შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსიცოცხლო


16-06-2018, 11:42
ავტორი rainbowgirl
ნანახია 1 139

ოდესმე გიფიქრით სიკვდილზე ? .. მე ძალიან ბევრჯერ . გაგეცინებათ და შემიზლია წარმოვიდგინო კიდეც როგორი იქნება ჩემი გარდაცვალება ...
მე რომ მოვკვდები იქნება წვიმა ძლიერი და ხმაურიანი, მოქუფრულ ცას ელვა გაანატებს ხშირხშირად. მე რომ მოვკვდენი მწვანეთვალება ბიჭი მოვა ჩემს კუბოსთან და ჩემს გაუფერულებულ სხეულს ცრემლიანი ღიმილით შეჰხედავს , შემდეგ ოთხად გაკეცილფურცელს ჩამიდებს გაყინულ ხელში, გულთან ახლოს , ფურცელს,რომელზეც წლების წინ ჩემთვის მოძღვნილი ლექსი იქნება დაწერილი .
შემდეგ მოვა ყავისფერთვალება გოგონა ღიმილის დროს თვალები რომ ეჭუტება. მოვა და წითელ ვარდებს მომიტანს . იტირებს ,ძალიან ბევრს იტირებს .. დაბრუნებას მთხოვს , ჩემს უსულო თვალებს დაუწყებს ცქერას და მეტყვის რომ არმაპატიებს , არმაპატიებს , რომ მოვკვდი, რომ მარტო დავტოვე , რომ ასეთი ტანჯვისთვის გავიმეტე ყველა .. მე ვერ შევძლებ მის დამშვიდებას, ვერც გაღიმებას შევძლებ მიუხედავად ჩემი დიდი სურვილისა.
მისი წასვლის შემდეგა ზუსტად არვიცი ვი მოვა .მოგვიანებით კარსი გამხდარი, მხრებში ოდნავ მოხრილი, მწვალეთვალება გოგო შემოვა არვიცი რომელ,მაგრამ ლურჯ ყვავილებს მომიტანს .მერე თაფლისფერტვალება გოგო მოვა წითელი თმებით მოითხოვს კუბოს თავი აჰხადონ ჩემს სხეულს გაყინული თვალებით შეხედავს , სახეზე უცნაური გრძნობა აღბეჭვდია , მაშინებს ....
მისი წასვლის შემდეგ შავგვრემანი ბიჭიმოვა ცაწითლებული თვალებით. ახლოს დამიჯდება და იქაც ძმობას შემომფიცებს ცრემლნარევი ხმით
გავადროდა ყველა მიეჩვევა , მეც მივეჩვევი მარტოობას. ხანდახან მოდიან ხოლმე
ისევ მწვანეთვალება ბიჭი მოვა და რატომღაც ლურჯ ყვავილებს მომიტანს ახლოს დამიჯდება და ჩახლეჩილი ხმით მესაუბრება. მერმდენე ხუთშაბათია და ის მაინც მოდის სინდის მქენჯნის ... საკუთარი თავი მეზიზღება , რომ მოვკვდი , რომ სიცოცხლეში ვერ დავაფასე , და რომ ახლაც უნამუსოდ ვდუმარ მის წინაშე .
ბევრი მოვიდა , ბევრმა იტირა, ის ? ის არმოვიდა , არც იტირა , შორსაა ძალიან შორს ვრჩები მარტო და ვფიქრობ, რა მოხდებოდა , რას ვიგრძნობდი რომ მოსულიყოო რას იზამდა ჩემი უსიცოცხლო სხეულის დანახვისას ალბათ ,რომ იცოდეს როგორ მენატრება მოვიდოდა, აუცილებლად მოვიდოდა ისევ იმ ტანისამოსში გამოწყობილი, რომელსიც პირველად ვნახე , ისევ ის სუნამო ესხმება , მე რომ ასე ძალიან მომწონს .
ნეტა მოვიდეს .........




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent