შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არა დეპრესიას!


29-10-2017, 12:51
ავტორი survivedgirls
ნანახია 1 268

დეპრესია მე,რომ მქონდა ისეთი უნდა.ზოგადად მართლა არ მიყვარს დეპრესიული ადამიანები,არც დეპრესიისთვის დამახასიათებელი წვიმა და ჩაი მიყვარს.აარა ააარააა..მე ნამდვილად არ ვარ დეპრესიის ,,ქალი’’.
იცი როგორი პერიოდი მქონდა ორი თვე ყველაფერი მეზიზღებოდა.ყველაფერი მძულდა და ამ მომენტში მახსენდებოდა ერთი ფრაზა: ,,თუ ირგვლივ ყველაფერი გძულს ჩაიხედე სარკეში’’.მეც ვდგებოდი და ვიხედებოდი.მზარავდა საკუთარი ანარეკლი და მინდოდა სარკე დამელეწა,შემდეგ იმ ნამსხვრევებით ყელი გამომეჭრა.მართლა მართლა...დამამშვიდებლებს ერთ მუჭას ვიყრიდი და ვსვამდი.სიგარეტს ვეწეოდი დასალევსაც ხშირად ვაკითხავდი...ამასრომ ვუყურბდი უფრო მაღიზიანებდა საკუთარი თავი.
იცი რას ველოდი?რას კიარა ვინმეს ველოდი ვინც მოვიდოდა და ჩჩემს ცხოვრებაში სინათლის სხივივით გამოჩნდებოდა.ფილმებში რომ არის ისე მეგონა მე სულელს,თუ მოხდებოდა,მაგრამ არ მოხდა იცი?! არა არავინ მოსულა და არავის უცდია ჩემი გამოფხიზლება. ერთ დღესაც თვალები ტირილისგან მეწვოდა და...და უცბად დავფიქრდი გოოგო/ბიჭო დავფიქრდი მეთქი რას ვაკეთებ დებილი ხოარ ვართქო.მე ხომ მიზნები მაქვს ცხოვრებაში ხომ მინდა,რომ რამეს მივააღწიო და საკუთარი ცხოვრება მქონდესთქო...და მივხვდი,რომ ის ორი თვე ტყუილად დავკარგე.აარა ტყუილად,რატომ გავიგე ვის უნდა ენდო,ვის უნდა მიუძღვნა შენი თავი,ვინ უნდა აირჩიო და ა.შ. მაგრამ მაინც ფუჭი იყო.იმ ორ თვეში შემეძლო ბევრი სასარგებლო რამე გამეკეთებინა:წამეკითხა ,მესწავლა,მენახა ახალი ადგილები,გავცნობოდი სიღრმისეულად ჩემთვის საინტერესო თემებს და უამრავი რამ შემეძლო გამეკეთებინა.
მაგრამ მინდა გითხრა,რომ ადამიანები მაგარი ზარმაცები ვართ.ჰო რა ირონიულად მიყურებ შენც ზარმაცი ხარ.გვეზარება საკუთარ თავს ერთი კარგად ,,შემოვუძახოთ’’ და გამოვაფხიზლოთ.ველოდებით რაღაცას ან ვიღაცას და გგვგონია ამ ვიღაცას/რაღაცას სასწაული მოჰყვება.არა ჩემო კარგო ეგრე არაა.მართლა კიარ ხდება ისე,როგორც ფილმებში.ჩვენ საკუთარი თავი ჩვენვე გვაბარია და უნდა მივხედოთ მას.
ყელს რომ ვიღადრავთ ეს ახალგაზრდები თავისუფლები ვართ თავისუფლებიო.მოდი აბა ჩავუკვირდეთ კარგად და მივხვდეთ მართლა ვამართლებთ სიტყვა ,,თავის’’ ,,უფალი’’-ს მნიშვნელობას?! ჩვენ ვერ ვხედავთ ჩვენს თავს.ავდგებით დილით ოდნავ ცუდ ხასიათზე და ვსოო დეპრესია მაქვსსს..ჩაი საწოლი და წვიმა მარტოო.. მაგარი ,,პეწი’’ გვგონია ეს.
არა ყველაზე სასაცილო ისაა ამ მომენტში თავი რაღაც different რომ გვგონია.სასაცილოა სატირალი,რომ არ იყოს.
ამ დეპრესიებს და იდიოტობებს სჯობს ავდგეთ საკუთარ თავს მოვუაროთ.ვაჭამოთ, ჩავაცვათ ვასწავლოთ და ა.შ. არა ვატკინოთ ხოლმეც იმიტომ,რომ ასე ვერ მიხვდებით კარგად ვერაფერს.თუ შეცდომა არ დაუშვი რაც არ უნდა გითხრან შეცდომას უშვებო მაინც არ დაუჯერებ,ისეთია ეს დამპალი ადამიანის ბუნება.
და ბოლოს მოდი არ გვინდა დეპრესია იმის გამო,რომ არავის ვუყვარვართ.
მოიცა..
მოიც...
მე შენთვის არავინ ვარ?! იცი გული მატკინე.უიმე მართლა მეტკინა...
oops... ლიფი მიჭერდა თურმე...
ჰო გავაგრძელო.მე მართლა მიყვარხარ.არა გატყუებ არ მიყვარხარ.არც კი ვიცი ვინ ხარ და ვერც გავიგებ.მე არა მაგრამ ,,იმას’’ ხომ უყვარხარ?
უიმე არც იმას?! მოიცა აბა დეპრესია უნდა გქონდეს?
აარარააააა..
ყველაზე კარგს იცი ვის უყვარხარ?მშობლებს მეგობრებს,ძმას/დას,ბიძას,დეიდას,ბაბუას,ბებიას,შენს ლეკვს,შენს კატას,შენს თუთიყუშს და რავიცი ბევრი რამე არსებობს რასაც შეიძლება უყვარდე და ბევრი ვინმეც არსებობს,რადგან შენ ამ ქვეყნად ყველაზე ზე მოვლენა ხარ!!! გახსოვდეს,რომ იმენა მაგარი ტიპუშკა ხარრა..
იცი რამოხდება?(იცოდე გამოვიცნობ მე ვანგას გარე ბიძაშვილის გერი ვარ)შენს ყველა ოცნებას აისრულებ და ცხოვრებაში დიდ სიყვარულს შეხვდები,თუ უკვე იპოვე მესამე დიდი სუყვარული გეყოლებათ ან მეოთხე...ან მეხუთე..ან მეექვსე...კაი რაიოყოთ აფთიაქიც არსებობს და ისინიც.
In Short რა გაიღიმეთ გიყვარდეთ.აი უბრალოდ გიყვარდეთ რა აარ აქვს მნიშვნელობა რა ,,პროსწაა’’ გიყვარდეთ რაა!!



№1 სტუმარი მოცინარი

უმაგრესია! პიზიტიური იყო ♡

მამარი იყო ძალიან პოზიტიური) ????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent