შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული


23-02-2018, 22:35
ავტორი მეოც-ნებე
ნანახია 1 560

საიდან დავიწყო სიყვარულზე საუბარი?- ყველაზე განსაკუთრებული გრძნობაა, რომელიც გვაბედნიერებს. მაგრამ, ხანდახან სიყვარული ქრება და რჩება მოგონებები მეორე ნახევრის დაკარგვა ძალიან ძნელია. სიტყვებს ვერ ვეძებ ამ ტკივილის აღსაწერად. გრჩება, მხოლოდ წარსულის მოგონებები, რომლებიც ყოველთვის ჩვენს გვერდით არის და გულისტკივილს გვინახლებს. სიყვარულის მწამს თუ არა? - კი, მწამს. ისეთი სიყვარულის მწამს მანძილი რომ ვერაფერს აკლებს. ხალხის აზრი სიყვარულს რომ ვერ ანგრევს. მე მჯერა სიყვარულის სადაც იმალება ბედნიერებაც და სევდაც.
სიყვარულისთვის ყველაფერს რომ აკეთებენ, ძალიან მახარებს ეს ფაქტი. მიყვარს, როცა ბედნიერ წყვილს ვხედავ. მათ დანახვაზე გული მიჩქარდება და ყოველთვის წარმოვიდგენ ხოლმე მათ ადგილას ჩემს თავს , ჩემს საყვარელ ადამიანთან ერთად.როდესაც მანძილი შორია, გენატრება და ბოლოს ნახავ. მონატრებულზე გულში ჩაიკრავ იგრძნობ მის სითბოს რაც აქამდე გაკლდა. მის ხელს რომ შეეხები და აღარ გინდა გაშვება. ეხუტები და ცდილობ, ის სითბო აინაზღაურო რაც აქამდე მის გარეშე გაკლდა. მაგრამ, წავაა ის, ისევ შორ მანძილზე და წაიღებს გულს. გულს რომელსაც, ყველაზე მეტად უყვარს. წავა, გტოვებს და უკვე გენატრება. გენატრება მისი ხელები, რომელიც არუნდა გაგეშვა. გენატრება, მისი ჩახუტება და სითბო.
მონატრებას, ტირილამდე მივყავართ. ღამე როცა , მთვარე ამოვა და მას შესცქერი, ტირი და ამბობ რომ ძალიან გიყვარს და გენატრება



ჩემო პატარა სიყვარულის მეც მჯერა.აი ისეთის მანძილი,რომ ვერაფერს აკლებს.ისეთის ყველანაირ სიგიჟეს,რომ ჩაგადენიებს და შეგცვლის,შემში მთლიან გარდატეხას,რომ გამოიწვევს.მაგრამ არის ერთი რამ.თუ მართლა უყვარხარ და ერთად ყოფნა გიწერიათ რაც არ უნდა მოხდეს ბედი ბოლოს მაინც ერთმანეთს შეგაჯახებთ.
ეს არ მიიღო პირადად შენ თსვზე მინდა ეს ყველამ დაიმახსოვროს ვინც ამ კომენტარს წაიკითხავს ! :))

 


№2  offline მოდერი Mathew

ვფიქრობ სულელი მეოცნებე მართალია.სიყვარული უბრალოდ სიტყვით აუღწერელია !!))

 


№3  offline წევრი მეოც-ნებე

სულელი მეოცნებე
ჩემო პატარა სიყვარულის მეც მჯერა.აი ისეთის მანძილი,რომ ვერაფერს აკლებს.ისეთის ყველანაირ სიგიჟეს,რომ ჩაგადენიებს და შეგცვლის,შემში მთლიან გარდატეხას,რომ გამოიწვევს.მაგრამ არის ერთი რამ.თუ მართლა უყვარხარ და ერთად ყოფნა გიწერიათ რაც არ უნდა მოხდეს ბედი ბოლოს მაინც ერთმანეთს შეგაჯახებთ.
ეს არ მიიღო პირადად შენ თსვზე მინდა ეს ყველამ დაიმახსოვროს ვინც ამ კომენტარს წაიკითხავს ! :))



<3 <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent