შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მღელვარე ტალღები!


7-08-2017, 20:25
ავტორი keti urushadze
ნანახია 1 733

საღამოობით, რომ ვიჯექი ზღვის პირას და ვუყურებდი თუ როგორ ღელავდა ტალღები ის დრო მენატრება..
გვერდით, რომ შენ მეჯექი და მე მიყურებდი, როგორც ზღვის ამაღელვებელ ტალღებს აი ეგ დრო მენატრება...
როცა წუთში 60ჯერ მეუბნებოდი თუ როგორ გიყვარდი აი ეგ დრო მენატრება და გული გამალებით მიცემს როცა ვიხსენევ შენს ზღვისფერ თვალებს , რომლებიც ჩემს თვალებში იყო ჩაძირული და მაგრძნობინებდა, რომ არსებობდა რაღაც გრძნობა რომელსაც სიყვარულს ეძახის ზოგი..
მე კი რაღაც უფრო მეტს ვგრძნობ ვიდრე სიყვარულს .. გესმის?! მინდა იცოდე როგორ მიყვარხარ სიყვარულზე მეტად! მინდა იცოდე როგორ ვოცნებობ შენთან ყოფნაზე.. როგორ მენატრება ის ზღვა და ტალღები , რომლის მოსვენებაც არადა არ იქნა და მენატრება ის დრო , როდესაც შემეძლო ხელით შევხებოდი იმ ტალღებს რომლის ღელვაც დროდადრო მედებოდა და იმდენად მოქმედებდა ჩემზე, რომ შენი ხელი როცა ეხებოდა ჩემს ხელს ტანში ჟრუანტელი მივლიდა, მბურძგლავდა და საბოლოოდ ეს სახეზეც აღმებეჭდებოდა სიწითლის სახით..
ამ დროს, რომ გაგეღიმებოდა შემომხედავდი და მე მორცხვად ჩავმალავდი თავს...
ის დრო მენატრება საღამოობით როგორ ვიჯექი"თ" ჩვენ ზღვის პირას და როგორ ღელავდა აღელვებული ზღვის ტალღები!!!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent