შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გოგონა რომელიც სულ იცინის


25-06-2018, 00:18
ავტორი malepisenta
ნანახია 1 220

გახსოვთ რომ გიყვებოდით ერთ გოგოზე რომელსაც ურთიერთობებში არუმართლებდა მაგრამ მაინც სჯეროდა სიყვარულის და დებდიერების და ეძებდა ,მერე ამ გოგოს რადემართა ხომ გახსოვთ? რომ გაცივდა და სულ დაავიწყდა ყველაა გრძნობა სულ გაუფასურდა მის თვალში ,ხო აი იმ გოგოს თავისდა გასაკვირვად გრძნობები თითქოს უბრუნდებოდა თითქოს და გრძნობდა ისევ გულის აჩქარებას და პეპლებს მუცელში გაიხსნა და იფიქრა რომ ისევ ისეთი გახდებოდა როგორიც სურდა მაგრამ აქაც შეცდა ... ხო შეცდა რადგან ის იმედები რაც ჰქონდა ეხლა აღარ აქვს ეხლა ისევ ის გოგოაა სულიერად განადგურებილი მაგრამ მიანც სულ იღიმის რადგან ყველა იცნობს გოგოს რომელიც სულ იღიმის ... იმედი რომელიც მას გაუჩნდა იყო ისეთი სასაიმოვნო ისეთი თბილი იფიქრა რომ შეიცვლა და გაიზარდა მიხვდა რა და როგორ ეკეთებინა ის შეცდომები გამოსწორა რაზეც ფიქრობდა რომ არუნა ეკეთებინა მაგრამ სამაგიეროდ გულის ტკივილი მიიღო ისევ ...ან ეტკინა რომ გული ? ეგეც სკითხავია იქნებდა მაიც მოელოდა ამ ყოველივეს იქნებ იცოდა რომ პატარა ზღაპარი ესე ცუდათ დასრულდებოდა .. თუმცა იმედით იყო ან აჯერებდა თავს რომ ეს მას სჭირდებოდა ...არვიცი რა როგორ იყო ან რა ეგონა ან რაუნდოდა მარამ ფაქტი ისაა რომ ზღაპარი დასრულდა და ისე კი არა როგორც გვიყვებოდნენ ბავშობაში ბედნიერი დასასრულით არა ცხოვრებაში ყველაფერი პირიქითაა აქ ცუდათ სრულდება ყველაფერი ... ეს ხო ის ზღაპარი არაა სადაც კეთილი ფერიები და დევები ერთად ცხოვრობენ სადაც ყველას ყველაფერი უხარიაა და ბედნიერიაა, ცხოვრებაში ეგრე არხდება აქარავინაა ბოლომდე ბედნიერი ნუ მათი სახეების გამომეტყველებით ეგრე ჩანს აქ არავის უხარია შენი კარგი აქ ხალხიაა გაბოროტებული და სულ ბრძოლა გიწევს მაგრამ ვისთან შენთითონაც ვერხვდები შენ თავთან თუ ცხოვრებასთან რომელსაც შენ ქმნი ?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent