შეცდომა
როცა თბილად გწერს როცა თბილად გექცევა და როდესაც შენთვის უნდა ყველაფერი კარგი აი მაშინ შენც იწყებ თბილად მიწერას თბილად მოქცევას და ნერვიულობ ყველა მის საქციელზე რასაც აკეთებს...... შეიძლება ჩხუბიც დაიწყო რომ მიხვდეს არასწორად იქცევა, შეიძლება არ გამოგდის ზოგჯერ თბილად მოქცევა იმიტომ რომმ მის მიმართ ცივად ხარ განწყობილი მისი ყველა საქციელის გამოო.....მაგასაც ვერ ხვდება რო არასწორად იქცევა და ის რასაც აკეთებდა ადრე იმის გაკეთებას იწყებს შენ კიდე ეს ყველაფერი თითქოს და გბეზრდება მაგრამ არ იმჩნევვ და აგრძელებ ისევ ჩხუბს და მაინც ვერ ხვდება ვერაფერსს......სულ ცოტა ყურადღება და თითქოს ყოველთვის ასე იქნება მაგრამ დრო გადის და ყველა იცვლება........უკვე არც კი გაქცევს ყურადღებას არც გწერს არც თბილად გელაპარაკება და რაც მთავარია სულ დაგიივიიწყა და თითქოს არ არსებობ მისთვის და ფიქრობ იმ დღეზე როცა სულ შენ გკიითხულობდა თუნდაც ცივად წერდე მაინც გკითხულობდა და ცულ ცოტა სითბოს მაინც გრძნობდი...........ახლა კი ზიხარ და ელოდები მის ესემესს და მის სითბოსდა ყურადღებას რათქმაუნდა ვერ იღებ ვერც სითბოს ვერც ყურადღებას ........ და რამიმეს სანამ გადაწყვეტთ კარგად უნდა დაფიქრდეთ და არ დაუშვათ ის შცდომა რა შცდომაც უკვე ერთმა გოგომ დაუშვა.......
|
ტესტები
აქტიური მწერლები
აქტიური მწერლები
.:დღის აქტიური მკითხველი:.
თქვენი აზრით, ქალებისთვის, რა ასაკშია მიზანშეწონილი დაოჯახება?
ყველა გამოკ
.:შემოგვიერთდით FACEBOOK-ზე:.