შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პატარა ადამიანების პატარა გრძნობები


26-03-2020, 16:09
ავტორი გენო-injineri-A
ნანახია 787

“.”

რაღაც მაწუხებს რაღაც მიჭერს,მე კი რატომღაც სულ ფეხსაცმელი მახსენდება.არა საცვლებია აშკარად,გასაგებია.... აუცილებლად გასარკვევია... თავად მოკეტავ თუ მე დაგეხმარო?! ვიცი შენც გიჭერს,აჰაა ახლა მიხვდი რომ დაბეჩავდი სიმდიდრის,რის მოლოდინში. .! აღარ გახსოვს როგორია დაისი,აღარც საყვარელი ფილმი შემოგრჩა მორჩა მოგონება,..აღარც ჯაზი, ბლუზი ხომ გადაცვალე იაფ ფასიან ექსტაზში? თუ ელექტრო ელ-ეს-დე მიდის უფრო??? ეგეც გაგიტრუხდა... დაემხო ჩემი ცა ციხის ეკლიან კედლებს.. შენი მოსამართლე უფრო ძლი~ერია თუ ჩემი ადვოკატი? პირველი ემიგრანტი იესო იყო მეფეთა მეუფე,კე-ისარი,ძალა~უფლება ჩაი~მორთმეული, და მოხუცი დედოფალი.სიმთვრალე თუ მოფხიზლებული თამადა...! პირ-ტიტველი ყრმა~წვილ-სიძე და დაუკმაყოფილებელი ეროტიული პორნო პაატა-რძალი,თუ მამრის ახალი სიხარული? წელში გამა~რთული გამარჯვებული, მართლისმადიდებელი რუსი მთვრალი ერი.განუმეორებელი იქნებოდი ვიცი,ვნება სექსის მტანჯველი ქერა მოტყუებული ვერა, ვერ აგღწერ სიტყვებით, გააფრინა სამ-მყარომ დედა-მიწამ ლამის შეიცვალოს პოლუსები. სამხრეთის ნათება აღმოსავლეთს დაუბრუნე, მთვრალია მთვარეც გაფითრდეს შენს მო-ლოდინში,დღე და ღამ აანთეს შენი ძველი მონუსკრიპტებით ტიბეტი გაძარცვეს.... ორმოცი მონეტა ოცი სურვილია.როგორ შენც გახსოვს დინოზავრები??? მწვანე ანტარქტიდა, გამყინვარებული აფრო აფრიკა. მში-ერი უფრო პატრიოტი ხარ თუ გამაძღარი?! რას გაიღებდი იმისათვის რომ უკან დროში დაგაბრუნონ.... იგივე შეცდომებს გაიმეორებდი თუ რაიმე ახალს მოიგონებდი?.... როდემდე წვდები ვარსკვლავრბს, რას განიცდი როცა გლახაკს მორჩენილ ვერ ჩატეულ პურის ნამ-ცეცებს ურიგებ,და თან ამაყად ზემოდან ჭკუას არიგებ აფრთხილებ, გართულდა დრო, კარგად გადა-მალე ხვალ იქნებ ისევ დამჭირდეს... აი ...კიდე ... დავი .... თითქმის დავი-კიდე,მაგრამ მაინც კატასტროფულად მაწუხებს,მიჭირს, მიჭერს დედამიწა... ჩემი ჯარის-კაცი პლასტმასის ჯავრის-კაცი თითქმის გავა-ცოცხლე, მისი პლასმასის მწვანე გული მგონი ავაძგერე... ! ჩვენ კი პატარა ადამიანებს პატარა გრძნობები,პატარა პრობლემები,პატა-რა ოცნებები, პატარა ხელ-ფასები გვიჭერს...... მე კი დედამიწა, მანჟეტები ..დამაჭერით ცხოვრება ....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent