრი რამის მოტანა შეუძლია სიყვარულს კარგიც და ცუდიც მთავარია კარგისთვის ვიბრძოლოთ და ბედნიერება მოვიპოვოთ.

ეს უბრალოდ ჩემი აზრია ამ ყველაფერზე. ბოდიში შეცდომებისთვის.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent