შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე მეოცნებე ვარრ


27-12-2017, 19:18
ნანახია 1 369

მე მეოცნებე ვარ...ალბათ ყველაზე კარგი მეოცნებე,მეოცნებეთა შორის.შენ კი...შენ ვარსკბვლავი ხარ,ღამის ცაზე მკვეთრად მოკაშკაშე. იცი? შენ შემაყვარე ღამე.ამ არარეალურ სამყაროში მხოლოდ შენა ხარ რეალური...მე კი ყოველ ღამე გიცქერ, ხან წვიმს, ხან თოვს მაგრამ ვერაფერი მიშლის ხელს შენთან საუბარშიი. ჰოო, ჩვენ არ ვსაუბრობთ ადამიანების ენით მაგრამ ასეც მომწონს.ჩვენი ურთიერთობა ყველაფერზე მაღლა დგას. თან ყველა გრძნობის ნაერთი,თან ყველა ცალ-ცალკე და თან არც ერთი.მე შენ გელტვი მთელი სხეულით და სულით.გიგზავნი ლამაზ მელოდიებს და შენს მკრთალ შუქზე ვცეკვავ.შენ კაშკაშებ თითქოს შენც ცეკვავ ჩემთნ ერთად.მერე კი ძალა გამოცლილები ვუბრუნდებით ჩვენ საწყის ადგილს.აქქ გინდაა არა? ოჰჰ,ძვირფასო... ადამიანების სამყარო ზედმეტად საშიშია შენთვის. ისინი არდაგინდობენ.გაგაცამტვერებენ და მეც სწორედ ამის მეშინია.სიგიჟეა მე, რომ შენთან მინდა, თუმცა რაოდენ ბედნიერებას მოიტანდა ჩვენი ერთიშეხვედრაც კი...ფურცლებს ვიმარჯვებ და ვწერ შენზე,ჩემოო კაშკაშა ვარსკვლავო. ბევრს ვწერ.სიტყვებიც არადარ მელევა, მე მეოცნებე ვარ და ალბათ ყველზე კარგი მეოცნებე მეოცნებეთა შორის. შენ კი... შენნ, ჩემი მკვეთრად მოელვარე ვარსკვლავი ხარ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent