შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

და იცინოდა უგონოდ უღონოდ..


22-06-2018, 14:54
ნანახია 994

ელენე გვაზავა
19 ივნისი, 13:29-ზე ·
და მაინც რაუცნაურად მტკიოდა მისი თვალები.. ხან ბედნიერებისგან ანათებსო იტყოდა უცხო თვალი.. ხან ღამესავით შავიაო ნეტა რა სატკივარს იტევსო, ოჰ ღმერთო მისი მზერა სულს რატომ მტკენსო.. მე ხომ არვიცნობ დარდად რად დამაქვსო.. ნახეთ ნახეთ ყველამ ნახეთ შავი ღამის მსგავსი თვალება გოგო მოდისო ..
რაუცნაური გოგოაო რახმამაღლა იცინისო იფიქრა ერთმა უცხომ და ამაზრზენად გადახედა, გაიარა! დედა დედა როგორ იცინისო ნეტაი მასო იფიქრა მეორემ ისევ უცხომ, გაიარა! ნეტა რად მოთქვამს ვითომ სიცილით საცოდავიო, გაიარა! ☺ რაბედნიერია შენი დედაო იფიქრა ბებომ, გულს მალამოდ ედება შენი კისკისიო შეანათა თბილი ნაოჭებმორეულითვალები გოგოს და მის თვალებში რატომღაც ანარეკლი დაინახა.. წარსულის ანარეკლი.. თითქოს ეს უცხო გოგო რომელიც იცინოდა იმისთვის რომ ვიღაცას ამაზრზენად მოჩვენებოდა.. იცინოდა იმისთვის რომ ვიღაცას მისი ტკივილი ან/და ,,ბედიერება" ეგრძნო.. ან იქნებ იცინოდა უბრალოდ იცინოდა მისთვის...
ბებოს გაეღიმა.. მოეწონა მოუნდა ბავშვივით ეკისკისა.. გაეცინა ისე ხმამაღლა როგორც შეეძლო და არ შეეძლო.. სახით& თვალით& გულით& სულით.. იცინოდა და ნაოჭებიც თითქოს სადღაც ქრებოდა..თითქოს წლების ნაგროვები დარდი, რომელიც ცხოვრებამ სათითაოდ დაალაგა მის უკვე დასუსტებულ მხრებს ნელდებოდა..თითქოს შეცდომები უპატიებელი ცხოვრებისგან! განცდები! შფოთვები! ნელდებოდა.. რაც უფრო გულიდან მოდიოდა ხმამაღალი სიცილი ყველაფერი უფრო და უფრო ნელდებოდა.. თითქოს წვიმდა მაგრამ არ სველდებოდა, თითქოს ესმოდა როგორ ახშობდა მის სიცილს წვიმის ხისტი ხმა მაგრამ..
და მაინც რა უცნაურია მისი თვალები რამდენ დარდს.. წლებს.. შეცდომებს.. ტკივილს და "ბედნიერებას" იტევს ????????????????




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent