შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უაზროდ


14-10-2019, 07:02
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 2 056

მეღვიძება, სრულიად უაზროდ და სრულიად უაზრო დროს.
ჯერ დილის 7 საათიც არაა.
მეღვიძება, მაგრამ ნამძინარების შეგრძნება საერთოდ არ მაქვს. არ ვიცი, რატომ... თითქოს ბოლო დროს ყველა შეგრძნება დავკარგე და ყველაფერი სულ ერთი გახდა...
თენდება, მერე ისევ ღამდება, მერე თენდება... თენდება და ასე გადის დრო, დრო დღიდან დღემდე, კვირიდან- კვირამდე, თვიდან -თვემდე...
დღე აღარ მიყვარს, რადგან სულ რაღაცას ველი და იმდენად პრაგრამტულ რამეებს, ლამის საკუთარი თავი შემზიზღდეს.. ზოგჯერ ისიც კი მინდა, ყველაფერი დასრულდეს, გავთავისუფლდე სხეულისგან, რომელიც თითქოს სულის საკნად მექცა, გავთავისუფლდე არსებობისთვის ბრძოლის ინსტინქისგან და უბრალოდ სულიერ ნეტარებაში გადავეშვა ( თუკი არსებობს ეს)...
მერე დგება ღამე, ჩემი საყვარელი დრო...
ვცდილობ დილის ფიქრებისგან განვთავისუფლდე...
მაგრამ ესეც არ გამოდის...
ვგრძნობ, რომ მექანიკურ რობოტად ვიქცევი, რომელსაც ვიღაც პულტით ათამაშებს, მაგრამ ამის წინაშე უძლური ვარ...
სრულიად უძლური, უსუსურ არსებად გარდავისახე... მაგრამ ამას მხოლოდ საკუთარ თავთან ვაღიარებ და ვაგრძელებ ძლიერი გოგოს როლის თამაშს.
დღეს ისევ გათენდება, ისევ ავდგები გაღიმებული სახით და ისევ მოგატყუებთ, რომ ბედნიერი ვარ, რომ სიცოცხლე მიხარია და კვლავ გავაგრძელებ არც ისე ცოტა ხნის წინ მორგებულ როლს.



№1  offline წევრი ტურაგო

ფრაზა გამახსენდა "მე დღისითაც იმაზე ვფიქრობ რაზედაც ღამით ფიქრობენ სხვები"...

უსუსური ვერ შეძლებს გაღიმებული სახით დააბიჯებდეს ადამიანებს შორის მაშინ როდესაც გონების ქაოსში ცრემლები უწვეთავს, ვერ შეძლებს თვალებს ყალბი ბენდიერების ნაპერწკლები შემოაკრას- ეს ძლიერ ადამიანებს შეუძლიათ, თუმცა კი ცუდი ის არის რომ ასეთი "სულ ერთის" მდგომარეობა საკუთარი თავის რწმენას გვართმევს და აღტაცების უნარს გვაკარგვინებს...

 


№2  offline ადმინი უნდა ვწერო

silver hands
ფრაზა გამახსენდა "მე დღისითაც იმაზე ვფიქრობ რაზედაც ღამით ფიქრობენ სხვები"...

უსუსური ვერ შეძლებს გაღიმებული სახით დააბიჯებდეს ადამიანებს შორის მაშინ როდესაც გონების ქაოსში ცრემლები უწვეთავს, ვერ შეძლებს თვალებს ყალბი ბენდიერების ნაპერწკლები შემოაკრას- ეს ძლიერ ადამიანებს შეუძლიათ, თუმცა კი ცუდი ის არის რომ ასეთი "სულ ერთის" მდგომარეობა საკუთარი თავის რწმენას გვართმევს და აღტაცების უნარს გვაკარგვინებს...

გეთანხმები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent