შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არავინაა იდეალური


22-01-2019, 16:23
ავტორი nerd
ნანახია 1 292

არსებობს მოსაზრება რომ ადამიანი რომელიც იქნება შენი მეორე ნახევარი მთელი დარჩენილი ცხოვრება უნდა იყოს იდეალური.მაგალითად მისთის საჭიროა რომ ის იყოს:ლამაზი, იყოს მდიდარი, კარგი ოჯახი, კარგი მეგობრები,ყავდეს კარგი მანქანა,იყოს ხუმარა...ბლა ბლა ბლა ეს ყველაფერი დარწმუნებული ხართ რომ ერთ ადამიანში გსურთ? უკვე ოცდამეერთე საუკუნეში გოგონებს და ბიჭებს აწუხებთ ყველას ერთი პრობლემა.ყველას(უმეტესობას) აკლია რაღაც რომ გახდნენ ბედნიერები. და რაარის ეს? რათქმაუნდა სიყვარული. უკვე ამ გრძნობასაც კლავენ. იმის მაგიერ რომ ადამიანს დაეხმარონ გაჭირვების დროს უმეტესწილად მას დასცინიან, ეს თემა განსაკუთრებით აქტიალურია სკოლებში. ე.წ. ბულინგი,მე სათაურით ავღნიშნე რომ არავინ არის იდეალური. ზოგს მაგალითად არაქვს ისეთი კარგი მანქანა როგორც შენ, მაგრამ დარწმუნებული ვარ შენც გაქვს ერთი მხარე ისეთი რომ სხვისი ჯობია. რათქმაუნდა მეც არ ვარ იდეალური, მაქვს ისეთი მხარეებიც რომელიც უარყოფითად მოქმედებს ჩემზე და ხანდახან სხვა ადამიანზეც.
ერთ ხერხს გასწავლით რომლითაც ძალიან ხშირად ვხმარობ. როდესაც ადამიანს უჭირს და გთხოვს დახმარებას წარმოიდგნე მის ადგილას თავი შენ რას იზამდი იმავე სიტუაციაში. მერწმუნეთ დაგეხმარებათ ეს ხერხი. და აუცილებლად გახსოვდეთ რომ არავინაა იდეალური. ნუ მოსთხოვ ადამიანს ზედმეტს.და ასევე ზედმეტადაც ნუ გადაყვებით ადამიანს. არასდროსაა ზედმეტი კარგი.
იმედია დაგეხმარათ ჩემი თემა.ყოველ შემთხვევაში მე ასე ვფიქრობ ამ თემაზე. დაწერეთ კოლენტარებში ვინ როგორ ფიქრობთ ამ თემაზე და ასევე მომაწოდეთ იდეეი ახალ თემაზე, ანუ რა თემაზე ვიმსჯელოთ მომდევნო თემაზე. მადლობთ ყურადღებისთვის.



№1 სტუმარი LOVEU

ძალიან დამაფიქრებელი სტატიაა

 


№2  offline წევრი nerd

LOVEU
ძალიან დამაფიქრებელი სტატიაა

heart_eyes heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent