ქალბატონ ენს
ცხოვრება ეს ერთი დიდი დაუმთავრებელი მოგზაურობა სადაც ყოველ დიდ გამოცდილებას ძალიან დიდი ტკივლი მოსდევს. შენც ამ ტკივლებით სავსე აგრძელებ გზას და ცდილობ დაიმახსოვრო ის მონაკვეთი სადაც ტკივლი ჯერ ჯიდევ განცდილი არ გქონდა. და სწორედ ამ გზაზე ტოვებ სისხლის კვლას რომელიც შენს ისტორიას უნახავს მომავალს.ასე გადოს დრო და შენც გაკლდება სისხლი.ნელ ნელა ადამიანის ნდობასაც კარგავ და შენი ცხოვრება ემსგავსება უაზრო რუტინას.თუმცა არსებობს გამონათებები რომელიც საერთოდ ცვლის ყველაფერს და შენს ცხოვრებაში ახალი ეტაპი იწყება.თუმცა გამონათება მხოლოდ ერთეულებს თუ ერგება წილად ხოლმე და ამ ერთულებში სასიხრულოდ მეც ვარ მოხვედრილი მეც შემხვდა ეს ბედნიერება მეც შემეცვალა ცხოვრება მთლიანად.შეიძლება ბევრი დაბნეულიყო თუმცა არა რთული მისახვედრი რომ რასაც მე გამონათებას ვუწოდებ ეს არის სიყვარული. დიახ, დიახ სიყვარულია გამონათება რომელიც ცვლის ყველანაირ პარადოქს და ნათელს ფენს ჩვენს დაფერფლილ სულებს. სწორედ ასეთი ნათელი შემოიტანე შენ ჩემში, როცს ძირს ვეგდე სულ მიხდლი და სისხლით ვიცლებოდი სწორედ მაშინ გამოჩნდი და მაგიური სიტყვებით ჩემი სული გაანთე. შენ ჩემი დაფერფლილი სული შეიყვარე და მას ხელოვნებით შეკაზმული სამოსი ჩააცვი, მერე კი დამსხვრეული გული გამიმთელე და შთაგონებად მომევლინე. ენ ქალი რომელიც იდუმალებით სავსეა ის მუდამ მალავს ვის ტკივლის მის ლამაზ სხეულში თუმცა ყოველთვის ვახერხებ იმის შემჩნევას რომ მისი სული შიგნიდან იღვენთება. გარემო მას სრულ ქაოსში აქცევს არანაირ შანს არ უტოვებს მაგრამ მაინც ჯიუტად ჩემთან ერთად დგამს ყოველ წინსვლის ნაბიჯს. ასე ნაბიჯ ნაბიჯ მიდის წინ და ეს წინ სვლაც მის სხეულს ემჩმევა.სხეული ეს ის ხელოვნების ნიმუშია რომელსაც ვერცერთი მხატვარი ვერ შეჰკადრებდა ფუნჯით შეხებას და ვერცერთი პოეტი ვერ შეეხებოდა მას მდარე რითმებით, ეს აღუწერელი სილამაზეა რომელიც მას გააჩნია. ენი ეს ის ქალია რომელიც ყველაზე ლამაზია და ცხოვრების უკუნეთში ჩემი ნათელი წერტილია.
|
ტესტები
აქტიური მწერლები
აქტიური მწერლები
.:დღის აქტიური მკითხველი:.
თქვენი აზრით, ქალებისთვის, რა ასაკშია მიზანშეწონილი დაოჯახება?
ყველა გამოკ
.:შემოგვიერთდით FACEBOOK-ზე:.