შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რა არის სიყვარული?


7-04-2020, 23:50
ავტორი gigi2002
ნანახია 1 244

როცა ადამიანი გიყვარს გინდა რომ მისთვის ყველაფერი გააკეთო, შეუძლებელიც კი შესაძლებელი გახადო. არა არა შემეშალა. “მიყვარხარ” რაარის იმასთან შედარებით რასაც სხეულში გრძნობ. ესარის გრძნობების თამაში რითაც ცხოვრებას სწავლობ. ეს არის შენი სულის განვითარება ეს არის ენით აღუწერელი რამ. ისეთი რამ რაც თუ არ იგრძენი ისე ვერ გაიგებ. როცა ადამიანი გიყვარს(ამსიტყვით აღვწეროთ აღუწერელი გრძნობა)... გიყვარს... რატომ შევჩერდი? ვფიქრობ როგორ გადმოვცე ის რაც ახლა გულს უნდა და რასაც ახლა ის გრძნობს. ხალხს რომ კითხოთ რაარის სიყვარული გეტყვიან-გაგება,პატივისცემა, თანადგომა და თვითონ სიყვარული. თითქოს სიყვარულს დეფინიცია გააჩნია. მეცინება...თან ძალიან მეცინება. როგორ შეიძლება სიყვარულს განმარტება ჰქონდეს? თუ ადამიანი გიყვარს რასაც მის მიმართ იგრძნობ ეგ არის სიყვარული და არა ფურცელზე დაწერილი თვისებები. სხეულში საინტერესო რამ ხდება ხოლმე. ხანდახან რაღაცები გავიწყდება, ხანდახან გრძნობების გამო მუცელიც კი გტკივდება. ახლა მეღიმება... რატომ? იმიტომ რომ ესარის სიყვარული. მეღიმება იმიტომ რომ ბედნიერი ვარ რომ ამ ყველაფერს ვგრძნობ. სიყვარული ეს იმაზე დიდი რამაა ვიდრე სხვა ყველაფერი სამყაროში... გიყვარდეს-ნიშნავს რომ უნდა აბედნიერებდე. მისი დანახვა სხვა ადამიანად უნდა გხდიდეს... და თუ ასეა შეგიძლია დატკბე რადგან ყველას არაქვს ამ ყველაფრის გემოს გაგების საშუალება....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent