შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული


5-07-2018, 20:17
ნანახია 1 500

სიყვარული? ყველას გონია რომ ამ გრძნობის შესახებ ყველაფერი იცის????თუმცა ეს შეუძლებელია????არავინ არ იცის ზუსტად მისი იერსახე. ის ადრე თუ გვიან ყველა ადამიანთან მივა,თუმცა სვადასხვა სახით, გააჩნია როგორ ხატავს მას ადამიანი გონებაში.ზოგისთვის სიყვარული იასამნისფერია????ზოგისთვის ლურჯი????ჩემთვის კი ჭრელია ????ისევე როგორც პეპელა ????თუმცა მთავარი მაინც ისაა რა გრძნობაა სიყვარული, მე თუ მკითხავთ სიყვარული სამყაროში ყველაზე დიდი და ძლიერი გრძნობაა რომელსაც ვერც დრო და ვერც მანძილი ვერაფერს დააკლებს. რამართალია მართალია ,,დრო მხოლოდ სიყვარულს დაინდობს". როცა შეგიყვარდება ,,იმ ერთის" დანახვისას ტანში ბურღვას იგრძნობ, მის თვალებში ჩაიძირები და წამიერად გაშეშდები, თუმცა ეს 1 წამი საუკუნედ შეიძლება იქცეს.თუ შენთან უკვე მოვიდა ეს გრძნობა ალბათ იცი რაზეც ვსაუბრობ,მაგრამ თუ არა ჩანახატის კითხვა განაგრძე. როცა მის ღიმილს დაინახავ გული ბაგაბუგს დაიწყებს და სითბოთი აღივსები.სიყვარულს თან დაბრკოლებები ახლავს მაგრამ როცა უყვართ ყველაფერს აკეთებენ ერთად და არ შორდებიან. სიამაყე რომ არა.... ეჰ რამდენი გრძნობა გადარჩებოდა ... ადამიანებო გიყვარდეთ ერთმანეთი და რაცმთავარია : ,, მიეცით სიყვარულს სიგიჟის უფლება, სიყვარულს სიგიჟე ბევრად უხდება".
სიყვარულით იასამნისფერი სამყარო????




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent