შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პულსი


29-07-2019, 17:30
ავტორი Yagam
ნანახია 1 093

1995 წლის წინ, ბელუსკოში მიმავალმა თვითმფრინავმა, განიცადა ავიაკატასტროფა, ყველა მგზავრი დაიღუპა, ერთის გარდა. მათი სხეულების ექსპერტიზაზე გაგზავნის შემდეგ კი ფედერალები თვალებს არ უჯერებდნენ, გვამების გაკვეთის შემდეგ თითქოს ყველაფერი მწყობრში იყო, თუმცა ორგანოების დათვალიერების შემდეგ აღმოჩნდა, რომ თითოეული ორგანოს შიგთავსი მთლიანად გამოჭმული იყო, მხოლოდ ორგანოების ზედაპირი იყო ხელშეუხებელი და დაბრუნებული საკუთრივ ადგილზე... სხეულები თავის ჩვეულ ფორმას დაუბრუნეს და ნორმალური მოკვდავებივით დაასაფლავეს...

გამოძიებას ამერიკელი გამოცდილი დეტექტივი ხელმძღვანელობდა. ნოა ფინჩნერმა გადაწყვიტა ჩინელი გოგონა რომელიც სასწაულებრივი ძალით გადარჩენოდა სიკვდილს და ახლა ჰასტანესის კლინიკაში გადიოდა მკურნალობის კურსს, სტუმრებოდა ავიაკატასტროფის შესახებ მაქსიმალურად გამოეწურა...

თუმცა ერთი პრობლემა ის იყო რომ გოგონა შოკისგან ვერც საუბრობდა და მხოლოდ კბილის კბილზე დაჭერით რეაგირებდა, კათჰა-ჩუნის პირში სპეციალური მოწყობილობა ჩაუდეს, როდესაც მას კბილს დააჭერდა ის სიგნალს გამოსცემდა და ასე შესძლება დეტექტივი მაქსიმალურად გაეგო ამ სასწაულის შიგთავსი, პალატში შესვლისას დეტექტივმა საკუთრივი ბლოკნოტი ამოიღი და კათჰას სახეზე დააკვირდა.
გოგონას სახე ისე ჰქონდა შეშუპებული მისი სახლის ნაკვთების შეთვალიერება თითქმის შეუძლებელი იყო...
- კათჰა, მე გამომძიებელი ფინჩნერი ვარ, თუ კონტაწტს შევძლებთ, ძალიან გამიხარდება... მხოლოდ ისეთ კითხვებს დაგისვამ სადაც კი ან არა იქნება საპასუხო, თუ მეთანხმები ერთხელ დააჭირა მოწყობილოვას კბილი თუ არადა და ორჯერ. გასაგებია ყველაფერი?- კათჰას პირიდან ერთი სიგნალი გაისმა.
- ძალიან კარგი. ესეიგი მზად ხარ?- ერთი სიგნალი.
- თვითმფრინავში რაიმე შეუსაბამობა ხომ არ შეგინიშნავს?- ორი სიგნალი.
- ყველაფერი როგორც საშირო იყო ისე მიდიოდა?- ერთი სიგნალი.
- მგზავრები თავს კარგად გრძნობდნენ?- ერთი სიგნალი.
- მათ შორის ვინმემ ხომ არ დაგაეჭვა ან საეჭვოდ ხომ არ გამოიყურებოდა?- ორი სიგნალი.
- როგორ ფიქრობ თავდასხმა მოხდა?- ერთი სიგნალი გაისმა და კათჰას გულის აპარატმა წრიპინი ატეხა.
- კათჰა დამშვიდდი, მესმის რომ ამ სიტუაციაში თავს კარფად არ გრძნობ, არც მე ვარ მშვენიერ დღეში, მაგრამ თავს სიმშვიდისკენ უნდა მოუხო, გავაგრძელოთ? - ერთი სიგნალი.
- ძალიან კარგი. თავდასხმა შიგნიდან მოხდა?- ორი სიგნალი.
- ესეიგი გარედან?- ერთი სიგნალი.
- ამ ყველაფერს ფანჯრიდან უყურებდი?- ერთი სიგნალი.
- ეს ადამიანი იყო?- სიგნალი არ გაისმა.
- პასუხი არ გაქვს?- ორი სიგნალი.
- როგორ ფიქრობ თვითმფრინავის ფრთას დაეცა რამე?- ერთი სიგნალი.
- ეს რამე იყო?- ერთი სიგნალი.
- და არა ვინმე?- ორი სიგნალი.
- ეს რაღაც საშიში იყო?- ერთი სიგნალი, და უცბად კათჰას მდგომარეობა დამძიმდა.
- ჯანდაბა კათჰა. ვინმემ დამეხმარეთ- ღრიალებდა გამომძიებელი. ექიმების და ექთნების ერთი დიდი ამალა, სირბილით გაიქცა ასმეცამეტე ოთახისკენ, თუმცა პალატის კედლები მთლიანად წითლად იყო შეღებილი, კათჰას საწოლთან კი სისხლის გუბეში მწოლიარე ნოა ფინჩნერი ამოიცნეს კლინიკის თანამშრომლებმა, კათჰას ყელი მთელი სიღრმიდ ჰქონდა გადაჭრიკი, გულის აპარატი და სწორ ხაზს აჩვენებდა...


იმედი მაქვს რომ თქვენს მოწონებას დაიმსახურებს, მიხარია რომ მოგწონთ და კითხულობთ, შესაძლებელია ბონუსად რაიმე სხვა ჟანრიც შემოგთავაზოთ, ძირითადად ეს გამოწვრვრვა იქნება ჩემიმხრიდან არცვიცი რას დავწერ და როგორ გამომივა ამის შეფასება თქვრნთვის მომინდია ველოდები კომენტარებს და შეფასებებს...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent