შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჰო იტყვიან სიყვარულიო


15-07-2017, 21:38
ავტორი dremear girl
ნანახია 1 200

...სასწაულია,როგორ შეუძლია შენთვის საყვარელ ადამიანს,შეგცვალოს გაგაბედნიეროს და ცამდე აგიყვანოს ისე რომ დაბლა დანარცხების აღარ შეგეშინდეს,ჰო მე აღარ მეშინია დაბლა დანარცხების,შემიძლია ვიოცნებო და თამამად გავშალო ფრთები,ავიდე ცამდე და გავფრინდე ცის იქით რადგან ვიცი ვეყრდნობი მას ვისაც ნამდვილად ვუყვარვარ.როგორ უცებ შეუძლია შემოგიღოს კარი სიყვარულმა,დაუკითხავად და თავისდაუნებურად.კარგიც არის როცა არაფერს გეკიტხება რადგან,შეიძლება შენ არ მიიღო და დაკარგო ის ბენდიერება.ფორრტუნა ყველას ცხოვრებაში ერთხელ მაინც ტრიალდება და სახლის კარზე გიკაკუნებს,აუცილებელია კარი გაუღო და შემოუშვა.ალბათ ჩვენ ხშირად არ ვართ ხოლმე სახლში. ბედნიერებაო ამბობენ ხოლმე.კითხვასაც სვამენ რაშიაო? როგორ უნდა გაიგო რომ ბედნიერი ხარო? ბედნიერი ხომ ყველაფრით შეიძლება იყო არა? ცაზე მოკიაფე ვარსკვლავებით და უსაზღვროდ ლამაზი მზის ჩასვლით.მე მიყვარს მზის ცასვლის ყურება.ამბობენ ჩამავალი მზე მიცვალებულებისაოო.რა მნიშვნელობა აქვს?მე მიყვარს იგი.ბედნიერი ყველაფრით ხარ როცა შენი საყვარელი ადამიანი გყავს გვერდით და ის გიმშვენებს გვერდს ვის გვერდითაც ყოფნას ისურვებდი ნებისმიერ დროს. რა არის იმაზე კარგი როცა გაიგებ მის ხმას და როგორ ცუდადათაც არ უნდა იყო,როგორი ცუდი დღეც არ უნდა გქონდეს უბრალო გაგაღიმოს და ყველაფერი დაგავიწყოს.მისმა ერთმა მონაწერმა გაგათბოს და მთელი დღის მანძილზე ეს სიხარული გაგაყოლოს თან.არაფერი იმაზე ტკბილი და სასიამოვნო მოსაგონარი,როგორი სეირნობდით ერთად.არაფერია იმ ადგილებზე უკეტესი სადაც ერთხელ მაინც გაგივლიათ ერთად ხელი ხელ ჩაკიდებული.ბედნიერებაა როცა მისი სახელის გაგონებისას უბრალოდ იღიმი და ყველაფერი კარგი გახსენდება. მისი დილამშვიდობისათი დაწყებული დღე ყველაზე პოზიტიურია დ ამისი ღამემშვიდობისათი დაღამებული ღამე ყველაზე ყველაზე ტკბილი და სასიამოვნოა.მოულოდნელად რომ გაგახარებს მისი აი სულ სულ უბრალო ესემესითაც კი აი ეს არის ბედნიერება.დავიჯერო ასე ადვილია ადამინის შეყვრება? ასე ადვილად შეიძლება შეჩვიო და გკლავდეს შიში იმისა რომ შეიძლება ნებისმიერ დროს დაკარგო? ასე ადვილად შეიძლება წარმოიდგინო მასთანნ ერთად მომავალი? სიყვარულიო იტყვიან...ჰო სიყვარული მგონია ის რომ მისი დანახბისას გული რომ უეცრად აჩქარდება შუქნიშანზე მწვანის ანთებას რომ მოუთმენლად ელოდები,ლამის რომ უეცრად გადასვლა გადაწყვიტო გზაზე მიუხედავად იმისა რომ ყოველთვის ფრთხილობ და გეშინია არ დაგეჯახოს მანქანა...სიყვარულიო იტყვიან...ჰო მე ის მგონია სიყვარული მის თვალებში ყურება რომ მიყვარს.ჰო მე ის მგონია სიყვარული მისი სიცილი რომ მიყვარს.სიყვარულიო იტყვიან...მისის ჩახუტებისას რომ ყველაფერი მავიწყდება აი ეს მგონია სიყვარული.დრო რომ მინნდა გავაჩერო და ირგვლივ ყველაფერი დავასტოპო.როგორ მინდა ხოლმე მასთან ყოფნის დროს ცხოვრების გასაჩერებელი სტოპ ღილაკი მქონდეს.უბრალოდ დავაჭერდი და ვიქნებოდი მასთან იმდენხასნ რამდენიც მენდომებოდა. სიყვარულიო...ჰო ის მგონია სიყვარული მის სურნელი რომ მიყვრას.მისგან წამოსული წამები რომარა გასული უკვე რომ მენატრება...სიყვარულიო ჰო მე ის მგონია სიყვარული მისი ნატქვამი ჩემი სახელი რომ სხვანაირად მესმის.მისი ყოველი ნატქვამი რომ გულტან ახლოს მიმაქვს.როგორ შეიძლება ასე უცებ შეგიყვრდეს? თურმე შესაძლებელია. ჰო მე არარ მეშინია ოცნებების და ცაში გაფრენის რადგან ვიცი რომ დაბლა არ დავენარცხები და თუ დაცემას გადავწყვიტა ის მაინც დამიწერს შუა გზაში მანამ სანამ მიწაზე დავდგამ ფეხებს...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent