შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცხოვრება


17-03-2018, 00:33
ავტორი natalia-sailor..^^
ნანახია 1 279

რა არის ცხოვრება? ალბათ გადარჩენისთვის ბრძოლა რატომ ხდება ისე რომ ყოველთვის იმ ადამიანებს ვკარგავთ ვინც ძალიან გვიყვარს რატომ გვტკენენ ჩვენთვის საყვარელი ადამიანები გულს რატომ ? კითხვა რომლის პასუხიც არასდროს გამოჩნდება მე არვარ უნაკლო შეიძლებაც დადებითი არაფერი მაქვს მაგრამ ყოველთვის იმ გრძნობისთვის ვბრძოლობდი იმ გრძნობით ნათქვამ მიყვარხარ რომელსაც ბოლომდე ვიცავდი უბრალოდ ერთხელ გულს რომ გატკენენ ისე რომ ფეხზე ვერწამოდგები იქ მთავრდება ყველაფერი მაგრამ როცა მაინც ცდილობ ყველაფერი დაიბრუნო და პატიობ ისეთ რაღაცას რაც ალბათ არარეალურია რატომ იმიტომ რომ ის პერიოდი რაც ერთად გამოიარეთ ძალიან დიდი იყო შეიძლება ითქვას ერთად ჩამოყალიბდით ერთად გაიზარდეთ მისგარეშე რომ მომავალი ვერწარმომედგინა ყველა დეტალი რო დაგეგმილი მქონდა ეხლა რამრჩება თეთრი ფურცელიც კი არმაქვს რომ ყველაფერი ახალად დავიწყო ალბათ ასე მოხდებოდა ალბათ ასე უნდა მომხდარიყო არვიცი უბრალოდ ვიცი რო ყოველთვის მეყვარება ჩემებური სიყვარულით ვიცი ვერდავივიწყებ მან მასწავლა რა არის ეს გრძნობა როცა გიყვარს სიგიჟემდე როცა აფრენ ყოველთვის ბედნიერებას ვუსურვებ ის ჩანაფიქრი რაც აქვს აუსრულდეს არასდროს გავლანძღავ მეხო ოს სიგიჟემდე მიყვარდა ის ჩემთვის პირველი იყო და ალბათ ასე იქნება მადლობა უბრალოდ რომ სიყვარული მასწავლა და ვიცი რა გრძნობაცა როცა სიგიჟემდე გიყვარს ამაზე კარგი მართლა არაფერი ამის მერე არვიცი რაიქნება შეიძლება ცუდად გავხდე ან რამე დავმართო საკუთარ თავს ან ის მეწყინოს ის რომ ცოლს მოიყვან ან სხვასთან იქნება როცა სხვა შეეხება ჩემს მაგივრად უბრალოდ დროა ალბათ საკუთარ თავში ის ძალა იპოვო და გადადგა ეს ნაბიჯი მარტო მე ვერგავუმკლავდები მაგგრამ მეხო ჩემი მეგობრები მყავს მე მჯერა მათი მათი დახმარებით ყველაფერს ახალად თეთრი ფურცლიდან დავიწყებ უბრალოდ მთავარია გადავრჩე ...შეიძლება გული მატკინა შეცდომა დაუშვა მაგრამ უნაკლო ხო არავინა ... უბრალოდ ის პატარა გოგო აღარ ვარ ალბათ გავიზარდე ალბათ.... ამცხოვრებაში თუარა შეიძლება მომავალ ცხოვრებაში ვიყოთ ერთად ....შეიძლება ....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent