შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გრძნობების ხელოვნება


5-05-2020, 13:52
ავტორი cailen
ნანახია 743

მან შეძლო ჩემი ყველაზე უკეთ გაცნობა.
როცა ის ჩემთან მოვიდა შევნიშნე მას ხელში ჰქონდა მორგებული იარაღი - და ჩემთვის ინსტრუქციის სახელმძღვანელო.
მან იცოდა, რომ ერთადერთი, რასაც ვერანაირ სიტუაციაში ვერ ვიტანდი, ეს იყო არაკეთილსინდისიერება და თითქოს ის მაძლევდა იარაღს რომ ამ ჭუჭყისგან გამეწმინდა ეს სამყარო სადაც მე მიწევდა არსებობა .
იცოდა, რომ როდესაც ჩუმად ვიყავი, სინამდვილეში, ყველაზე მეტად იმ წამში მინდოდა ლაპარაკი , ყვირილი და განთავისუფლება .სწორედ ამიტომ ყველა დროის მონაკვეთში როდესაც საკუთარ თავთან მარტო დარჩენის შიში მიპყრობდა ის მუდამ ჩემს რეალურ სამყაროში დაბრუნებას და ბრძლას მაიძულებდა.
მან ყველანაირი სიცოცხლის სიყვარულის ბედნიერების ვნების აღტაცების განცვიფრების ინსტრუქციები თაროზე დამიტოვა .
მან იცოდა ჩემი სხეულის ყველა ნოტა და მასზე საუკეთესო შედევრები შეასრულა
და ის გახდა ერთადერთი მიწიერი სილამაზე, რომელიც ჩემთვის გახდა სამოთხე და შესანიშნავი ადგილი.
მან და მისმა ყველა შეხებამ მე მარადისობასთან გამათანაბრა...
გრძნობების ხელოვნება, მან ხელით შეხებით შეისწავლა, თითვეული სხეულის ნაწილი ,თითები დამადო შიშველ სხეულზე, თითქოს უხილავი ხაზებით ასახა საზღვრები. საზღვრები, რომლებსაც ვერავინ დაარღვევდა მის გარდა ...
იდეალურობის ნიმუშია ფეხიდან დაწყებული თმის ძირამდე. შავი ხშირი თმა, უხეში წვერი, გამოკვეთილი ტუჩები , და მშვენიერი თვალები, ცხოვრებაში არასოდეს შემხვედრია ასეთი სექსუალური ადამიანი ის გამოიყურება როგორ აღელვებული ზღვა მაგრამ არა საშიში.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent