შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფრენა


15-06-2020, 01:58
ავტორი ხატია22
ნანახია 961

                              
ჩემი ყველაზე დიდი ოცნებაა ცაში გაფრენა რამდენიმე წამით მაინც.
ალბად ფიქრობთ რომ ეს აუხდენელია მაგრამ დამიჯერე ცდები შენც და მეც შეგვიძლია ფრენა. მაგრამ ეს ფრენა გვიღირს სიცოცხლის ფასად?
    მე მიღირდა. იცით რატომ? იმიტომ რომ. იმედგაცრუებილი გულნატკენი და თვალცრემლიანი ვიყავი.
შენ ხომარ გგონია ეს მხოლოდ ერთდღეს გრძელდებოდა? სასაცილოა რათქმაუნდა არაა თვეები მიდიოდა და ჩემი  ჯოჯოხეთური და ცრემლიანი ღამეები არ მთავრდებოდა. მენატრებოდა.
   აი ზუსტად ამ დროს ვიფიქრე ჩემი ოცნების ახდენაზე ფრენაზე. იყო მომენტი როცა არავინ.მადარდებდა  ყველაფერი ამით დაღლილი ვიყავი შეიძლება ითქვას მონატრებამ  და სიყვარულმა დამღალა ხოდა ფრენა გადავწყვიტე. ადამიანებს ფრთები არგვაქ რომ ვიფრინოთ არც დიდხანს შეგვიძლია ფრენა როგორც ჩიტს სულ რამდენიმე წამით გაინტერესებთ როგორ?
მე ავედი ყველაზე მაღალი შენობის სახურავზე და ჩემი საშიში ოცნების ასრულება დავაპირე.
     მე გადმოვხტი.
და რა სამწუხაროა რომ ზუსტად იმ რამდენიმე წამში მივხვდი რაკარგია სიცოცხლე.
       გადავრჩი. მე ჩემი ოცნების ასრულება ვინანე. იმდღის მერე ფრენის და სიყვარულის შიში მაქვს.
   

ყოველთვის გიყვარდეს შენი თავი და არასდროს დანებდე საკუთარ თავთან ფრენა ეს სუიციდია. სიცოცხლე არასდროს არავისგამო არდათმო ის მშვენიერია  და სამწუხაროა რომ.მე ამას ჰაერში.მყოფი რამდენიმე წამში.მივხვდი
      გიყვარდეს შენი თავი სიცოცხლე მშვენიერია????.                           ავტორი:
                                                ხატია შიოშვილი
                                                          15ივნისი
                                                           



№1  offline მოდერი Mary Drey

მე ვფიქრობ, რომ ვინც სუიციდისკენ ფეხს დგავს ეს ადამიანი სუსტი არასოდეს არ არის, რადგან ს უდიდესი გამბედაობა სჭირდება. ის სტერეოტიპი, რომ თავს მხოლოდ სუსტები იკლავენ ძალიან მეცინება ხოლმე. ბევრი ადამიანი დამიკარგავს ვისაც სიცოცხლე სუიციდით დაუსრულებიათ. მათაც უნდოდათ ალბათ ფრთების გაშლა და იმ სამყაროში გადასვლა, სადაც ისეთი სტერეოტიპები არ იარსებებდა, რომლებიც ადამიანურ სულის ნაწილებს იარებით შეამკობდა. მე ვერასოდეს ვერ გავაკრიტიკებ ასეთ ადამიანებს, რადგან ვიცი როგორი ტკივილის ატანაც უხდებათ. ვფიქრობ, რომ სუიციდი დანაშაული არ არის. ეს შენი ცხოვრებაა და უფლება გაქვს როგორც გინდა ეს ისე მართო.
ზოგადად ეს ცხოვრებაც ძალიან ბევრჯერ ირონიულად მეჩვენება. რისთვის იბადები? იმისთვის, რომ ერთ დღეს მოკვდე? მოგიკვდეს შენს გარშემო მყოფი თითოეული ადამიანი? ეს ხომ ცხოვრების უდიდესი ამაზრზენი ნიღაბია. როგორ შეიძლება გიხაროდეს შვილის ჩასახვა, როდესაც იცი, რომ ეს არსება ერთ დღეს დაიღუპება. შენც მოკვდები და შენს ერთადერთ ცხოვრების მამოძრავებელ ძალას უდიდესი ტკივილისთვის გაიმეტებ?!
არავინ არ თქვას, რომ გარდაცვლილის სახელი არ იკარგება. შესაძლოა ორმა ან სამმა თაობამ არ დაივიწყოს შენი არსებობა. საფლავზე ამოვიდეს და ელემენტარული ბალახი მოგიგლიჯოს.. აღდგომით წითელი კვერცხი გადაგიგოროს, მაგრამ დგება დრო... როდესაც შენი საფლავიც გაოხრებული და მიწასთან გასწორებული ხდება. არარავის ემახსოვრება შენი სახელი და არც ის საფლავი, რომელშიც შენ წევხარ. ის სახლიც ეტაპობრივად დროს მიეცემა, რომელშიც შენ გაიზარდე. მე ეს ყოველივე ცხოვრების ირონია მგონია. ამ თემასთან დაკავშირებით ყოველთვის განსხვავებულა ვმსჯელობდი. მე ვერ ვხვდები იმ არსების დაბადება გიხაროდეს, რომელიც აუცილებლად მოკვდება უმოკლეს დროში.

შენს ნაწერში ბევრი გრამატიკული უზუსტობები შევამჩნიე. თავიდან მინდოდა გამესწორებინა თან, მაგრამ იმდენად ბევრი იყო ვერ შევყვებოდი.
მოკლედ წარმატებები.
ვისაც ცხოვრება უყვარს ის ალბათ მაინც დააფასებს ამ წამებს.

 


№2  offline წევრი ხატია22

მადლობა დიდი
არმიმიქცევია გრამატიკული შეცდომებისთვის ყურადღება სამომავლოდ გავითვალისწინებ და ყურადღებას მივაქცევ????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent