შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მონატრება..


9-02-2018, 21:07
ავტორი Ucxo♥
ნანახია 3 559

რა არის მონატრება? არვიცი, მაგრამ ვიცი ის, რომ იგი სულში სწვდება გრძნობებს, ცდილობს ყველაფერი აურიოს, ჩვენ ვალაგებთ, ის ურევს, და ასე მუდმივად.. ალბათ ყველას აქვს მონატრების განმარტების თავისი ვერსია, მე ვერ ვიტყვი რომ მეც მაქვს ჩემი, რადგან ასე კონკრეტულად არ შემიძლია ვთქვა.. ჩემი აზრით, მონატრება ეს არის ის გრძნობა, რომელსაც შეუძლია სულში ყველაფერი გაგვინადგუროს, შეუძლია გვიფათუროს სულში ხელები, და აგრეთვე შეეხოს ყველაზე მტკივნეულ ადგილს, ადგილს რომელიც ყველაზე მგრძნობიარეა და ყველაზე მეტად გრძნობს მას.. და მაინც, რა არის მონატრება? მონატრებისთვის არაა აუცილებელი შენი საყვარელი ადამიანი მოგენატროს, შენ შესაძლოა შენივე თავი მოგენტროს, შენი თავი, რომელიც ისეთი აღარ არის როგორიც იყო, თუმცა შესაძლოა, ამას ვერც კი მიხვდე, რომ შენი თავი გენატრება..და თქვენ, თუ მოგნატრებიათ ადამიანი, რომელიც არ არსებობს? ჰო არ არსებობს, თუმცა მაინც გენატრება, ისეთი გრძნობა გაქვს თითქოს ის არსებული კონკრეტული პიროვნებაა, შესაძლოა მას დიდი ხანიც კია რაც იცნობ, ჰო, და მერე გენატრება.. რა არის მონატრება? ეს ყველაზე ძლიერი გრძნობაა რომელიც სულს გვინადგურებს..


ძალიან გთხოვთ დააფიქსიროთ თქვენი აზრი,ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანია



№1  offline წევრი Ucxo♥

მწერალი ქალი
ხო ასეც ხდება როცა გენატრება ის ვისაც არასდროს შეხვედრილხარ...ჭეშმარიტებასთან ახლოს ხარ:)

მადლობა შენი აზრი ჩემთვის მნიშვნელოვანია :) <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent