შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უბრალოდ.. დავიცალე!


12-09-2017, 01:44
ავტორი ĐīřtýĐŕėåmēř
ნანახია 1 124

-არა.. არუნდა ხდებოდეს ასე. მე ხომ სიკეთის მეტიარაფერი მინდოდა.. მინდოდა ბედნიერება. მინდოდა რომ ყველაფერი კარგად ყოფილიყო.... მაგრამ "ოცნებები ოცნებებად რჩება" ისეთ მომენტში შეიძლება გაგტეხონ და სულიერად მოგკლან, სუულიიი ამოგაძრონ ამოგწყვიტონ როდესაც არმოელი. ახსნას ვერ უძებნი ამ ყველაფერს .. აი უბრალოდ რატომ ხო?! რატომ მაინცდამაინც შენ? და არა ის ვინც მართლა ღირსიიყო ამყველაფრის რაც შენგადაგხდა!! სახელს და გვარს შეგნებულად არ ვაღიარებ.. მერწმუნეთ, ბედნიერი დასასრული არ არსებობს.. ზოგადად დასასრული არაფერს აქვს აუცილებლად გრძელდება! ყველაფერი გრძელდება!! დასასრული არაფერს აქვს!ბედნიერებაზე ხომ ზედმეტია საუბარი.....

***
მე ერთი უბრალო გოგონა ვარ.. რომელსაც უბრალო დაქალი ყავდა). დიახ ყავდა სამწუხაროდ.. 16 წლის ვარ. ისეთისირთულეები გამოვიარე ერთუ წლის წინრომ უამრავი ზრდასრული ვერ გაუძლებდა! 15 წლის გოგონამ იმდენი რამ გადავიტანე თან ყველაფერი ერთდროულად მოხდა მოესწრო აღარ ვიცოდი რაზე მეტირა ან საერათოდ მეტირა? თუ ამყველაფრისთვის ირონიულად შემეხედა და გამეცინა..


***
უუაამრავიი.. ძაალიან ბევრი მეგობარი მყავდა. თითქმის ყველაჩემი შურით სკდებოდა.. რაც არმსიამოვნებდა! მინდოდა და ვცდილობდი რომ ყველასთან თბილი, კეთილი და მზრუნველი ვყოფილიყავი..
ბედნიერი წუთებიი.. დაქალთან და მეგობრებთან ერთად.!
მოგონებები რომლებსაც ვერასდროსდავივიწყებ..
მოგონებები რომლებიც ყოველ ღამე ცრემლების ნიაღვარს მიჰყვება.. მაგრაამ არილევა!
ყველაფერი თებერვალში დაიწყო!
"იდგა თებერვალი.. ფანტელები თავზე თეთრად გვათოვდა..
ჩვენ კი მოვდიოდით ქვეყნად არაფერი აღარ გვახსოვდა"-მგონია რომ ეს სიმღერა ჩემზეა.. მაწყნარებს.. არაა!! არმაწჰნარებს!! უფლებას მაძლევს გავიწმინდოო და დავიღვარო ემოციებისგან.. მახსენებს იმ ადამიანს ვინც უამრავი წლის განმავლობაში ჩემსგვერდით იყო! ვერც კი წარმოვიდგენდი ასე თუ გაბოროტდებოდა:) ადამიანი რომელთან ერთადაც გავიზარდე რომელმაც ჩემს შესახებ ყველაფერიი.. აფსოლიტურად ყველაფერი იცოდა.. დაქალი.. ჰო დაქალი.. სიტყვის ფასს ვეღარ ვხვდები რას ნიშნავს დაქალი? ნდობა? ნდობა არარსებობს! არა შანსი არაა.. ნდობა არიარსებებს საკუთარი ჩრდილიც გტოვებს როდესაც ღამდება.. შანსი არაა ვერავის ენდობი ბოლოს ყველამიდის ქრება ჰო ასე უბტალოდ მშრალზე გტოვებენ.. შენზე არფიქრობენ! ბოროტები საზიზღრები ფუფ როგორ ვერ ვიტან ადამიანებს!ვერგიტანთ ხალხო ვერავის ვერ გიტანთ!! ყველამთქვენს თავზე მიიღეთ.!! ერთ კონკრეტულ პიროვნებას არვლანძღავ ყველას სათითაოდ ყველას გლანძღავთ.!! ერთი დიდიი არარაობები ხართ როგორ შეგიძლიათ იყოთ ასეთი ცხოველები?არა ცხოველებს ვერშეგადარებთ! უარესები ხართ! ცხოველს უფრო მეტიადამიანობა გააჩნია! როგორ უაზროდ ტკენთ ერთმანეთს გულს?!როგორ როოოგორ?? საშინელებები პირუტყვები მეტიარაფერი არხართ! ბეევრი ძალიან ბევრი გაიფიქრებთ ახლა რომ ცზოვრებაში არჩაგიდენიათ ისეთი რამ რომ ვინმესთვის სული გაგეტეხათ!! მაგრამ რაიცით თქვეე უჭკუო არსებებო რაიცით;)) რაიცით თქვენმა ერთმა სიტყვამ როგორ ატკინა ვინმეს თუნდაც მტერს ან უცხოს.. რაიცითრაა??დაიდან იცით!!

(მკითხველის აზრი): "და ეს 16 წლის გოგო რომ გვლანძღავს თავი დიდი ვინმე ჰგონია? სრულყოფილი არავინაა!! ეს ვინარის რომ დამდგარა და გვლანძღავს. ფუი საზიზღარი"
-დიახ! რათქმაუნდა ჩემთავზე არმილაპარაკია. მერაც შემეხება.. საშინელი არსებავარ.. თავიდან ბოლომდე საზიზღრობა რომელსაც არ ანაღვლებს თავისი საქციელის შედეგები.. რომელსაც არანაირი ტკივილის აღარ ეშინია..!! არაინტერესებს მომავალი დაზოგადად სიცოცხლე ეზიზღება.. მაგრამ ფიქრობს ხალხზე.. ხალხზე დიახ!! არუნდა მოჩვენებითი სიყვარული.. რომ წავა ამქვეყნიდან ყველას მერე შეუყვარდება მაგრამ არუნდა!! ყველა მერე დასტირებს და არც ეს უნდა -რატომ უნდა იტიროს ჩემს გამო ვინმემ? აი რატომ! მე ზიზღის მეტს ვერაფერს ვგრძნობ! უმეგობრო უსიყვარულო საზიზღარი გოგოვარ! რომელიც თავის ნაბიჭვარ ცხოვრებას ვერ იტანს! ყველაფერს გააკეთებდა რომ არსებობიდან უბრალოდ გამქრალიყო ისერომ მასზე არავის არაფერი არ სცოდნოდა!!...



***
მენატრება ჩემი ბავშვობა.. დედას რომ ველოდებოდი სახლში.. ერთი დული მქონდა ჩავხუტებოდი, დამეკოცნა მისთვის თვალები, მომფერებოდა.. და ერთად გვეყურებინა "ანა-ბანა"სთვის..
მენატრება ისდრო როდესაც არაფერი არ მადარდებდა.. არგამაჩნდა ჩემი ცხოვრება და არ ვიცნობდი ხალხს! მენატრეება ეს ყველაფერიმენატრება!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent