შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მატარებელი


3-12-2018, 09:56
ავტორი Tamta.k
ნანახია 1 206

მატარებელი ლიანდაგზე მთელი ძალით მისრიალებს.
ცხვოვრება ომია, რომელსაც ან შენი ძალისხმევით მოიგებ ან ღირსეულად თუმცა შემაძრწუნებლად წააგებ. ეს ხანმოკლე სიცოცხლე, ჩვენი წუთი სოფელი, რომელიც ჩვენც დამოუკიდებლად, დაუკითხავად, მირახრახებს ლიანდაგებზე ხელში გამოგეცლება. ადამიანი რომელიც გიყვარს და მასში დარწმუნებული ხარ რომ ყოველთვის ძლიერ ეყვარები, არასოდეს გიღალატებს და მუდამ ჩემს გვერდით იქნებაო ფიქრომ როდესაც ყველაფერი პირიქით ხდება ჯერ ტყუილით იწყება, შემდეგ კი უბრალოდ იღლება შენით. შემდეგ გღალატობს და როგორც იქნა ხვდები თქვენი "სამუდამო" სიყვარულო მირაჟივით ლამაზი ყოფილა...
ბოროტი ადამიანები კი თავიდანვე არ იბადებიან, ისინი დროთა განმავლობაში ღებულობენ სახეს. ბოროტება შიგნიდან მოდის, ყურებში შენივე სისხლის შხუილი ჩაგესმის, ემოციებს ვეღარ თოკავ. ბოროტებას ბევრი სიმბტომი ახასიათებს, ეს სენია რომლის დამარცხებაც ისეთივე ძნელია და შეუძლებელია, როგორც იცხოვრო სამარადისოდ. ბოროტება ყველა უარყოფითი ნიშნის გაერთიანებული ვერსიაა.
ბოლოს კი როდესაც ის გამარცხებს, ბოროტი ძლევს კეთილს... ყალბ, დაუნაზავ, ამაზრზენ სამყაროს ეთიშები.
ლიანდაგები მიქრიან, უსწორმასწორო გზაზე თელავენ იმ სიბინძურეს, ბოროტებას და შურს შენს მაგივრად იძიებს.
ლიანდაგები კი ისევ უსასრულოდ გრძელდება,მატარებელი დიდი სიჩქარით ჩერდება, გეგონება ლიანდაგებიდან ამოვარდაო.
შემდეგ კი გეუბნება, შენი ჩასვლის დროა რადგან შენი ლიანდაგენი აქ წყდება.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent