შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვაითი და ბლუ ( White & Blue)


2-02-2018, 21:51
ავტორი Daniela
ნანახია 1 433

მე ბლუზე ვერაფერს ვერ გეტყვით ახალს და ვერც ვერაფერს ისეთს რაც სხვებს არ უთქვამთ.
გეტყვით მხოლოდ იმას რომ იგი არავის არ ჰგავს. ის იმდენად განსხვავებულია, რომ ქუჩაში ქაოსურად მოფუსფუსე ბრბოს ნაკადშიც კი შემიძლია მისი ამოცნობა.
იმიტომ,რომ იგი ბლუა!
ბლუა და არა გრინი ან თუნდაც გრეი!
მისი სილამაზე ათი-ათასჯერ უფრო თვალისმომჭრელია ვიდრე დანარჩენების...... აი,მისი გული კი სამუდამოდ დაგატყვევებთ,რადგან მასსავით კეთილი სხვა არავინაა. ეს ის მიზეზებია თუ რატომაც ავირჩიე მე იგი და არა ვინმე სხვა!

ნეტავ მასთან ყოფნა შემეძლოს! მიუხედავად იმისა, რომ იგი ვერ შეძლებდა ჩემს გვერდით თავისუფლად ეარსება. თავისუფლება კი მას ყველაფერს ურჩევნია....
ეჰ, რავუყოთ თუ მე მხოლოდ ბლუზე უგონოდ შეყვარებული და უპასუხო სიყვარულისთვის განწირული უიღბლო ფერი ვარ,რომელსაც ვერავინ ამჩნევს?! სამაგიეროდ ბლუ არასდროს დარჩება მარტო, რადგან სხვებს მისი გასაოცარი სილამაზით ტკბობა არასდროს მობეზრდებათ.
მაგრამ მე რა ბედი მეწევა იმ დროს, როცა ყველა მისი მშვენიერებით იქნება მონუსხული?!!
ალბათ ისევ სადღაც მივიკარგები და გავუფერულდები. მერე კი თანდათანობით გავქრები კიდეც ისე თითქოს არც არასდროს მიარსებია!....



№1 სტუმარი ემმა

როგორ მიყვარს ჩემი ჩანახატები და კიდევ როგორ მიყვარხარ შენ ვერ წარმოიდგენ.

უიი ჩემი არა შენი????????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent