შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სამუდამო სიყვარული


15-06-2018, 20:39
ავტორი anamach
ნანახია 1 520

ყოველთვის მინდაოდა გვერდში მყოლოდა ისეთ ადამიანი როგორიც ეხა მყავს ყოველთვის მინდოდა ვყვრებოდი ვინმეს ყველაზე ძალიან სიყვარული მინდოდა აქამდე ყვეალა ჩემი უღთეირთობები სერილზული მეგონა მეგონა მაღთალა მიყვარდნენ მაგრამ არა ახლა 16 წლის ვარ საკამოდ ჩამოყალიბებული ზუსტად ეხა მეწვია პირველი სიყვარული მე მას ესე მოვიხსენბ რადაგნ როგორიც ის არის ესეთი ადამიანი არასდროს არმყოლია გვერდით ჩემზე ბევსრს წერს აკეთებს ჩანაწერებს ეშინია ჩემი დაკარგვის ჩემი იმდეია აქვს ჩემით ცხვოვრობს ჩემგამო ც კი სცადა ჩვენი ერთად არ ყოფნის გამო ჩემ გარეშე ერთი დღის გატარების გამო ბანალურია ? არა ჩემთვის ეს ბანალური არაა საერთოდ არავინ მიანტერესებს ჩემი დილა იწყება მისისთ და მთავრდება მისით დაქალები აღარ მინდა ისენი ისეთი ბოროტები არიან აღარ მინდა მათთან მეზიზღებიან ისინი 13.03.18 ზუსტად ამთარიღმა შეცვალა ყვეალფერი მე მყავს ყველაზე ყვეალზე კარგიშეყვარებული თვენ არიცით მე ის როგორ ძალიან მიყვარს მე ჩემი სიყვარულის მჯერა მაგრამ იცით რაარის ყვეალზე გასაკვირი ეხლაც ვერ მოვდივარ აზრზე რომ მე ესე გამიმართლა არმჯერა რომბედნიერი ვარ მის გამო ყველას დავუპირისპირდები როგორც ის ჩვენ თუ დავშორდით რამხდება?
თუ ის სხვსათან წავა ან მოვბეზრდები ალბათ მონასტერშიწავალრადგან სიყვარულსაღარ ვიწამებ ძალიან იმედგაცრუელბული ვიქნები და თუ მოხდა ისე რომ ჩემგამო მორჩა ერთიწამითაც კი არ ვიცოცხლებ)))




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent