შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფიქრებით სავსე ღამე


14-11-2017, 08:00
ავტორი Deucex
ნანახია 1 176

რაღაც მჭირს თითქოს ვიკარები დიდ ლაბირინთში და ბრძოლის ძალაც გამომელია ვზივარ და ველოდები ვინმეს ვინც მიშველის მაგრამ ამაოდ შეუმჩნევლად მაბიჯებენ ადამიანები მათვის უსარგელო მხდალი არსება ვარ აჰაჰაჰ არადა მათ არც იციან რამდენი პრობლემა გამოვიარე რამდენი ბრძოლა გადავლახე რამდენი ვიწვალე რამდენი ვიტანჯე გაზულუქებული ცხოვრების ნაბიჭრები პირველივე პრობლემაზე ტირიან შემდეგ კი სხვას განკიცხავენ.....აღარ შემრჩა არაფერი მიწიერი გრძნობებიც კი გამეყინა და სხვადასხვა მეთოდებით ვცდილობ მათ გათბობას მაგრამ არ გამომდის მწარე იარები აღარ ხორცდება....აზრი დაეკარგა თითქოს ყველაფერს მოსაწყენი რუტინა გვსპობს და ვერც ვხვდებით რობოტათ გცეული ადამიანები, რომელებიც ყველაზე ძვირფასის გასაფრთხილებლად ოდმავ დროსაც არ თმობენ მისთვის....აიიი ეს სინთეზი მკლავსსს ირევა აზრები ერთმანეთში საშინელ ტკივილს განცივდი მერე ვარდები სხვა სამყაროში დავფრინავ უაზროდ და ამ აზრებში დრო გავიდა ცხოვრება და შემრჩა რა არაფერი უაზრო ფურცელები ფიქრებით სავსე გაცვეთილი გაცრეცილი ფურცლები ისევ გადაუშლელი დევს ელოდება იმ მორიგ ტანჯულს რომელიც საკუთარ თავს იპოვის ამ ნაჯღაბნში.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent