შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეგობრობა


14-03-2018, 22:20
ავტორი gentilsoyez
ნანახია 1 712

მეგობრობა? ამთემასთან დაკავშირებით კველას თავისი აზრი გააჩნია, ზოგისთვის მეგობრობა მისი საყვარელი ტკბილეუილის სხვისთვის გაკოფაა, ზოგისთვის მეორე ადამიანისთვის ემოციების გაზიარება და ა.შ. არმჯერა იმადამიანების როდესაც ამბობენ რომ ისინი ისეთი ძლიერები არიან რომ თვითონ უმკლავდებიან კველა თავის პრობლემა. არმჯერა იმის რომ არჭირდება ადამიანს გვერდით თუნდაც ერთი ისეთი ადამიანი რომელიც ყოველთვის მოგისმენს დაგეხმარება ემოციებისაგან დაცლაში, მოგცემს რჩევებს. არმჯერა იმათი როდესაც ამბობენ რომ ვერშედიან ვერავისთან კონტაქტში ეს უაზრობა მგონია რადგაც ჩემი აზრით მათ არუპოვიათ ისეტი ადამიანები რომლებიც თავდავიწყებით შეუყვარდებათ და მათ გამო და მათი ბედნიერებისათვის ყველაფერს იზამენ. მეც მქონია ისეთი შემთხვევები როდესაც არასწორი ადამიანები შემირჩევია იგივე "ცუდი წრე" მმაგრამ როდესაც მეუბნებოდნენ რომ არღირს მათთან მეგოვროვა არვუჯერები პირიქით ვინც ამას მეუბნებოდა მათთზე სასტიკად ვბრაზდებოდი მაგრამ ბოლოს როდესაც გავაანალიზე ჩემით რომ მართლები იყვნენ ეს უფრო მესიამოვნა რადგანაც როდესაც უხეშად ვთქვათ "ცხვირი წავიტეხე და დავეცი" სამაგიეროთ ადგომა ვისწავლე, ახლიდან ყველადრის "სუფთა ფურცლიდან დაწყება, ეს ყველაფერი მე ახლაც მადგება რადგანაც უკვე ვიცი როგორ "აღარ უნდა მოვიქცე" და ეს მსიამოვნებს რომ აღარ შევცდები .. ესეთი ადამიანებთან ყოველთის იყო ჩემს ცხოვრებაში სამაგალითო ადამიანები, მეგობრები რომლებიც ყოველთვის გვერდით მედგნენ და მიდგანან რომლების გარეშეც ჩემი ცხოვრება არწარმომიდგენია, ვიცი რომ ეს ბანალურად ჟრერს, მაგარამ ეს ასე ჟღერს და ამაში თქვენც ადრე თუ გვიან დარწმუნდებით.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent